IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

5 страниц V   1 2 3 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Программа развития ГЭТа до 2015 года, и другие официальные планы
КТэМочка
сообщение 7.1.2009, 22:20
Сообщение #1


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1968
Регистрация: 24.3.2008
Пользователь №: 48



УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
19 сесія 5 скликання

РІШЕННЯ

Із змінами та доповненнями, внесеними
рішеннями Харківської міської ради
21 сесія 5 скликання від 16.04.2008 р. № 108/08
24 сесія 5 скликання від 03.07.2008 р. № 206/08

Від 27.02.2008р № 57/08
м. Харків


Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту
та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки"


З метою створення належних умов для розвитку транспортної мережі міста, організації безпечного руху транспортних потоків, а також надання населенню високоякісних послуг з перевезення міським наземним електротранспортом та забезпечення його сталого функціонування і подальшого розвитку, враховуючи п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2006р. № 1855 "Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки", на підставі ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада


ВИРІШИЛА:


1. Затвердити "Програму розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" (додаток № 1).

2. Затвердити кошторис витрат на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" на 2008 рік за рахунок коштів міського бюджету (додаток № 2).

3. Вважати такими, що втратили чинність, рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.12.2007р. № 324/07 "Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2008-2015 роки" та рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 30.12.2007р. № 350/07 "Про затвердження кошторису витрат на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2008-2015 роки" на 2008 рік за рахунок коштів міського бюджету" (зі змінами).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Харківської міської ради з питань транспорту, зв'язку та екології, з питань планування, бюджету та фінансів та секретаря Харківської міської ради.

Міський голова М.М. Добкін

Додаток № 1
до рішення 19 сесії Харківської міської ради
5 скликання "Про затвердження "Програми
розвитку міського електротранспорту та
забезпечення належного стану технічних
засобів регулювання дорожнього руху в
м. Харкові на 2008-2015 роки" від 27.02.08р.
№ 57/08, в редакції рішення 24 сесії
Харківської міської ради 5 скликання
від 03.07.2008 р. № 206/08

Програма розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання
дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки

1. Загальна частина


Міський електротранспорт є однією з найважливіших галузей, яка задовольняє потреби населення в перевезеннях.
Від рівня розвитку транспортної мережі, організації руху транспортних потоків і надійності роботи електротранспорту в значній мірі залежить життєдіяльність підприємств, організацій та установ міста.
Протягом останніх років у роботі міського електротранспорту намітилась тенденція до зменшення обсягу перевезень пасажирів і погіршення показників якості та безпеки їх транспортного обслуговування. Це спричинено значним фізичним зносом об'єктів міського електротранспорту, зокрема рухомого складу (понад 90 відсотків), а також відшкодуванням не в повному обсязі вартості транспортних послуг, що надаються підприємствами на безоплатній основі окремим категоріям громадян.
Для поліпшення організації руху транспорту взагалі та роботи електротранспорту, необхідний подальший розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази підприємств, які здійснюють експлуатацію технічних засобів регулювання дорожнього руху та міського пасажирського транспорту.
Подальше забезпечення безпеки та якості транспортного обслуговування населення можливе за умови розробки відповідної програми, яка передбачає подальший розвиток, надійну експлуатацію міського електротранспорту та утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху і враховує:
- Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";
- Закон України "Про транспорт";
- Закон України "Про міський електричний транспорт";
- Закон України "Про дорожній рух";
- Постанову Кабінету Міністрів України від 29.12.06р. №1855 "Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту", та інші законодавчі та нормативні акти.


