Происшествия на ЮЖД |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Происшествия на ЮЖД |
8.2.2019, 11:19
Сообщение
#421
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
13.12.2018
Цитата около 23:40 подозреваемый поссорился в электричке с малознакомым мужчиной. Во время ссоры мужчина побил потерпевшего пустой стеклянной бутылкой. После того, как бутылка разбилась, подозреваемый продолжал бить потерпевшего сорванным со скамейки сиденьем http://gortransport.kharkov.ua/news/24811/ |
|
|
8.2.2019, 14:54
Сообщение
#422
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Вчера вечером в электроне казачанского направления подрезали пассажира http://gortransport.kharkov.ua/news/24814/
|
|
|
11.2.2019, 11:40
Сообщение
#423
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Вчера вечером в электроне казачанского направления подрезали пассажира http://gortransport.kharkov.ua/news/24814/ Задержан подозреваемый http://gortransport.kharkov.ua/news/24817/ |
|
|
12.2.2019, 14:56
Сообщение
#424
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Гоп-стоп на ЮВ, сегодня в 22 туда идти не надо
http://gortransport.kharkov.ua/news/24834/ |
|
|
12.2.2019, 19:07
Сообщение
#425
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Служба военизированной охраны регионального филиала «Южная железная дорога» за неделю осуществила 75 рейдов и поймала с поличным злоумышленника http://gortransport.kharkov.ua/news/24836/
|
|
|
13.2.2019, 12:33
Сообщение
#426
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
12.02.2019 возле платформы Лозовенька электропоезд сбил пассажира http://gortransport.kharkov.ua/news/24838/
|
|
|
15.2.2019, 16:19
Сообщение
#427
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
ЭР2-354:
В результаті аварії на місці загинув 74-річний водій автомобіля «Daewoo Lanos». Повідомлення про те, що на залізничному переїзді в селищі Буди Харківського району сталася аварія, надійшло до поліції 15 лютого о 8:02. За попередніми даними, водій автомобіля не зупинився на заборонений світовий та звуковий сигнал світлофора, в результаті чого сталося зіткнення з електропоїздом. Інформація про подію зареєстрована в Журналі заяв і повідомлень Харківського відділу поліції. Вирішується питання про відкриття кримінального провадження. https://hk.npu.gov.ua/news/dtp/na-xarkivshh...a-ta-legkovika/ |
|
|
18.2.2019, 13:53
Сообщение
#428
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
15.02.2019 в Слобожанском электрон сбил пешехода http://gortransport.kharkov.ua/news/24851/
*на фото ЭР2-1041, но я не уверен, что это именно он |
|
|
19.2.2019, 3:05
Сообщение
#429
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 6548 Регистрация: 9.3.2008 Из: Новые дома Пользователь №: 10 |
*на фото ЭР2-1041, но я не уверен, что это именно он Пфффффт, конечно нет. Фото взяли из "фотостока", обрезав копирайты -------------------- /\ |
|
|
23.2.2019, 10:58
Сообщение
#430
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
12 липня 2018р. електропоїзд ЕР2-1318 у складі 8-ми вагонів знаходився на 12 тракційній колії депо РПЧ-1 та о 0 год. 50 хв. був прийнятий локомотивною бригадою у складі машиніста електропоїзда К. помічника машиніста М.
