![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3693 Регистрация: 28.3.2008 Пользователь №: 55 ![]() |
Из Германии в Польшу будет ходить трамвай
Франкфурт-на-Одере и польский город Слубице, расположенный по другую сторону германо-польской границы, свяжут трамвайным маршрутом. Представители совместной немецко-польской комиссии уже заказали разработку проекта трамвайной линии, которая может вступить в эксплуатацию через три года, сообщает Лента.ру со ссылкой на Tagesspiegel. С появлением нового маршрута городское транспортное управление Франкфурта получит дополнительно 20 тысяч клиентов. По словам одного из представителей управления Фреда Бернау (Fred Bernau), для Франкфурта с населением в 60 тысяч человек Слубице является как бы еще одним городским районом. Ожидается, что благодаря новому трамваю оживится коммерческая активность, так как польским студентам, обучающимся в Европейском университете Viadrina, будет проще добираться до центра Франкфурта. Постройка путей также позволит сэкономить на реконструкции старой трамвайной петли в пригороде Лебузер (Lebuser) и проложить рельсы напрямую в Слубице. Польская сторона также надеется получить значительные выгоды от появления трамвайной линии. Городской стадион в Слубице и гольф-клуб ожидают новых клиентов из Германии. Жителям города будет намного проще добраться на центральный вокзал Франкфурта-на-Одере, а оттуда в Берлин. Ранее планировалось, что новый трамвайный маршрут будет спонсироваться полностью из бюджета Евросоюза. Однако теперь ЕС сможет профинансировать строительство лишь 85 процентов. Несмотря на это представители соседних муниципалитетов настроены оптимистично. В качестве пилотного проекта, призванного обосновать необходимость трамвайной линии, будет запущен автобусный маршрут. По предварительным оценкам, ежедневно им будут пользоваться около 4000 пассажиров. Некоторые эксперты предупреждают, что реализация проекта трамвайного маршрута через немецко-польскую границу может затянуться, поскольку потребует согласования на самом высоком уровне в Берлине и Варшаве. Хотя сама по себе идея связать общей транспортной сетью два города не является неожиданной: до 1945 года Слубице был частью Франкфурта, расположенной на другом берегу Одера. постоянный адрес статьи: http://www.unian.net/rus/news/news-331719.html |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2190 Регистрация: 5.5.2008 Из: Stettin-Schwarzow, Zur Sonne Пользователь №: 79 ![]() |
Всем нам, а особенно молодёжи, не будет лишним в очередной раз поразмышлять об элементарной безопасности. (курсив мой. - ЭР2-344)
Газета "Магистраль", 14.01.13. Укрзалізниця просить батьків не залишати дітей без нагляду дорослих на об’єктах залізничного транспорту З метою запобігання випадкам травмування дітей та підлітків Державна адміністрація залізничного транспорту просить не залишати їх без нагляду дорослих під час перебування на об’єктах залізничного транспорту. Укрзалізниця закликає неухильно дотримуватися правил безпеки громадян на залізничному транспорті України. Через власну необачність та ігнорування правил безпеки у 2012 році на об’єктах залізничного транспорту України травмувалося 20 дітей, із яких 10 смертельно, а у 2011 році зафіксовано 24 випадки травмування дітей, із яких 11 зі смертельним наслідком. Не став винятком і нинішній рік. 11 січня на залізничній станції Київ-Дніпровський 15 річний хлопець, який самовільно заліз на дах вантажного вагона, помер від ураження електричним струмом. Схожий випадок трапився у 2012 році на станції Чоп, там смертельно травмувався 12-річний хлопець, який заліз на консольний світлофор і впав із нього. Біля світлофору проходить лінія електропередач (напруга 6000 В), тому хлопця було уражено електричним струмом. Укрзалізниця застерігає: підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо категорично заборонено. Про це зазначено у Правилах безпеки громадян на залізничному транспорті України. Також чимало дітей та підлітків травмується через ігнорування заборонних показань світлової та звукової сигналізації та інших звукових сигналів, ходіння по коліях. Нерідко діти не помічають наближення поїзда, оскільки розмовляють по телефону чи слухають музику у навушниках. Машиністи поїздів навіть при застосуванні екстреного гальмування у багатьох випадках не можуть запобігти травмуванню, адже локомотив не може різко зупинитися через великий гальмівний шлях Так, наприклад у 2012 році на переїзді 181 км ПК 7 перегону Дачне-Ківерці, який обладнаний звуковою та світловою сигналізацією, поїздом №87 сполученням Сімферополь-Ковель смертельно травмовано 10-річного хлопця, який переїжджав через переїзд на велосипеді. Також у 2012 році поїздом № 100 сполученням Сімферополь-Мінськ на перегоні Запоріжжя І – Запоріжжя Вантажне смертельно травмована 