2. Сучасний стан наземного електричного транспорту м. Харкова


Харківське комунальне підприємство "Міськелектротранс" забезпечує близько половини пасажирських перевезень в місті. Для задоволення потреб населення маршрутна мережа міського електротранспорту передбачає 48 маршрутів, у тому числі 17 - трамвайних та 31 - тролейбусний. Щодобово перевозиться більше 650 тис. пасажирів.
Рухомий склад працює в звичайному режимі руху та забезпечує перевезення мешканців та гостей міста, і в першу чергу соціально незахищених верств населення, яким державою надано право безкоштовного проїзду.
В останні роки підприємство знаходиться в дуже складному фінансовому стані, однією з основних причин якого є невирішення на державному рівні питання компенсації в повному обсязі втрат доходів транспортних підприємств від перевезень пільгових категорій громадян, яка дорівнює 20-25% від необхідної.
Крім того, станом на 01.01.08 р. інвентарний парк рухомого складу становить 642 од., з них: трамваїв - 352 од., тролейбусів - 290 од., з яких відпрацювали амортизаційний термін і підлягають списанню 340 од. (96,6 %) трамваїв, та 194 од. (66,9 %) тролейбусів.
Для забезпечення надійних, безаварійних та регулярних пасажироперевезень необхідно щорічно оновлювати рухомий склад в кількості 20 трамваїв та 20 тролейбусів.
Якщо щорічно не проводити оновлення рухомого складу, подальше погіршення стану парку призведе до руйнування функціональних можливостей транспортної схеми м. Харкова і викличе негативні соціальні наслідки.
Згідно з діючою системою ремонтів міського електротранспорту (наказ Держжитлокомунгоспу України № 120 від 03.12.91 р.) станом на 01.01.08 р. потребують капітального ремонту 67 од. тролейбусів та 268 од. трамвайних вагонів. Проведення капітальних ремонтів надає можливість подовжити термін експлуатації рухомого складу до 10 років. В зв'язку з обмеженими обсягами фінансування, капітальні ремонти на підприємстві не виконуються в повній мірі та необхідній кількості, що негативно впливає на технічний ресурс рухомого складу.
Станом на 01.01.08р. протяжність трамвайних колій ХКП "Міськелектротранс" становить 236,6 км, з них - потребують капітального ремонту 117 км, (49,4 %) та 204 шт. (30%) спецчастин, які на них розташовані. Наслідками незадовільного стану трамвайних колій, є сходи трамваїв, затримки руху та наявність ДТП.
Згідно з діючими Правилами технічної експлуатації трамвая та тролейбуса, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу України №103 від 10.12.96 р. (зі змінами та доповненнями) щорічно потребують капітального ремонту не менше 12 км колій. З метою подовження терміну їх експлуатації доцільно проведення капітальних ремонтів колій з застосуванням новітніх технологій, при цьому знижується рівень шуму при русі трамваїв, зменшується знос механічної та електричної частин рухомого складу, підземні комунікації міста захищаються від поразки блукаючими токами, а головне - термін служби такої конструкції становить 20-25 років, в той час як традиційної - 10 років.
Енергозабезпечення підприємства здійснюють 59 тягових підстанцій, 54% з яких відповідно до Правил використання електроустановок, потребують заміни обладнання, в зв'язку з тим, що воно знаходиться в експлуатації більш 25-30 років, фізично та морально зношено.
Довжина контактної мережі складає 793,1 км, з яких, згідно з Правилами технічної експлуатації трамваїв і тролейбусів, потребує заміни - 165 км (21%). Протяжність кабельної мережі - 683,2 км, із яких 180 км (26,3%) потребують заміни і знаходяться в аварійному стані.
Забезпечення сталої роботи ХКП "Міськелектротранс" та удосконалення транспортного обслуговування населення можливе лише за умови надання з міського бюджету м. Харкова щорічної фінансової підтримки.


3. Сучасний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в місті


В теперішній час в м. Харкові функціонує 309 світлофорних об'єктів (2024 од. транспортних світлофорів і 1196 од. пішохідних), з яких технічно зношені 156 об'єктів (50,4%). До діючої в місті з 1984 року автоматизованої системи управління дорожнім рухом включені лише 64 світлофорних об'єкта, але вона вже не відповідає сучасним вимогам і потребує реконструкції та подальшого розвитку.
Крім того, на вулично-дорожній мережі міста розташовано більш ніж 20000 дорожніх знаків, 75% з яких потребують заміни (згідно з існуючими нормами термін служби дорожнього знаку - 4 роки), потреба в щорічній заміні становить 5000-6000 знаків.
На аварійно-небезпечних ділянках встановлено понад 18 км пішохідної огорожі, 14 км (78%) з якої потребує заміни через незадовільний технічний стан.
В теперішній час, в зв'язку зі значним збільшенням інтенсивності дорожнього руху підвищуються вимоги до якості дорожньої розмітки, яка потребує застосування більш довговічної спеціальної фарби або сучасного полімерного покриття.
Крім того, парк спецтехніки, який використовується для обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху в місті, зношений на 90% і потребує заміни.


