IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

5 страниц V  « < 2 3 4 5 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Программа развития ГЭТа до 2015 года, и другие официальные планы
mkv
сообщение 3.12.2018, 11:42
Сообщение #61


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Spectroll @ 28.11.2018, 23:07) *
О чем речь в последних двух Вопросах?

Цитата
Вопрос №60: О предоставлении согласия на заключение и согласование условий Соглашения о передаче средств займа Проект «Городской общественный транспорт Украины» Подпроект «Приобретение подвижного состава городского электротранспорта (троллейбусов)» под гарантию Харьковского городского совета.
28.11.2018 11:54:45 Поименное голосование
РЕЗУЛЬТАТЫ: ЗА - 73; ПРОТИВ - 0; ВОЗДЕРЖАЛИСЬ - 0; НЕ УЧАСТВОВАЛИ - 3 Кворум - 43; РЕШЕНИЕ ПРИНЯТО

РІШЕННЯ
Від 28.11.2018 № 1341/18
м. Харків

Про надання згоди на укладання та узгодження умов Угоди про передачу коштів позики Проект «Міський громадський транспорт України» Підпроект «Придбання рухомого складу міського електротранспорту (тролейбусів)» під гарантію Харківської міської ради

Відповідно до статей 17, 18, 74 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 14 травня 2012 року № 541 «Про затвердження Порядку надання місцевих гарантій», статті 26, частини 1 статті 60, частини 1 статті 70 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект «Міський громадський транспорт України») між Україною та Європейським інвестиційним банком», з метою реалізації Підпроекту «Придбання рухомого складу міського електротранспорту (тролейбусів)» Проекту «Міський громадський транспорт України», на підставі статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись статтею 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Визначити комунальне підприємство «Тролейбусне депо № 3», що знаходиться за адресою: Україна, 61007, м. Харків, вул. Свистуна, 2-Б, кінцевим бенефіціаром Підпроекту «Придбання рухомого складу міського електротранспорту (тролейбусів)» (далі - Підпроект) відповідно до умов Фінансової угоди (Проект «Міський громадський транспорт України») між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - Банк) від 11.11.2016.
2. Доручити міському голові Кернесу Г.А. від імені Харківської міської ради укласти Угоду про передачу коштів позики за Підпроектом (далі - Угода) між Міністерством фінансів України, Міністерством інфраструктури України, Харківською міською радою та комунальним підприємством «Тролейбусне депо № 3» з наданням гарантій Харківської міської ради за цією Угодою.
3. Основними умовами для підписання Угоди є:
3.1. Обсяг та валюта позики: до 10 млн євро або еквівалент національної валюти за офіційним курсом Національного банку України на дату зарахування коштів на рахунок Підпроекту, який буде відкрито Міністерством фінансів України.
3.2. Строк позики: до 22 років (включаючи відстрочення погашення суми позики - до 3 років) і строк погашення позики рівними платежами - до 19 років.
3.3. Відсоткова ставка за користування залученими коштами встановлюється Банком та доводиться до кінцевого бенефіціара через Міністерство фінансів України:
3.3.1. У разі застосування «фіксованої ставки» відсоткова ставка встановлюється при здійсненні кожної вибірки коштів окремо та зберігається до моменту повного їх погашення.
3.3.2. У разі застосування «плаваючої ставки» відсоткова ставка встановлюється при здійсненні кожної вибірки коштів окремо та переглядається Банком кожні півроку.
3.3.3. Відсоткова ставка за користування коштами позики сплачується протягом усього терміну користування позикою.
3.4. Сплата відсотків за користування коштами позики здійснюється в строки та разом з платежами повернення коштів позики згідно з умовами, встановленими Угодою.
4. Плата Міністерству фінансів України за надання коштів позики становить 0,5 % річних від вибраних та непогашених коштів позики та сплачується кінцевим бенефіціаром згідно з умовами Угоди.
5. Визначити, що відсутня потреба надання кінцевим бенефіціаром майнового або іншого забезпечення виконання зобов'язань за Угодою про погашення заборгованості кінцевого бенефіціара перед територіальною громадою міста за виконання гарантійних зобов'язань, яка має бути укладена між відповідним місцевим фінансовим органом міської ради та кінцевим бенефіціаром.
6. Надати згоду генеральному директору кінцевого бенефіціара на укладання з Міністерством фінансів України Угоди на умовах, зазначених у цьому рішенні.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв'язку та екології та секретаря Харківської міської ради.