О 2 год. 06 хв. була розпочата маневрова робота по виставленню електропоїзда ЕР2-1318 з 12-ї тракційної колії депо на колію IАП роз'їзду 8км з метою подальшого слідування на станцію Харків-Пасажирський під поїзд №7648 сполученням Харків-Пасажирський – Козача Лопань відправленням о 3 год. 50 хв. О 2 год. 08 хв. після отримання по радіостанції від ДСП 8 км Г. дозволу на проведення маневрової роботи по дозволяючому сигналу маневрового світлофора МД електропоїзд продовжив рух на колію IАП роз’їзду 8 км. Маневрова робота здійснювалась при маневровому положенні контролера машиніста при швидкості руху 3 км/год., при виїзді електропоїзда на колію IАП роз’їзду 8 км. швидкість руху було збільшено до 11 км/год. О 2 год. 10 хв. при постановці контролера машиніста у нульове положення при швидкості 11 км/год локомотивна бригада відчула відтяжку електропоїзда, після чого було застосовано повне службове гальмування. Під час огляду електропоїзда локомотивною бригадою було виявлено схід з рейок 4-х колісних пар вагону ЕР2-1318-02 і 3-х колісних пар вагону ЕР2-1318-03 (5 і 6 вагон з голови електропоїзда) в районі сигналу МД та стрілочного переводу № 9/11 колії IАП, про що о 02 год. 10 хв. було повідомлено РПЧД М. Наказ про відправлення відновного поїзду було надано о 03 год. 00 хв. після погодження складу відновного поїзду необхідного для проведення відновних робіт. ВП Основа був відправлений на місце транспортної події о 03 год. 57 хв. та прибув до місця сходу о 04 год. 10 хв. Відповідно до складеного та ухваленого оперативного плану по веденню відновних робіт та доведеного його до причетних працівників (для ліквідації наслідків сходу було прийнято рішення про застосування гідрокомплексу «ХЬОШ» та накаточного обладнання для встановлення на колію вагонів, що зійшли), проведено відповідні роботи. Загальний час на ліквідацію наслідків сходу двох вагонів електропоїзду ЕР2-1318 з моменту прибуття до закінчення відбудовних робіт склав 2 год. 30 хв. Після закінчення робіт о 06 год. 40 хв., приведення обладнання у транспортне положення, виконання маневрів відновний поїзд був відправлений до місця дислокації о 07 год. 20 хв. При огляді місця сходу було виявлено: місце початку сліду вкочування правої колісної пари знаходиться на відстані 6,7 м від сигналу МД, слід скочування правого колеса з рейки на відстані 1,65 м від сигналу МД. А також є видимий слід скочування лівого колеса з рейки на відстані 2,0 м від сигналу МД. У депо РПЧ-1 в ході огляду та перевірки технічного стану на ремонтному стійлі вагонів електропоїзда ЕР2-1318 02, ЕР2-1318 03 після транспортної події з викаткою візків, контрольного обміру параметрів колісних пар, та перевірки на стенді гідравлічних гасників коливань було встановлено: 1. Параметри колісних пар відповідають вимогам п. 3.5 «Інструкції з формування, ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм. ВНД 32.0.07.001-2001». 2. Несправностей і дефектів несучих конструкцій кузова вагонів, візків, а також несправностей та порушень норм утримання (крім нижче наведених у п. 3, 4) шкворневого вузла, опор кузова – п’ятників, підп’ятників, ковзунів, деталей центрального і буксового підвішування, бічних упорів, повідків, фрикційних гасників коливань, тягових редукторів, підвіски редуктора, букс колісних пар, автозчепних пристроїв, гальмового обладнання, запобіжних пристроїв від падіння деталей на колію не виявлено. 3. На вагоні ЕР2-1318-02 - на першому візку з правої сторони виявлено пошкодження втулки у верхній головці кріплення гідравлічного гасника коливань (пошкоджено під час демонтажу); - на другому візку з правої сторони недостача робочої рідини у гідравлічному гаснику коливань; - місцева деформація важеля буксового балансиру і вихід з гнізда комплекту гвинтових пружин буксового підвішування 1-ї колісної пари 1 візка вагону з лівої сторони (пошкоджено під час сходження вагону); - наскрізний пробій нижнього корпусу тягового редуктора 1-ї колісної пари в нижній частині (пошкоджено під час сходження вагону). 