4. Мета Програми та основні принципи державної


політики з реформування та розвитку міського електротранспорту
Метою Програми є реалізація виконавчими органами місцевого самоврядування в межах своєї компетенції завдань державної політики у сфері дорожнього руху та міського електротранспорту, визначених Законами України "Про дорожній рух", "Про міський електричний транспорт", "Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки", "Державною програмою розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки" та "Програмою розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2003-2010р.р.".
Відповідно до визначених законодавчих актів основними завданнями у сфері міського електротранспорту, в тому числі є:
- створення доступних, якісних та безпечних послуг з перевезень міським наземним електротранспортом;
- забезпечення сталого функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту;
- збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі.
у сфері організації дорожнього руху - обладнання доріг, вулиць та залізничних переїздів технічними засобами регулювання дорожнього руху з застосуванням новітніх технологій та їх утримання в належному стані.
А також, підвищення рівня технічного оснащення комунальних підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові.


5. Напрямки та заходи з виконання Програми


Основними напрямками та заходами з виконання Програми є:
1) утримання в належному стані технічних засобів регулювання дорожнього руху;
2) розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста;
3) придбання спецтехніки для обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху та забезпечення належного функціонування міського електротранспорту;
4) придбання рухомого складу (трамвайних вагонів та тролейбусів);
5) відновлення технічного ресурсу існуючого парку рухомого складу міського електротранспорту шляхом виконання капітальних ремонтів, в тому числі з модернізацією на КП "Харківський вагоноремонтний завод";
6) капітальний ремонт, реконструкція трамвайних колій, переїздів, стрілочних переводів, в тому числі з використанням новітніх технологій;
7) капітальний ремонт, реконструкція контактних мереж та інших об'єктів міського електротранспорту;
8) будівництво станції технічного обслуговування тролейбусів та інших об'єктів міського електротранспорту;
9) впровадження енергозберігаючих технологій на підприємствах, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові;
10) розробка комплексної транспортної схеми в м. Харкові з урахуванням обсягів перевезень всіма видами пасажирського транспорту;
11) виключення невиправданого дублювання трамвайних і тролейбусних маршрутів іншими видами міського пасажирського транспорту;
12) надання фінансової підтримки підприємствам, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові;
13) реконструкція існуючої автоматизованої системи управління дорожнім рухом в місті;
14) поповнення обігових коштів КП "Харківський вагоноремонтний завод";
15) внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд КП "Харків-Сигнал" на придбання спецтехніки для розмітки проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста;
16) прокладка електрокабелю від підстанції АК "Харківобленерго" до будинку автоматизованої системи управління дорожнім рухом по вул. Чоботарській, 6.


6. Соціально-економічні наслідки реалізації Програми


Реалізація означеної Програми дозволить забезпечити безперебійну та безаварійну роботу транспорту, перевезення пасажирів в необхідних обсягах, надійну експлуатацію рухомого складу електротранспорту та об'єктів енергозабезпечення.
Кількісні показники розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху надані в таблиці.

Показники розвитку міського електротранспорту
та забезпечення належного стану технічних засобів
регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки


№ п/п Найменування Од. виміру 2008 2009 2010 2011-2015
Міський електротранспорт
1. Оновлення рухомого складу, всього, в т.ч.:- трамваїв;- тролейбусів. од. 1616- 19136 21156 17060110
2. Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів міського електротранспорту од. 30
3. Будівництво та реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній км - 4,2 1,6 24,6
4. Капітальний ремонт об'єктів міського електротранспорту, в т.ч.:- трамвайних вагонів;- трамвайних колій, переїздів, стрілочних переводів;- тягових підстанцій (заміна устаткування);- контактної мережі;- кабельної мережі. од. км од.кмкм 36 5 510,512 36 5 612,720 36 5 510,720 150 25 1646,6110
5. Реконструкція об'єктів міського електротранспорту, в т.ч.:- трамвайних переїздів;- інших. од.од. 155
6. Придбання спецтехніки для забезпечення функціонування об'єктів міського електротранспорту од. 86
Технічні засоби регулювання дорожнього руху
1. Забезпечення електроенергією роботу світлофорних об'єктів. тис. квт/рік 4032 4839 5807 17500
2. Заміна:- транспортних світлофорів;- пішохідних світлофорів;- дорожніх знаків;- покажчиків маршрутного орієнтування водіїв;- пошкодженої пішохідної огорожі. шт.шт.шт. шт.п.м. 3501205000 1115000 4001506500 1205500 4501807500 1356000 250090025000 70015000
3. Встановлення пішохідної огорожі. п.м. 2757 2895 3010 17500
4. Розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста. тис. м2 51,19 56,31 61,95 350
5. Придбання спецтехніки. од. 7 7 7 35

7. Фінансове забезпечення Програми


Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, субвенції з державного бюджету та інших джерел, в тому числі власних коштів підприємств.

