Перспективы харьковского метро, В теме освещаются вопросы строительства новых станций |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Перспективы харьковского метро, В теме освещаются вопросы строительства новых станций |
30.10.2018, 14:08
Сообщение
#161
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
Медленная езда на собаках требует очень много ЭЭ. Т.к. до фига ЭЭ рассеивается на реостатах. Причём на ЭР2Р в полтора раза больше, чем на ЭР2.
-------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
30.10.2018, 14:29
Сообщение
#162
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2204 Регистрация: 11.3.2008 Из: пос. Жуковского Пользователь №: 27 |
Медленная езда на собаках требует очень много ЭЭ. Т.к. до фига ЭЭ рассеивается на реостатах. Причём на ЭР2Р в полтора раза больше, чем на ЭР2. Когда тяговый все время включен - да, согласен, наименее экономная езда. А если разгон - а потом накатом до следующей остановки? ЭРки не умеют так ездить? В метро у нас только так и ездят - один разгон на перегон. |
|
|
30.10.2018, 14:51
Сообщение
#163
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
При разгоне тоже реостаты задействуются. ЕМНИМС, где-то на форуме писали, что Харьков-Лозовая с остановками и без — количество сожранных киловатт чуть не вдвое различается.
ЭРки так умеют, но то ещё от конкретного участка пути зависит. Например от НБ на Люботин всё время вверх, и там так не выйдет. Да и в метро тоже: от ИМ на Универ или от ЮВ на ХГ всё время в тяге ехать нужно из-за профиля. ЗЫ Что-то мы в офтопик скатились. -------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
30.10.2018, 18:03
Сообщение
#164
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 3482 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 38 |
|
|
|
30.10.2018, 18:45
Сообщение
#165
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 7711 Регистрация: 7.11.2008 Пользователь №: 640 |
|
|
|
30.10.2018, 18:53
Сообщение
#166
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
Так до Балашовки было бы на одну тариф. зону больше для пассов. А впрочем, рентабельности на пригороде всё равно нет. Ответил здесь. -------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
13.11.2018, 21:53
Сообщение
#167
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
Стосовно Харківського метро, то мережа для розмірів такого міста, в основному, достатня. Через високу ціну тепер будуть розглядати подальше будівництво тільки в тих напрямках, де буде достаній пасажиропотік, технічна потреба та найкраща привабливість для інвесторів.
Ось, куди метро не будуватимуть: * Нова Баварія, так як там є велика залізнична станція, від якої можна доїхати на електричці до трьох станцій метро. А залізниця - це і є, по суті, наземне метро. Ще можуть зробити на тій станції курсування ранкової й вечірньої міської електрички, як це є у Києві. Також до Залютино не буде метро, так як є близькість до метро Холодна Гора, і там лише промзона. * Північна Салтівка, так як там скоро буде вже два тролейбусні маршрути, нема такого сильного потоку маятникової міграції, як на Пролетарській, бо там кілька сіл й кордон. * Жовтень, так як там є станція Новоселівка, велика кількість електричок у розкладі. * Південні П'ятихатки, так як там є залізничний зупинний пункт. Ось, куди метро побудують протягом XXI ст.: * Одеська - вже збираються будувати. * Аеропорт - обов'язково після Одеської туди проведуть метро. Потік пасажирів до аеровокзалу + висока маятникова міграція від Мерефи та Змієва, а також з смт перед ними. * Південна Салтівка, що уздовж Ювілейного проспекту - там дуже високий пасажиропотік. Там можуть зробити нову "Барабашовську лінію" метро, як зародок майбутньої кільцевої лінії. * Обрій, так як той район скоро почнуть добудовувати далі, і проведення туди лінії метрополітену потрібне, щоб на Пролетарській зник "ефект Вихіно" * Нетеча - так як там побудують новий житловий масив, а також проведення туди метро потрібне для нормального функціонування вентиляції на станції Історичний музей. |
|
|
13.11.2018, 22:04
Сообщение
#168
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
Залізничне сполучення між Лосєве і Балашівкою прибрали через те, що померли заводи біля з.п. 13, 16 і 18 км, до яких їздили робітники на зміну.