4. На вагоні ЕР2-1318-03 - на першому візку з правої та лівої сторони недостача робочої рідини у гідравлічних гасниках коливань; - на другому візку з лівої сторони виступ вкладиша ковзуна з одного боку коробки складає 2мм. при бракувальному значені в експлуатації 3мм і менше, що не відповідає вимогам п. 12.7 додатку Ж1 «Правил технічного обслуговування і поточного ремонту електропоїздів і електросекцій ЦТ-0046». Виходячи з вищенаведених фактів комісія (РПЧ-1) прийшла до висновку: 1. Недостатній рівень мастила у гідравлічних гасниках коливань в межах 0,75-0,8 л. при нормі 0,9 л. (другий візок з правої сторони вагону ЕР2-1318 02, перший візок з правої і лівої сторони вагон ЕР2-1318 03) не міг суттєво вплинути на якість демпфування за умови низької амплітуди та частоти коливань кузова вагону при швидкості руху електропоїзда 11 км/год із зменшеною підресореною масою вагону без пасажирів. При цьому слід зазначити, що даний недолік за умови відсутності зовнішніх ознак несправності (слідів підтікання мастила) не міг бути виявлений під час перевірки гасників коливань при проведенні поточного ремонту ПР-1, та прийманні електропоїзда, а тільки під час перевірки на стенді. 2. Невідповідність норми виступу вкладиша ковзуна 2-го візка вагону ЕР2-1318 03 з лівої сторони із зовнішнього краю коробки (фактичний розмір 2 мм., при нормі не менше 3мм.) пояснюється просіданням гумової прокладки за період експлуатації від ПР-3 (проведений 28.10.2017р.). Під час поточного ремонту ПР-1 згідно до п 6.2.1.1 «Правил технічного обслуговування і поточного ремонту електропоїздів і електросекцій ЦТ-0046» контролюється лише зазор між ковзунами надресорного бруса і кузова. Враховуючи місце розташування візка вагону ЕР2-1318 03 (останній візок у якому зійшла з рейок одна колісна пара), відсутність задирів на поверхні коробки ковзунів, мінімальну величину відхилення від норми утримання (1мм.), зазначений недолік не міг призвести до сходження вагону). Внаслідок сходу електропоїзда ЕР2-1318 були затримані поїзди: - №6008 сполученням «Харків-Пасажирський – КазачаЛопань» був затриманий по відправленню на 00 год. 39 хв.(графіковий час відправлення 05 год. 17 хв.) та по прослідуванню затримано на 00 год. 20 хв. (графіковий час прибуття на станцію Казача Лопань 06 год. 22 хв.); - №6009 сполученням «Казача Лопань - Харків-Пасажирський» був затриманий по відправленню на 00 год. 11 хв. (графіковий час відправлення 06 год. 36 хв.) та на кінцеву станцію Харків-Пасажирський прибув о 07 год. 46 хв. згідно встановленого графіком руху поїздів; - №6136 сполученням «Люботин - Харків-Балашовський» було прийнято на Харківську дирекцію залізничних перевезень о 05 год. 35 хв. згідно часу встановленого графіком руху поїздів, по прослідуванню затримано на 00 год. 27 хв. в зв’язку з тим, що слідував зміненим маршрутом Нова Баварія – Основа – рзд. 8 км. - Харків-Балашовський (згідно наказу №49 від 12.07.2018 в.о. ДН-2 Лісового); - №6138 сполученням «Люботин - Харків-Балашовський» було прийнято на Харківську дирекцію залізничних перевезень о 06 год. 28 хв. згідно часу встановленого графіком руху поїздів, по прослідуванню затримано на 00 год. 27 хв. в зв’язку з тим що слідував зміненим маршрутом Нова Баварія – Основа – рзд. 8 км. - Харків-Балашовський (згідно наказу №49 від 12.07.2018 в.о. ДН-2 Лісового); - №6160 сполученням «Золочів - Харків-Балашовський» відправився зі станції Золочів о 05 год. 42 хв. згідно часу встановленого графіком руху поїздів та по прослідуванню затримано на 00 год. 09 хв. (графіковий час прибуття 07 год. 47 хв.) у зв’язку з впливом п.№ 6138. Згідно наказу №48 від 12.07.2018 в.о. ДН-2 Лісового відмінені поїзди №7007 сполученням «Казача Лопань - Харків-Пасажирський», №6007 сполученням «Дергачі - Харків-Пасажирський», №6506 сполученням «Мерефа - Харків-Пасажирський» через недостатню кількість електропоїздів. Збитки склали: по ПЧ-7 – 1 546 грн. 23 коп., по РПЧ-1 - 351 грн. 41 коп., по ВП Основа – 3 171 грн. 04 коп., по ШЧ-5, ЕЧ-2 – збитків не завдано. Загальна сума збитків склала – 5 068 грн. 68 коп. Оперативною нарадою постановлено: 1. Вини працівників виробничого підрозділу «Харківська дирекція залізничних перевезень» у допущеному випадку сходу електропоїзда ЕР2-1318 при виконанні маневрової роботи на стр. №9/11 роз’їзду 8 км 12.07.2018 року не вбачається. 2. Під час ліквідації наслідків сходу визнати вірними дії причетних працівників: - роз’їзду 8 км виробничого підрозділу «Харківська дирекція залізничних перевезень»; - відновного поїзда станції Основа; - виробничого підрозділу «Моторвагонне депо Харків» ; - виробничого підрозділу «Основ’янська дистанція сигналізації та зв’язку» ; - виробничого підрозділу «Основ’янська дистанція колії» ; - виробничого підрозділу «Харківська дистанція електропостачання». |
|
|
23.2.2019, 17:09
Сообщение
#431
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
Жесть. «Оно само сломалось.»