Директор Департаменту
транспорту і зв'язку Є.Н. Водовозов


Додаток № 2
до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 cкликання
"Про затвердження "Програми розвитку міського
електротранспорту та забезпечення належного стану технічних
засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015
роки" від 27.02.2008р. № 57/08, в редакції рішення 24 сесії
Харківської міської ради 5 скликання
від 03.07.2008 р. № 206/08


Кошторис витрат
на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту та
забезпечення належного стану технічних засобів регулювання
дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" на 2008 рік
за рахунок коштів міського бюджету


№ п/п № пункту заходів, передбачених розділом 5 Програми Головний розпорядник коштів,зміст Сума, грн.
Департамент транспорту і зв'язку

1. 12 Фінансова підтримка ХКП «Міськелектротранс» та його структурних підрозділів 65 000 000
2. 4 Придбання вагонів (трамваїв і тролейбусів) для ХКП «Міськелектротранс» на умовах співфінансування з державного бюджету, в т.ч.: 33 468 800
2.1. за рахунок коштів міського бюджету 18 468 800
2.2. за рахунок субвенції з державного бюджету 15 000 000
3. 1 Утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху 11 500 000
4. 2 Розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста 800 000
5. 6 Придбання матеріалів для капітального ремонту трамвайних колій ХКП «Міськелектротранс» (цільовий фонд міського бюджету) 2 000 000
6. 3 Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд ХКП «Міськелектротранс» на придбання спецтехніки для забезпечення функціонування об'єктів міського електротранспорту (бюджет розвитку) 2 000 000
7. 6,7,8 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво і реконструкцію об'єктів ХКП «Міськелектротранс» трамвайних колій, переїздів, тягових підстанцій та інших (бюджет розвитку) 4 571 000
8. 6 Реконструкція трамвайних переїздів з розробкою проектно-кошторисної документації (бюджет розвитку): 5 429 000
8.1. вул. Шевченко - вул. Матюшенко 902 000
8.2. вул. Шевченко - вул. Жилярді 902 000
8.3. вул. Героїв Праці - вул. Ак. Павлова 804 000
8.4. Салтівське шосе - пр-т Тракторобудівників 597 000
8.5. Салтівське шосе - вул. Гв. Широнінців 358 000
8.6. Салтівське шосе - пр-т 50 річчя СРСР 706 000
8.7. Салтівське шосе - вул. Ак. Павлова 575 000
8.8. пр-т Тракторобудівників - пр-т 50 річчя ВЛКСМ 585 000
9. 5 Капітальний ремонт трамвайних вагонів ХКП «Міськелектротранс» 2 500 000
10. 14 Поповнення обігових коштів КП «Харківський вагоноремонтний завод» 1 100 000
11. 15 Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд КП «Харків-Сигнал» на придбання спецтехніки для розмітки проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста (бюджет розвитку) 980 000
12. 16 Прокладка електрокабелю від підстанції АК «Харківобленерго» до будівлі АСУ-Д по вул. Чоботарській,6 (бюджет розвитку) 290 000
13. 13 Реконструкція автоматизованої системи управління дорожнім рухом (бюджет розвитку) 10 000 000
14. 6 Реконструкція трамвайних колій ХКП «Міськелектротранс» з розробкою проектно-кошторисної документації (бюджет розвитку): 13 000 000
14.1 вузол «пл. Малиновського» 956 000
14.2 вул. Конєва (до Гончарівського мосту) 2 918 000
14.3 вул. Полтавський Шлях (до Лопанського мосту) 3 669 000
14.4 вузол «Лопанський міст» 1 381 000
14.5 вузол «пл. Р. Люксембург» і пл. Пролетарська 4 076 000

Разом по головному розпоряднику коштів 152 638 800

Директор Департаменту
транспорту і зв'язку Є.Н. Водовозов
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Yufit
сообщение 8.1.2009, 15:07
Сообщение #2


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2335
Регистрация: 9.5.2008
Пользователь №: 83



Все это не более чем болтовня и толку от программы как с козла молока.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
subsxchg
сообщение 9.1.2009, 9:24
Сообщение #3


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 6152
Регистрация: 10.3.2008
Пользователь №: 23



Особенно если учесть выборы в следующем году.


