![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 Регистрация: 4.1.2015 Пользователь №: 3780 ![]() |
Всех с Новым годом!
Давно хотел задать вопрос на этом форуме: На немецких аэрофото 1941-го года хорошо видно ЖД-линию, которая выходила откуда-то из района заводских путей за Плиточным заводом, пересекала Московский проспект по мосту между современным рынком "Восточный" и новостройками Солнечного, и примыкала к Чугуевскому ходу в районе современной платформы Обрий. Там в зарослях еще остатки насыпи сохранились, бугор даже с проспекта можно разглядеть, когда мимо проезжаешь. Собственно - если кто располагает какими-нибудь историческими сведениями (когда были построены и когда/почему разобраны) или фотографиями того моста/перегона - буду очень рад почитать/посмотреть ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3257 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 ![]() |
Возможно так раньше осуществлялся подъезд на пром зону?!
С восточной стороны |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 Регистрация: 4.1.2015 Пользователь №: 3780 ![]() |
Возможно, я обратное и не утверждал. Хотя ответвление на Масельского было уже и в то время, только вместо моста через Трактора была дамба, а сами Трактора тогда были оврагом. Кстати, сама промзона была в то время в несколько раз меньше, чем сейчас, не понятно, зачем было нужно столько подъездов.
Хотелось бы конкретики - фото, даты и т.п. |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
У 1890-х роках було прокладено Балашівську залізницю. Початково вона пролягала в районі нинішнього м/н Обрій інакше. Від станції Рогань колія йшла прямо, проходила перед нинішнім пам'ятником літаку Міг та на місці, де зараз переїзд на вул. П'ятихатській, стала йти по відомому положенню. Сліди старої колії помітні на тій же аерофотозйомці 1941 року. Та взагалі місцями та колія збереглася - у районі Кінологічного центру.
Коли почали будувати ХТЗ у 1929 р. та ХВВАУЛ у 1930 р., колію перенесли в теперішнє положення, через нинішні з.п. П'ятихатки та Обрій. І тоді ж зробили колію до станції Індустріальна із заїздом з обох сторін. На одній картосхемі 1930-х рр. бачив, що була позначена колія через станцію Індрустріальну, а через Лосєве - ні. Бо, мабуть, хотіли перенести залізницю туди, а станцію Лосєве розібрати. Той яр, де починається просп. Тракторобудівників, називається "яр Корніїв". |
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 11288 Регистрация: 25.2.2009 Из: Харьков, Одесская Пользователь №: 1729 ![]() |
Фрагменты деревянных шпал от той самой прямой линии в районе микрорайона "Солнечный" в районе гаражей лет 5-7 назад ещё прослеживались
-------------------- Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
|
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
http://freemap.com.ua/maps/rkka-500m/M-37-73-B.jpg
А на 500-метровій мапі 1949 року видно, що колія, яка йшла повз м/н Сонячний до станції Індустріальної, вже була розібрана - від з.п. Обрій аж до села Затишшя. |
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3009 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 ![]() |
У 1890-х роках було прокладено Балашівську залізницю. Початково вона пролягала в районі нинішнього м/н Обрій інакше. Від станції Рогань колія йшла прямо, проходила перед нинішнім пам'ятником літаку Міг та на місці, де зараз переїзд на вул. П'ятихатській, стала йти по відомому положенню. Сліди старої колії помітні на тій же аерофотозйомці 1941 року. Та взагалі місцями та колія збереглася - у районі Кінологічного центру. Коли почали будувати ХТЗ у 1929 р. та ХВВАУЛ у 1930 р., колію перенесли в теперішнє положення, через нинішні з.п. П'ятихатки та Обрій. І тоді ж зробили колію до станції Індустріальна із заїздом з обох сторін. На одній картосхемі 1930-х рр. бачив, що була позначена колія через станцію Індрустріальну, а через Лосєве - ні. Бо, мабуть, хотіли перенести залізницю туди, а станцію Лосєве розібрати. Той яр, де починається просп. Тракторобудівників, називається "яр Корніїв". Да, по-видимому, єто так http://i130.photobucket.com/albums/p246/__...8e.jpg~original -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
Так, згідно з Генпланом 1930-х, колію зі станцією Лосєве та нинішнім з.п. Лосєве-2 хотіли розібрати та пускати потяги по новій лінії в об'їзд ХТЗ.
http://www.alyoshin.ru/Files_ph/al_diss/110.html |
|
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3257 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
Теперь я знаю какой "гений" занимался переводом на государственный язык названий раздельных пунктов ![]() Так у законах пишуть: http://www.uazakon.com/document/fpart41/idx41197.htm |
|
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
У 1970-х роках була перспектива відновлення цієї колії: http://www.mirmetro.net/uploaded/images/kharkiv/maps/06.jpg
|
|
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39331 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3257 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 ![]() |
Белорусские фломастеры, не более того.
|
|
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 6548 Регистрация: 9.3.2008 Из: Новые дома Пользователь №: 10 ![]() |
Белорусские фломастеры, не более того. А учитывая, что размачивали их обычно спиртом... ![]() -------------------- /\ |
|
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
http://dalizovut.narod.ru/avg1943/Map_ha43.jpg Початково колії від з.п. 18 км до залізничної станції Індустріальна не було, і трактори у вагонах возили саме через цей нині неіснуючий міст
|
|
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 405 Регистрация: 9.3.2008 Пользователь №: 9 ![]() |
На немецкой трехкилометровке ветка возле "Солнечного" есть.
|
|
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Модераторы Сообщений: 5633 Регистрация: 7.3.2008 Из: Leipzig, Deutschland Пользователь №: 2 ![]() |
http://dalizovut.narod.ru/avg1943/Map_ha43.jpg Початково колії від з.п. 18 км до залізничної станції Індустріальна не було, і трактори у вагонах возили саме через цей нині неіснуючий міст Є аерофотзйомка Харкова 1941 року на warfly.ru, де чітко видно всю лінію, і де теж чітко видно, що колія між 18м км і станцією Індустріальна була. |
|
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
Є аерофотзйомка Харкова 1941 року на warfly.ru, де чітко видно всю лінію, і де теж чітко видно, що колія між 18м км і станцією Індустріальна була. Так, у 1941 році колія вже була двонапрямною, але на тій мапі з Історичного музею показано, як виглядала та колія у першій половині 1930-х років |
|
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
Проглянув аерофотознімки. Виявляється, це був не міст, а просто переїзд
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2190 Регистрация: 5.5.2008 Из: Stettin-Schwarzow, Zur Sonne Пользователь №: 79 ![]() |
Який це в біса переїзд? Навіть тінь від моста видно.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7.6.2025, 21:24 |