Интересно, если бы угадношили состав с пассажирами внутри, суть отписки измелилась или нет? -------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
24.2.2019, 9:00
Сообщение
#432
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3004 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 |
Жесть. «Оно само сломалось.» Интересно, если бы угадношили состав с пассажирами внутри, суть отписки измелилась или нет? Это ещё советский принцип - спихнуть ответственность на другое подразделение. В данном случае эта телега говорит о том, что, якобы, движенцы не виноваты. Видимо, виновными признают путейцев. -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
24.2.2019, 9:17
Сообщение
#433
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Угу:
Цитата При огляді ділянки колії між стр. №1 РПЧ-1 та сигналом МД виявлені несправності: відступи за шириною колії понад 1548 мм, дефектне скріплення КБ до 55%, осідання у стиках в рейках 18 – 20 мм, забрудненість баласту до 75%.
Весняний комісійний огляд колій РПЧ-1 проводився 21.05.2018 під головуванням заступника начальника дистанції колії Кривошей В.М. Останній огляд колій РПЧ-1 здійснювався в.о. бригадира колії В. та шляховим майстром О. 09.07.2018. За результатами оглядів колій РПЧ-1 заборонних заходів застосовано не було. |
|
|
24.2.2019, 9:28
Сообщение
#434
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
20 липня 2018 року локомотивною бригадою у складі машиніста електропоїзда К., помічника машиніста П. по станції Харків-Пасажирський о 9 год. 40 хв. був прийнятий електропоїзд ЕР2Р-7045 у складі 10 вагонів. При прийманні електропоїзда виявлено відсутність 1-го болта кріплення гумо-кордної оболонки пружної муфти тягового редуктора 3-ї колісної пари на вагоні ЕР2Р-7045 02.
О 10 год. 13 хв. електропоїзд № 6289/6293 сполученням Харків-Пасажирський – Лозова – Краматорськ відправився згідно з графіком руху. По прибуттю на станцію Краматорськ електропоїзд був оглянутий локомотивною бригадою, під час якого несправностей обладнання виявлено не було. О 16 год. 12 хв. електропоїзд № 6292/6290 сполученням Краматорськ –Лозова – Харків-Пасажирський відправився згідно з графіком руху. Під час слідування поїзда на перегоні Слов’янськ – Шидловська о 16 год. 37 хв. помічником машиніста був виконаний обхід електропоїзда, під часякого був проведений контроль технічного та протипожежного стану, зауважень не виявлено. При слідуванні перегоном Дубове – Близнюки відбулося спрацювання швидкодіючого вимикача «БВ» на вагоні електропоїзда ЕР2Р-7045 02. По станції Близнюки під час огляду електропоїзда було виявлено надрив гумо-кордної оболонки пружної муфти тягового редуктора 3-ї колісної пари на вагоні ЕР2Р-7045 02, внаслідок чого для подальшого безпечного слідування поїзда зазначений вагон був виключений з тягового режиму. Під час слідування поїзда на перегоні Близнюки – Лозова о 18 год. 28 хв. був виконаний черговий обхід електропоїзда, під час якого зауважень не виявлено. При слідуванні перегоном Герсиванівський – Краснопавлівка на 907 км о 18 год. 59 хв. спрацювала апаратура АСДКБ «Тривога 0» (первинна) в третій рухомій одиниці, 3-тя вісь, ліва сторона, про що ДСП К. негайно повідомила машиніста поїзда № 6290 і поїзного диспетчера Д. При слідуванні поїзда № 6290 по II головній колії станції Краснопавлівка та при зайнятті ділянки 36СП о 19 год. 08 хв. стрілка № 24 втратила контроль положення і маневровий світлофор М24 показав несправність, про що ДСП К. зробила запис в журналі ф. ДУ-46 і повідомила всіх причетних. О 19 год. 09 хв. поїзд № 6290 зупинився на ділянці 36СП по II головній колії, не звільнивши стрілочний перевід № 36. Машиніст поїзда № 6290 по поїзному радіозв’язку на виклики ДСП К. не відповідав. О 19 год. 14 хв. від машиніста поїзда № 6290 до ДСП К. поступила інформація про сходження одним візком 6-го вагона за напрямком (ЕР2Р № 7045 03) по II головній колії станції Краснопавлівка. ДСП К. сповістила всіх причетних і зробила запис в журналі ф.