--------------------
Даки не лифты, ломать их не умею...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 9.1.2009, 9:35
Сообщение #4


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Болтовней занимаются некоторые участники форума, вместо того, чтобы проанализировать программу. angry.gif
Значительная часть запланированного на 2008 год выполнена.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
КТэМочка
сообщение 9.1.2009, 9:48
Сообщение #5


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1968
Регистрация: 24.3.2008
Пользователь №: 48



8.7. Салтівське шосе - вул. Ак. Павлова 575 000

Интересно, что имееть ввиду:
1. переезд ак павлова и салтовского переулка (у НИИ Электромаш)
2. переезд в районе 15 больницы по направлению к Веринской. ????
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
subsxchg
сообщение 9.1.2009, 19:05
Сообщение #6


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 6152
Регистрация: 10.3.2008
Пользователь №: 23



В районе больницы, на электромаше называется переулок Салтовский.


--------------------
Даки не лифты, ломать их не умею...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Андрей Бутковски...
сообщение 9.1.2009, 19:12
Сообщение #7


Активный участник
***

Группа: Модераторы
Сообщений: 5564
Регистрация: 7.3.2008
Из: Leipzig, Deutschland
Пользователь №: 2



Цитата(Murcielago @ 9.1.2009, 9:35) *
Болтовней занимаются некоторые участники форума, вместо того, чтобы проанализировать программу. angry.gif
Значительная часть запланированного на 2008 год выполнена.


Проанализировать - пожалуйста!

Для начала скажу, что программа эта находится на сайте www.city.kharkov.ua в разделе "Нормативные документы". Там ее легко найти по дате. И там есть одна важная приписка - "Увага, документ має статус "Недіючий"!"

Одна из важнейших частей программы - закупка и капремонт ПС. Всего до 2015 года планируется купить 96 трамваев и 180 троллейбусов. По троллейбусам к 2015 году у нас останется реально 98 машин из ныне существующих (машины 2002 и 2006-2008 годов поставки), остальные к тому времени уже посписывают, т.к. столько просто не живут smile.gif Ну может, несколько Рокаров и ЮМЗов останутся. Итого при исполнении программы имеем 280 троллейбусов максимум в 2015 году. С трамваями - аналогичная ситуация. Само название программы в этом свете звучит неверно - это не развитие, а поддержание в работоспособном виде.

Теперь об исполнении. На 2008 год была предусмотрена закупка 12 трамваев и 22 троллейбусов. Уже в июльской редакции цифры изменены - 16 трамваев и 0 троллейбусов. Реально имеем 4 трамвая и 1 троллейбус. По КР трамвайных вагонов - предусмотрено 36, реально выделены деньги на 10. А вот КР троллейбусов вообще в программе не значится. Впрочем, могу предположить, что он включен в "финансовую поддержку ХКП ГЭТ" и планируется силами предприятия на базе депо (как это и делалось до сих пор). О том, что программа закупки ПС будет исполнена в следующем 2009 году говорить не приходится - всем известно, какой приняли бюджет, тут бы концы с концами свести.

Да, переезды отремонтировали. А толку? Если через 5-7 лет по этим рельсам будет нечему ездить - их все равно придется снимать.

4 трамвая и 1 троллейбус - это капля в море для полуторамиллионного города. Вопрос - зачем выделять немалые деньги на закупку этого ПС, если само будущее ГЭТа неизвестно? "Шоб було" - раз приняли соответствующую программу в Кабмине, значит "на местах" должны как-то отреагировать - написать бумагу с цифрами и отчитаться? Суммы, которые планируется выделить из бюджета на ГЭТ напоминает известный анекдот про колхоз "В том году садили 20 га, в этом - 50, в следующем посадим 100. И пусть этот долгоносик подавится!". Ни попыток проанализировать нынешнее состояние ГЭТа и городского транспорта в целом, ни слова о возможностях повышения рентабельности. Типично советский дотационный подход, который сейчас применять нельзя ни в коем случае.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Yufit
сообщение 9.1.2009, 19:18
Сообщение #8


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2335
Регистрация: 9.5.2008
Пользователь №: 83



Реально мы имеем 2 горе-КВР вагона и несколько переездов, на которых уже кое-где растрескался бетон, рельсы ставили если не б/у, то очень и очень старые... Шпалы однозначно б/у, с дырками от костылей. В самом ХКП "ГЭТ" колоссальные сокращения сотрудников, причем сначала речь шла только о мастерах и наставниках, а реально увольняют и кондукторов и водителей - за малейшие нарушения и т.д.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
КТэМочка
сообщение 14.1.2009, 13:03
Сообщение #9


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1968
Регистрация: 24.3.2008
Пользователь №: 48



Что они обещают нам в 2009 году., финансирование работ по ГЭТу : планы, планы...