Міський голова Г.А. Кернес
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
TopCom
сообщение 3.12.2018, 11:47
Сообщение #62


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 1841
Регистрация: 12.3.2008
Из: Харьков, 602 м/р-н
Пользователь №: 32



добавлю - по данному проекту предполагается закупка 61 единицы ПС....
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 3.12.2018, 12:04
Сообщение #63


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(TopCom @ 3.12.2018, 11:47) *
добавлю - по данному проекту предполагается закупка 61 единицы ПС....

15 ОБВ и 46 БВ ?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
waloma
сообщение 3.12.2018, 12:48
Сообщение #64


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3482
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 38



А ТД2 почему не прописали себе в условиях ОБВ?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Валера
сообщение 3.12.2018, 13:08
Сообщение #65


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 7707
Регистрация: 7.11.2008
Пользователь №: 640



Цитата(waloma @ 3.12.2018, 12:48) *
А ТД2 почему не прописали себе в условиях ОБВ?

Нужно задать этот вопрос начальству ТД2.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 10:46
Сообщение #66


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mkv @ 28.11.2018, 21:37) *
Вопрос №61: О предоставлении согласия КП «Троллейбусное депо № 2» на приобретение специализированной техники на условиях финансового лизинга.
28.11.2018 11:55:22

Цитата
РІШЕННЯ

Від 28.11.2018 № 1342/18

м. Харків

Про надання згоди КП «Тролейбусне депо № 2» на придбання спеціалізованої техніки на умовах фінансового лізингу

Враховуючи недостатню кількість спеціалізованої техніки та обмежені можливості власних коштів комунального підприємства «Тролейбусне депо № 2», що не дозволяють вчасно й у достатній кількості здійснювати її придбання шляхом прямої закупівлі, на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Надати згоду КП «Тролейбусне депо № 2» на придбання за договором фінансового лізингу на термін 5 (п'ять) років 5 (п'яти) одиниць тягачів маневрових багатофункціональних на комбінованому ходу моделі ММТ з адаптованим навісним обладнанням на загальну суму 22 320 000 грн. (двадцять два мільйони триста двадцять тисяч гривень 00 копійок).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв'язку та екології та секретаря Харківської міської ради.

Міський голова Г.А. Кернес
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 4.12.2018, 20:07
Сообщение #67


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3003
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



Товарочка дорогая,
Нам в колхоз вступать пора,
КТГ мы не увидим —
Пахать будут трактора.

Зачем им аж целых пять? Аварийки?


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 4.12.2018, 21:33
Сообщение #68


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(werfer @ 4.12.2018, 20:07) *
Зачем им аж целых пять? Аварийки?

Т.е. вопрос зачем троллейбусному депо что-либо на комбинированном ходу, тебя не смутил?
Передадут после покупки трамвайщикам.
Кручу, верчу, запутать хочу. Где 5 (п'яти) одиниць тягачів маневрових багатофункціональних на комбінованому ходу моделі ММТ з адаптованим навісним обладнанням на загальну суму 22 320 000 грн.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 21:42
Сообщение #69


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(werfer @ 4.12.2018, 20:07) *
Зачем им аж целых пять? Аварийки?

Ну, для буксировки троллейбусов логичнее были бы обычные грузовые тягачи smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 21:49
Сообщение #70


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mkv @ 4.12.2018, 21:33) *
Передадут после покупки трамвайщикам.

Странная версия, а что мешает самим трамвайщикам озаботиться покупкой тягачей? Даже если уже подписанный договор сорвется.

ЗЫ: кстати, информации по каким-либо оплатам по подписанному договору пока нет.

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 4.12.2018, 21:52
Сообщение #71


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Murcielago @ 4.12.2018, 21:49) *
Странная версия, а что мешает самим трамвайщикам озаботиться покупкой тягачей? Даже если уже подписанный договор сорвется.