ДУ-46. У ході огляду робітниками ПЧ-4, ШЧ-4 на місці сходу візка вагона і дільниці колії від вхідного світлофора «Ч» були виявлені удари по шпалах частиною обладнання даного електропоїзда і падіння редуктора на верхню будову колії за стрілкою № 24. При огляді пристроїв СЦБ виявлено пошкодження на стрілці № 24 першої та другої з’єднувальної тяги та контрольних лінійок, на стрілці № 36 пошкоджено першу з’єднувальну тягу та збитий маневровий світлофор М24. Для оперативного усунення пошкодження викликані електромеханік СЦБ К. та електромонтер СЦБ З. О 19 год. 21 хв. був наданий наказ № 66 про відправлення відновного поїзда Лозова на станцію Краснопавлівка для проведення відновних робіт. О 20 год. 05 хв. в.о. ПЧУ Т. зробив запис в журналі форми ДУ-46 про огляд І головної колії, наявність габариту і умови пропуску парних і не парних поїздів. О 20 год. 06 хв. друга особа (ДСП Ч.) сповістила про запирання стрілочного переводу № 26 на закладку і навісний замок № 6 в плюсове положення по напрямку І головної колії. О 20 год. 10 хв. було організовано рух поїздів по 1 і 3 коліях станції Краснопавлівка та були відправлені поїзди № 795, № 7035. О 20 год. 10 хв. ВП Лозова відправився зі станції Лозова та о 21 год. 42 хв. прибув на колію № 3 станції Краснопавлівка. При огляді місця події після прибуття на другу парну колію ст.Краснопавлівка було встановлено, що зійшли з рейок 3-тя та 4-та колісні пари вагона ЕР2Р-7045 03 (6-го вагона за напрямком руху). Для ліквідації наслідків сходження було прийнято рішення про застосування накаточного обладнання для встановлення на колію вагона, який зійшов. О 20 год. 48 хв. ДНЦ-2 А. була закрита дія автоблокування на перегоні Герсиванівський – Краснопавлівка по непарній колії та організовано рух за телефонними засобами зв’язку для прийняття на станцію поїздів № 74, № 8002 (відновний поїзд), № 7642, № 6856. Всі поїзди приймалися і відправлялися згідно з зареєстрованим наказом з відміткою в журналі форми ДУ-2. Відновний поїзд (ВП) № 8002 прибув з неправильної колії на станцію Краснопавлівка о 21 год. 42 хв., о 22 год. 01 хв. переставлений маневровим порядком диспетчерським локомотивом із складацькою бригадою на 4 колію. Після подачі поїзда до місця ведення робіт та підготовки накаточного обладнання роботи почалися о 22 год. 30 хв. З боку працівників ВП Лозова було залучено 5 осіб разом з керівником. О 23 год. 05 хв. візок вагона ЕР2Р-7045 03 був встановлений на колію. Загальний час на ліквідації наслідків сходження 2 візка вагона ЕР2Р-7045 03 склав 35 хв. О 01 год. 35 хв. відновний поїзд № 8001 був відправлений на станцію Лозова. Поїзд № 7642 (у складі тепловоза ЧМЕ-3 № 3028 та вагонів поїзда № 6290) був відправлений на ст. Харків-Пасажирський о 01 год. 59 хв. тепловозом ЧМЕ-3 № 3028 зі швидкістю 50 км/год. 21.07.2018 о 03 год. 00 хв. була відновлена робота пристроїв СЦБ на станції Краснопавлівка. Час відновлення стійкої роботи пристроїв СЦБ по станції Краснопавлівка склав 06 год. 52 хв. Відключень живлення контактної мережі та пристроїв електропостачання не відбувалося. Контактна мережа при підйомі вагона не демонтувалася. Матеріальних