Департамент транспорту і зв'язку Харківської міської ради	35 000 000	 	35 000 000	35 000 000

Розробка проектної документації та реконструкція трамвайного
кола ХКП "Міськелектротранс" в районі Центрального вокзалу 7 784 200 7 784 200 7 784 200

Розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію
комплексу телемеханіки районого диспетчерського пункту
"Дзержинська" ХКП "Міськелектротранс" 300 000 300 000 300 000

Реконструкція комплексу телемеханіки районого
диспетчерського пункту "Герцена" ХКП "Міськелектротранс" 1 788 000 1 788 000 1 788 000

Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво
і реконструкцію об'єктів ХКП "Міськелектротранс" (трамвайних
колій, переїздів, тягових підстанцій та інших) 3 967 800 3 967 800 3 967 800

Завершення реконструкції трамвайних переїздів ХКП
"Міськелектротранс", у т.ч.: 820 000 820 000 820 000

Салтівське шосе - проспект Тракторобудівників 418 000 418 000 418 000

Салтівське шосе - вул.Академіка Павлова 402 000 402 000 402 000

Завершення реконструкції трамвайних колій
ХКП "Міськелектротранс" у т.ч.: 80 000 80 000 80 000

вузла " майдан Рози Люксембург" - "майдан Пролетарський" 80 000 80 000 80 000

Реконструкція трамвайних переїздів, у т.ч.: 20 260 000 20 260 000 20 260 000

вул. Плеханівська - вул Нахоєнка (Балашовський шляхопровід) 636 000 636 000 636 000

вул. Плеханівська - вул Державінська 399 000 399 000 399 000

вул. Плеханівська - пров. Власівський 1 094 000 1 094 000 1 094 000

вул. Плеханівська - вул. Польова 2 512 000 2 512 000 2 512 000

вул. Плеханівська - вул. Морозова (2 переїзду) 1 072 000 1 072 000 1 072 000

вул. Кірова - вул. Плеханівська 3 473 000 3 473 000 3 473 000

вул. Кірова - вул. Богдана Хмельницького 1 238 000 1 238 000 1 238 000

вул. Кірова - просп. Гагаріна 1 010 000 1 010 000 1 010 000

Московський проспект - вул. Морозова 963 000 963 000 963 000

Московський проспект - вул. Академіка Павлова 3 196 000 3 196 000 3 196 000

майдан Повстання (Московський проспект - вул. Кірова) 4 667 000 4 667 000 4 667 000
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
КТэМочка
сообщение 19.1.2009, 20:10
Сообщение #10


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1968
Регистрация: 24.3.2008
Пользователь №: 48