Особенности бизнеса по-харьковски.
Например, прецедент передачи Шкод в ТД3.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 22:16
Сообщение #72


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mkv @ 4.12.2018, 21:52) *
Особенности бизнеса по-харьковски.

Такой себе аргумент. Хотя в принципе ещё ничего не произошло.

Цитата(mkv @ 4.12.2018, 21:52) *
Например, прецедент передачи Шкод в ТД3.

Прецедент чего? Изначально планировалось, что Шкоды будут покупаться на оба депо. И я об этом говорил ещё до запуска их в эксплуатацию, а местные эксперты доказывали, что это не так smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 4.12.2018, 22:24
Сообщение #73


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Murcielago @ 4.12.2018, 22:16) *
Прецедент чего? Изначально планировалось, что Шкоды будут покупаться на оба депо. И я об этом говорил ещё до запуска их в эксплуатацию, а местные эксперты доказывали, что это не так smile.gif

Прецедент использования оборудования не тем, кто первоначально его закупал.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 22:32
Сообщение #74


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mkv @ 4.12.2018, 22:24) *
Прецедент использования оборудования не тем, кто первоначально его закупал.

ОМГ, это нормальная практика, и ничего удивительного тут нет. А вот версия относительно покупки тягачей троллейбусным депо для трамвайного(-ых) вызывает вопросы как минимум относительно целесообразности указанной схемы.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 4.12.2018, 22:36
Сообщение #75


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26504
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Murcielago @ 4.12.2018, 22:32) *
ОМГ, это нормальная практика, и ничего удивительного тут нет. А вот версия относительно покупки тягачей троллейбусным депо для трамвайного(-ых) вызывает вопросы как минимум относительно целесообразности указанной схемы.

Цитата
Т.е. вопрос зачем троллейбусному депо что-либо на комбинированном ходу, тебя не смутил?

Мож ГЭТСу перепадет smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.12.2018, 22:40
Сообщение #76


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



А из трамвайного депо ГЭТСу не может перепасть?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sanniu
сообщение 5.12.2018, 9:14
Сообщение #77


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Регистрация: 18.4.2011
Из: Ришон-ЛеЦион, Израиль
Пользователь №: 3187



Цитата(Murcielago @ 4.12.2018, 22:32) *
ОМГ, это нормальная практика, и ничего удивительного тут нет. А вот версия относительно покупки тягачей троллейбусным депо для трамвайного(-ых) вызывает вопросы как минимум относительно целесообразности указанной схемы.


Скорее всего в ТД2 есть отдел/специально обученный человек для тендеров
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 5.12.2018, 9:42
Сообщение #78


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(sanniu @ 5.12.2018, 9:14) *
Скорее всего в ТД2 есть отдел/специально обученный человек для тендеров

В других депо есть аналогичные отделы.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mony
сообщение 18.12.2018, 15:05
Сообщение #79


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1729
Регистрация: 23.5.2014
Из: Харьков
Пользователь №: 3710



Цитата(Murcielago @ 27.11.2018, 16:23) *
Когда состоится 24 сессия 7 созыва ХГС?

завтра она состоится... а шо там интересного должно происходить, новые тарифы озвучат?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 18.12.2018, 15:08
Сообщение #80


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39039
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mony @ 18.12.2018, 15:05) *
завтра она состоится... а шо там интересного должно происходить, новые тарифы озвучат?

ХЗ насчет тарифов (вроде бы на форуме писали, что их не сессия утверждает), а ожидается

Рішення Харківської міської ради "Про затвердження кошторисів витрат на виконання Програми підвищення безпеки дорожнього руху в м. Харкові на 2013-2020 роки та Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2013-2020 роки за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік"

Рішення Харківської міської ради "Про затвердження кошторисів витрат на виконання Програми підвищення безпеки дорожнього руху в м. Харкові на 2013-2020 роки та Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2013-2020 роки за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік"
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

5 страниц V  « < 2 3 4 5 >
Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 22.11.2024, 20:11

ХАРЬКОВ Турист