збитків виробничому підрозділу «Лозівська дистанція електропостачання» не нанесено. Затримка поїздів склала: поїзд № 795 +42 хв., поїзд № 7035 +01 год. 14 хв., поїзд № 6290 +02 год. 58 хв., поїзд № 6856 +00 год. 53 хв., поїзд № 6527 +0 год. 51 хв. Причиною сходження з рейок другого візка вагона ЕР2Р-7045 03 стало падіння нижнього корпусу редуктора 3-ї колісної пари (за напрямком руху) вагона ЕР2Р-7045 02 (3-го вагона за напрямком руху) на верхню будову колії з послідуючим наїздом 3 колісної пари вагона ЕР2Р-7045 03 (6-го вагона за напрямком руху). Технічною причиною падіння нижнього корпусу тягового редуктора 3-ї колісної пари (за напрямком руху) вагона ЕР2Р-7045 02 став злам зуба великого зубчатого колеса, фрагмент якого потрапив в місце зубчатого з’єднання великого зубчатого колеса і малої шестерні та спричинив радіальний імпульс сили, вектор якого був направлений від точки зачеплення зубчатих коліс до центрів оберту зубчатих коліс (осі колісної пари та осі малої шестерні), дією якого були зруйновані стяжні та контрольні болти нижнього і верхнього корпусів редуктора. Характер руйнування зуба великого зубчатого колеса № 003 моторної колісної пари № 741647 має ознаки циклічного навантаження (втома металу), причиною формування осередку руйнування стало динамічне перевантаження зубів, дія якого була підсилена зношенням зміцненого шару металу по контактній поверхні зубців у процесі експлуатації. Під час службового розслідування транспортної події були встановлені факти порушення посадових обов’язків з боку керівників, фахівців, ремонтних і локомотивних бригад, у тому числі: - локомотивною бригадою у складі машиніста електропоїзда К., помічника машиніста П. не якісно проведено прослуховування роботи зубчатої передачі тягового редуктора на вагоні ЕР2Р-7045 02 під час технічного контролю електропоїзда при обходах на перегонах Слов’янськ – Шидловська, Близнюки – Лозова, чим порушено вимоги п. 3.10 «Інструкції локомотивній бригаді ЦТ-0106»; - машиністом-інструктором локомотивних бригад Ч. проведено неякісну технічну підготовку локомотивної бригади в частині технічного контролю МВРС на шляху прямування, чим не виконано вимоги п.5.10, п. 4.1.13 «Інструкції машиніста інструктора локомотивних бригад ЦТ-ЦРП-0195»; - майстром колісно-кузовної дільниці Н. не здійснювався контроль за технічним утриманням колісних пар на вагоні ЕР2Р-7045 03, та роботою техніка з обміру колісних пар, чим не виконано вимоги п. 4.11 посадової інструкції; - техніком (з обміру колісних пар) Г. допущено неякісне оформлення технічної документації колісних пар, чим не виконано вимоги п. 1.3 «Інструкції з формування, ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм. ВНД 32.0.07.001-2001»; - старшим майстром дільниці технічного обслуговування ТО-3, поточного ремонту ПР-1 Г. не проведений аналіз повторюваних записів по технічному стану електропоїзда ЕР2Р-7045, чим не виконано вимоги п. 2.8 посадової інструкції; - техніком дільниці технічного обслуговування ТО-3, поточного ремонту ПР-1 З. не виконано вказівку старшого майстра з підготовки інформації щодо повторюваних записів по технічному стану електропоїзда ЕР2Р-7045; - слюсарем дільниці технічного обслуговування ТО-3, поточного ремонту ПР-1 М. неякісно проведене технічне обслуговування механічного обладнання на вагоні ЕР2Р-7045 02 під час проведення технічного обслуговування ТО-3 в добу 17.07.2018, чим не виконано п. 4.2 «Правил ТО та ПР електропоїздів та електросекцій» ЦТ-0046» - слюсарем дільниці технічного обслуговування ТО-3, поточного ремонту