3. Джерелами формування Стабілізаційного фонду є:
1) понадпланові надходження від приватизації державного майна у 2008 році та надходження у повному обсязі у 2009 році;
2) надходження від цільового розміщення державних цінних паперів.
{ Підпункт 3 пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
{ Підпункт 4 пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
Кошти, що надійшли до Стабілізаційного фонду, можуть зараховуватись як в національній, так і в іноземній валюті.
4. Кошти Стабілізаційного фонду виділяються на поворотній основі.
5. Звернення про виділення коштів Стабілізаційного фонду подаються заявниками до Кабінету Міністрів України.
У зверненні зазначаються:
напрями використання коштів Стабілізаційного фонду із зазначенням підстав;
розрахунки і детальні обґрунтування необхідного обсягу коштів Стабілізаційного фонду, який пропонується виділити; { Абзац четвертий пункту 5 в редакції Постанови КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
інформація про можливість фінансування за рахунок інших джерел;
наслідки відмови у виділенні коштів Стабілізаційного фонду;
інша інформація, що є підтвердженням необхідності виділення коштів Стабілізаційного фонду.
6. Кабінет Міністрів України дає доручення Мінфіну та іншим заінтересованим центральним органам виконавчої влади розглянути звернення разом з відповідними матеріалами та підготувати пропозиції для прийняття рішення про виділення коштів Стабілізаційного фонду.
7. Мінфін розглядає звернення разом з відповідними матеріалами і відповідає за підготовку та подання Кабінетові Міністрів України проектів рішень про виділення коштів Стабілізаційного фонду.
8. Мінфін у разі визнання доцільності та можливості виділення коштів Стабілізаційного фонду готує і подає в установленому законодавством порядку для розгляду Кабінету Міністрів України разом з пропозиціями інших заінтересованих органів виконавчої влади відповідний проект рішення, у якому зазначаються:
головний розпорядник бюджетних коштів, якому виділяються кошти Стабілізаційного фонду;
напрями використання коштів Стабілізаційного фонду;
обсяги коштів Стабілізаційного фонду, які передбачається виділити, та джерела їх покриття;
умови надання та повернення коштів Стабілізаційного фонду.
Прийняте Кабінетом Міністрів України рішення повинне містити всі складові, передбачені абзацами другим - п'ятим цього пункту. { Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
9. Після прийняття рішення про виділення коштів Стабілізаційного фонду:
{ Підпункт 1 пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
2) Мінфін під час визначення бюджетної програми закріплює за нею код програмної та функціональної класифікації видатків і кредитування бюджету відповідно до напряму використання коштів Стабілізаційного фонду, затвердженого зазначеним рішенням, і вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету.
Головний розпорядник бюджетних коштів після отримання довідки про внесення змін до розпису бюджету затверджує кошторис та план асигнувань в установленому порядку.
Державне казначейство після внесення змін до розпису бюджету забезпечує його виконання в установленому законодавством порядку.
10. Мінфін веде реєстр прийнятих рішень про виділення коштів Стабілізаційного фонду.
11. Головні розпорядники бюджетних коштів, які використали кошти Стабілізаційного фонду, подають Мінфіну звіт про їх використання, а також інформацію про їх повернення до державного бюджету за формою та у строки, встановлені Мінфіном.
12. Після надходження коштів у 2008 році від приватизації державного майна понад обсяги, встановлені додатком 2 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ), та/або від цільового розміщення державних цінних паперів Мінфін за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету запроваджує бюджетну програму "Стабілізаційний фонд" за кодом відомчої класифікації видатків та кредитування державного бюджету 351.
{ Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }
13. Відкриття рахунку, перерахування коштів та складення звітності про використання коштів Стабілізаційного фонду здійснюються у порядку, визначеному законодавством.
14. Контроль за цільовим використанням коштів, виділених із Стабілізаційного фонду, здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів в установленому законодавством порядку.
У разі виявлення за результатами проведення ревізій фактів нецільового використання коштів Стабілізаційного фонду та неповернення їх до державного бюджету органи державної контрольно-ревізійної служби повідомляють про це Мінфін та передають матеріали до відповідних компетентних органів.
15. Мінфін подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України та Рахунковій палаті інформацію про надходження коштів до Стабілізаційного фонду у розрізі джерел надходження та їх використання у розрізі головних розпорядників бюджетних коштів і бюджетних програм.
{ Порядок доповнено пунктом 15 згідно з Постановою КМ N 984 ( 984-2008-п ) від 10.11.2008 }

Если финансирование строительства метрополитенов предлагают вести именно из Стабилизационного фонда, и в постановлении КМУ, отрывок которого я привел здесь, говориться, что деньги есть возвратными!!!! , то как предлагается возвращать эти деньги?
Это прямо какой то кредит получается. Или же повод для откатов.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
waloma
сообщение 20.1.2009, 20:15
Сообщение #11


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3482
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 38



Да надоели эти планы, планы, планы....обкурились уже! ГЭТ в агонии! Реально у нас осталось 21 маршрут - 1, 2,3, 6, 7, 11, 12, 13, 19, 20, 24, 27, 31, 34, 35, 36, 38, 42, 45, 46, 63, и то многие из них это 2-3 машины в ПИК!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Yufit
сообщение 26.2.2009, 17:58
Сообщение #12


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2335
Регистрация: 9.5.2008
Пользователь №: 83



Завтра состоится официальная презентация первого трамвайного вагона харьковской сборки.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 23.8.2017, 20:28
Сообщение #13


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3003
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



А есть текущий план развития ГЭТ в нашем городе?


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 23.8.2017, 21:14
Сообщение #14


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



А где про медицину? "Эту программу мы создавали..."
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
pvvkh
сообщение 1.11.2017, 4:19
Сообщение #15


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1195
Регистрация: 5.11.2014
Из: Харьков, Новые дома
Пользователь №: 3759



Цитата(werfer @ 23.8.2017, 20:28) *
А есть текущий план развития ГЭТ в нашем городе?