15-річна дівчина. Зі слів свідків даного нещасного випадку встановлено, що під час перетинання залізничної колії вона знаходилася у навушниках для прослуховування музики з мобільного телефону, не впевнилася у відсутності поїздів на колії. Дівчина не реагувала на неодноразові звукові сигнали великої гучності, що подавалися локомотивною бригадою поїзда. Хоча локомотивна бригада застосувала екстрене гальмування, однак наїзду уникнути не вдалося. За схожих обставин минулого року смертельно травмована і 13-річна дівчина на станції Запоріжжя-1. Машиніст поїзда № 36 сполученням Севастополь – Київ під автомобільним мостом побачив дівчину, яка стояла спиною до поїзда на колії, розмовляла по мобільному телефону та не зреагувала на звукові та світлові сигнали. Було застосовано екстрене гальмування, але травмування дівчини уникнути не вдалося. Укрзалізниця нагадує, що об’єкти залізничного транспорту – це зона підвищеного ризику, тому запорукою збереження життя і здоров’я є сумлінне дотримання правил безпеки громадян на залізничному транспорті України. Довідково: Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України Правила безпеки для пішоходів Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо). На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії". Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитися у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо). При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитися поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід. Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів. Переходити колії дозволяється тільки при відкритому шлагбаумі. При відсутності шлагбаума (коли переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитись, що до переїзду не наближається поїзд (або локомотив, вагон, дрезина тощо). Пішоходам забороняється: Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад. Переходити та переїжджати залізничні колії при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора та звуковому сигналі переїзної сигналізації. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки. Наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо. Класти на рейки залізничної колії будь-які предмети. Підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу або прибуття поїзда до його повної зупинки. Обходити вагони, що стоять на колії, на відстані менше п'яти метрів від крайнього вагона. Проходити між розчепленими вагонами, що стоять на колії, якщо відстань між ними менше десяти метрів. Сидіти на краю посадкової платформи, перону. Знаходитись на об'єктах залізничного транспорту в стані алкогольного сп'яніння. Ставити особисті речі на краю платформи, перону. Правила безпеки пасажирів Підніматися у вагон і виходити з вагона дозволяється тільки після повної зупинки поїзда. Посадку пасажирів у вагон і вихід їх з вагона необхідно проводити тільки з боку перонів або посадочних платформ. Дітей під час посадки у вагон і висадки із вагона слід тримати за руку або на руках. Виходити із вагона під час зупинки можна тільки з дозволу провідника. Пасажирам забороняється: Проїжджати на дахах, підніжках, перехідних площадках вагонів. Заходити у вагон і виходити з вагона під час руху поїзда. Висуватися з вікон вагонів і дверей тамбурів під час руху поїздів та викидати сторонні предмети (пляшки, пакети тощо) з вікон і дверей вагонів. Стояти на підніжках і перехідних площадках вагонів, самостійно відчиняти двері вагонів під час руху та на стоянці поїзда, затримувати автоматичні двері вагонів під час їх зачинення та відчинення. Проїжджати у вантажних поїздах без спеціального дозволу. Знаходитись в поїзді у нетверезому стані. Залишати дітей без нагляду дорослих на вокзалах, пасажирських платформах та в поїздах. Провозити у вагонах легкозаймисті, шкідливі і вибухові речовини. Виходити із вагона на міжколійя і знаходитись там під час руху поїзда. Стрибати з платформи на залізничні колії. Проводити на пасажирських платформах рухомі ігри. Палити у вагонах (в тому числі в тамбурах) приміських поїздів, а також у непередбачених для паління місцях вагонів пасажирських поїздів. Бігти по платформі поруч із вагоном поїзда, що прибуває або відходить, а також перебувати ближче ніж 2 метри від краю платформи під час проходу поїзда без зупинки. Підходити до вагона до повної зупинки поїзда. Без потреби самовільно зупиняти поїзд. Самостійно перевозити ручну поклажу засобами, які призначені для перевезення пошти або багажу працівниками пошти та залізниці. Розміщувати ручну поклажу в тамбурах вагона, коридорі салону, проходах купе та в проході вагона приміського поїзда. Забруднювати тамбури, засмічувати підлогу та сидіння вагонів. Демонтувати обладнання вагонів, псувати оббивку диванів та сидінь. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 6.7.2025, 11:52 |