До речі, я нещодавно писав прохання до керівництва Південної залізниці, щоб запустили електричку від станції Лосєве до станції Харків-Балашовський. Так як там їздять електрички від/до депо. Відповіли швидко, сказали, що цього впровадити не можуть, немов нема для цього зайвого рухомого складу. Зате зробили, що тепер потяг Київ-Лисичанськ глибоко вночі став їздити через Харків-Балашівський і Лосєве. Ось посилання на газету стосовно цього: https://drive.google.com/file/d/1L4-YlLOwCH...EsUIpP_XPq/view |
|
|
13.11.2018, 22:16
Сообщение
#169
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39043 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
|
|
|
13.11.2018, 22:38
Сообщение
#170
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
|
|
|
13.11.2018, 22:39
Сообщение
#171
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39043 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
|
|
|
13.11.2018, 23:40
Сообщение
#172
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2461 Регистрация: 6.11.2010 Из: Новый Харьков Пользователь №: 3072 |
Зате зробили, що тепер потяг Київ-Лисичанськ глибоко вночі став їздити через Харків-Балашовський і Лосєве И как его наличие влияет на пригород по дикой линии между промзоной и частным сектором? Всё, о чём вы сегодня пишете по всем темам, уже обсудили на форуме на ...надцать страниц месяц назад -------------------- Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
|
|
|
13.11.2018, 23:44
Сообщение
#173
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39043 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
И как его наличие влияет на пригород по дикой линии между промзоной и частным сектором? В огороде бузина, а в Киеве - дядька Всё, о чём вы сегодня пишете по всем темам, уже обсудили на форуме на ...надцать страниц месяц назад Ну так сезон закончился, и было время отдохнуть после него |
|
|
13.11.2018, 23:54
Сообщение
#174
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
|
|
|
14.11.2018, 0:20
Сообщение
#175
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2461 Регистрация: 6.11.2010 Из: Новый Харьков Пользователь №: 3072 |
Ніяк Именно. Поэтому вопрос, зачем писать о наличии ПДС через Балашовский вокзал вместо электричек в глухой промзоне в теме про метро? -------------------- Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
|
|
|
14.11.2018, 0:33
Сообщение
#176
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
Именно. Поэтому вопрос, зачем писать о наличии ПДС через Балашовский вокзал вместо электричек в глухой промзоне в теме про метро? Відповідь на ваші попередні розмови не до теми про Балашовський вокзал у темі про метро. Порадував усіх, хто про це розмовляв, що тепер там все-таки зробили хоч-якийсь пасажирський рух |
|
|
14.11.2018, 0:53
Сообщение
#177
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2461 Регистрация: 6.11.2010 Из: Новый Харьков Пользователь №: 3072 |
Відповідь на ваші попередні розмови... .... тепер там все-таки зробили хоч-якийсь пасажирський рух Мы в курсе, ибо Всё, о чём вы сегодня пишете по всем темам, уже обсудили на форуме на ...надцать страниц месяц назад -------------------- Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
|
|
|
14.11.2018, 0:57
Сообщение
#178
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
|
|
|
14.11.2018, 9:25
Сообщение
#179
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
Стосовно Харківського метро, то мережа для розмірів такого міста, в основному, достатня. Через високу ціну тепер будуть розглядати подальше будівництво тільки в тих напрямках, де буде достаній пасажиропотік, технічна потреба та найкраща привабливість для інвесторів. Ось, куди метро не будуватимуть: * Нова Баварія, так як там є велика залізнична станція, від якої можна доїхати на електричці до трьох станцій метро. А залізниця - це і є, по суті, наземне метро. Ще можуть зробити на тій станції курсування ранкової й вечірньої міської електрички, як це є у Києві. Також до Залютино не буде метро, так як є близькість до метро Холодна Гора, і там лише промзона. Бозе, узясь! © На заметку от станции НБ до края жилой застройки НБ — не менее полукилометра. Я уже молчу по интервалы движения электронов. Топология ЖД Харькова не располагает к городским электричкам. Более того: ещё до постройки метрополитена был эксперимент, да весь вышел. * Північна Салтівка, так як там скоро буде вже два тролейбусні маршрути, нема такого сильного потоку маятникової міграції, як на Пролетарській, бо там кілька сіл й кордон. Да, да, нет. Население самой СС поболее Одесской будет, а туда метро тянут. * Жовтень, так як там є станція Новоселівка, велика кількість електричок у розкладі. Там в первую очередь есть трамвай. Электричками местные пользуются мало. * Південні П'ятихатки, так як там є залізничний зупинний пункт. И ходит одна собака в два часа. Ось, куди метро побудують протягом XXI ст.: * Одеська - вже збираються будувати. И на этом — всё. -------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
14.11.2018, 12:36
Сообщение
#180
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 |
На заметку от станции НБ до края жилой застройки НБ — не менее полукилометра. Я уже молчу по интервалы движения электронов. Топология ЖД Харькова не располагает к городским электричкам. Более того: ещё до постройки метрополитена был эксперимент, да весь вышел. Так, у Харкові майже нема розміщень великих масивів багатоповерхової забудови уздовж залізниці. Але електричка "Хвилинка-Харків-Пасажирський" якраз може підійти для ролі міської електрички. Да, да, нет. Население самой СС поболее Одесской будет, а туда метро тянут. Так, але коли обирали між Північною Салтівкою та Одеською, вирішили взятися за останній варіант. Так як Одеська приймає потік пасажирів з кількох напрямів: Липовий Гай, Пилипівка, станція Основа, Комунальна.+Високий приміський потік. А біля Північної Салтівки лише поле й кілька сіл. Наприклад, "Перемога" може приймати Дергачівський автобусний потік, а біля Півночі Салтівки міст та містечок нема. Там в первую очередь есть трамвай. Электричками местные пользуются мало. Той мікрорайон Стара Основа - тупиковий. Обрізаний залізницею та річкою Лопань. Не дуже рентабельно туди вести метро. И ходит одна собака в два часа. Якраз там є ранковий рейс о 07:01, куди людям краще сідати, аніж грати у квест "Залізти у переповнений тролейбус будь-якою ціною". Ну в наш час тепер будуть економити - будувати метро туди, де залізниць нема. |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 30.11.2024, 13:39 |