Есть.
Из ответа на Обращение от 26.10.2017 г.:
За інформацією Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану відповідно до п. 2 ст. 1 Закону України "про регулювання містобудівної діяльності" (далі - Закон) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.
Відповідно до ст. 17 Закону генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обгрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.
Відповідно до п. 4.7. ДБН Б.1.1-15:2012 "Склад зміст генерального плану населеного пункту" основні показники генерального плану населеного пункту розраховують на етап 15-20 років.
Генеральний план м. Харкова, затверджено рішенням сесії Харківської міської ради від 23.06.2004 № 89/04, Проекту внесення змін до генерального плану міста Харкова, затверджено рішенням сесії Харківської міської ради від 27.02.2013 № 1023/13. Відповідно ДБН Б.1-3-97 прийнятий розрахунковий строк для обчислення прогнозних показників - 20 років (01.01.2031 р.).
Будівництво нових ліній трамваю, тролейбусу та метрополітену здійснюється відповідно до затверджених Програми будівництва та розвитку Харківського метрополітену на 2010-2020 роки (http://kharkiv.rocks/reestr/658966), Програми розвитку міського електричного транспорту на 2013-2020 роки (http://kharkiv.rocks/reestr/654802), а також відповідно до виділеного фінансуванні на їх реалізацію.
За інформацією Департаменту будівництва та шляхового господарства відповідно до затвердженої Програми будівництва та розвитку Харківського метрополітену на 2010-2020 роки передбачається будівництво станцій "Державінська" та "Одеська", які входять до проекту "Будівництво третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції "Метробудіників" до станції "Одеська" (http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250201826). Проект затверджено у встановленому порядку, будівництво планується розпочати у наступному році з залученням коштів міжнародних банків. На інші станції проекти не розроблялись.
Також повідомляємо, що Програмою розвитку міського електричного транспорту на 2013-2020 роки будівництво або ліквідація трамвайних та тролейбусних ліній у теперішній час не передбачено.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Константин
сообщение 1.11.2017, 7:45
Сообщение #16


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3693
Регистрация: 28.3.2008
Пользователь №: 55



Цитата(werfer @ 23.8.2017, 20:28) *
А есть текущий план развития ГЭТ в нашем городе?

А чё, нужно очередное бла-бла-бла ни о чём на десяток страниц? Кое что таки делается. Вагоны покупаются, троллейбусы тож. Ситуация в принципе стабильна.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
pvvkh
сообщение 24.11.2017, 15:58
Сообщение #17


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1195
Регистрация: 5.11.2014
Из: Харьков, Новые дома
Пользователь №: 3759



Троллейбусную линию, которая окончательно замкнет круг Северной Салтовки и позволит доехать на троллейбусе от ст. м. «Героев Труда» до ул. Натальи Ужвий, построят в Харькове.

Об этом сегодня, 24 ноября, в пресс-центре Харьковского городского совета сообщил заместитель городского головы по вопросам инфраструктуры города Евгений Водовозов.

Также, по его словам, в следующем году ожидается закупка нового подвижного состава для двух троллейбусных депо за кредитные средства Европейского банка реконструкции и развития и Европейского инвестиционного банка на общую сумму 20 млн евро.

«Мы планируем закупить новые низкопольные троллейбусы. Для города они очень нужны, особенно это актуально с учетом продолжения строительства Алексеевской линии метро. Сколько их будет точно, пока сказать нельзя, должны пройти тендеры. Но мы рассчитываем получить примерно 120 единиц», - сказал Евгений Водовозов.

Напомним, что в этом году в городе закупили десять новых троллейбусов чешского производства, которые уже курсируют по Харькову.

Источник: http://www.city.kharkov.ua/ru/news/na-salt...niyu-37296.html
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Евгений Юрьевич
сообщение 24.11.2017, 18:12
Сообщение #18


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11919
Регистрация: 30.4.2015
Из: yt ljk;yj t,fnm
Пользователь №: 3833



Цитата(pvvkh @ 24.11.2017, 15:58) *
Троллейбусную линию, которая окончательно замкнет круг Северной Салтовки и позволит доехать на троллейбусе от ст. м. «Героев Труда» до ул. Натальи Ужвий, построят в Харькове.

Интересно, это будет кольцо на автостанции, или смычка с нынешним кругом 34/42?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Andrey_Sheva
сообщение 24.11.2017, 18:19
Сообщение #19


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11162
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



Вроде говорилось что смычка и именно для этого оттягивали кривые трамвайные с перекрёстка


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 24.11.2017, 19:34
Сообщение #20


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Trollem@n @ 24.11.2017, 18:19) *
Вроде говорилось что смычка и именно для этого оттягивали кривые трамвайные с перекрёстка

Вынос спецчастей с проезжей части - общая тенденция при проектировании. На Клочковской же троллейбусные линии пока не ожидаются?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

5 страниц V   1 2 3 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 22.11.2024, 2:43

ХАРЬКОВ Турист