ПР-1 Т. не проведено перевірку кріплення болтів пружної муфти 2-ї колісної пари на вагоні електропоїзда ЕР2Р-7045 02 під час проведення технічного обслуговування ТО-3 в добу 17.07.2018 (що під час експлуатації призвело до дисбалансу по вазі півкілець кріплення гумо-кордного елемента), чим не виконано вимоги п. 4.2.6 «Правил ТО та ПР електропоїздів і електросекцій ЦТ-0046»; - майстром дільниці технічного обслуговування ТО-3, поточного ремонту ПР-1 С. під час проведення технічного обслуговування ТО-3 в добу 17.07.2018 на вагоні ЕР2Р-7045 03 неякісно проведений огляд колісних пар (своєчасно не виявлено ознаки гострокінцевого накату на вершині гребеня 1 і 3 колісних пар), чим не виконано вимоги п. 3.3 «Інструкції з формування, ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм. ВНД 32.0.07.001-2001»; - заступником начальника депо К. було упущено контроль за забезпеченням безпеки руху поїздів, чим порушено п. 2.4 посадової інструкції; - заступником начальника депо П. було упущено контроль за роботою локомотивних бригад на лінії та дотримання ними нормативних актів з безпеки руху, чим порушено п. 2.8 посадової інструкції; - начальник моторвагонного депо Харків Олійником О.В. недостатньо провів системну роботи щодо своєчасного виявлення та усунення причин, які призводять до транспортних подій, чим порушив п. 2.42 посадової інструкції. Збитки від транспортної події склали: по ПЧ-4 – 839 грн. 45 коп., по РПЧ-1 – 856 грн. 38 коп., по ВП Лозова – 620 грн. 17 коп., по ШЧ-4 – 783 грн. 68 коп., по ЕЧ-6 – збитків не завдано. Загальна сума збитків склала – 3 099 грн. 68 коп. ВИРІШИЛИ: 1. Випадок транспортної події, допущеної з електропоїздом ЕР2Р-7045 у добу 20.07.2018, згідно з вимогами пункту 10 розділу II додатка до Положення про класифікацію транспортних подій на залізницях України, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 03.07.2017 № 235/МІУ, класифікувати як аварію та відповідно до вимог п. 6.4 Тимчасового порядку службового розслідування транспортних подій у публічному акціонерному товаристві «Українська залізниця», що введений в дію вказівкою від 22.12.2017 № Ц-2-25/3599-17, віднести за моторвагонним депо Харків. 2. Погодитись із рішенням оперативних розборів при РПЧ-1 від 23.03.2018, при НРПЗ від 27.03.2018. у частині притягнення причетних до відповідальності. 3. НРПЗ: 3.1. Ознайомити всіх причетних з обставинами даного випадку. 3.2. Заборонити РПЧ видачу з депо МВРС з планових видів ТО, ПР з відсутніми або послабленими стяжними, привалочними болтами редукторів, болтами кріплення гумо-кордних оболонок пружних муфт тягових редукторів, з’єднаннями підвіски тягових редукторів. Встановити контроль за дотримання даної вимоги. 3.3. При виконанні ТО, ПР МВРС організувати проведення разової комісійної перевірки справного стану підвіски тягових редукторів (резинових гасників, гайок, стрижнів, стопорних шайб, скоб). Про виконання огляду виконати відповідні відмітки в журналі ф. ТУ-28. 3.4. Зобов’язати РПЧ при виконанні ПР-2, ПР-3 МВРС забезпечувати ув’язування контрувальною проволокою головок болтів кріплення гумо-кордних оболонок пружних муфт тягових редукторів для попередження їх самовикручування. 3.5. У термін до 10.08.2018 організувати з локомотивними бригадами проведення позапланових технічних навчань з теми «Конструкція тягового редуктора, тягової передачі, підвішування тягового редуктора», «Контроль за роботою машин, механізмів та агрегатів МВРС на шляху прямування поїзда та в пунктах обертання». 3.6. Протягом серпня 2018 року організувати проведення з працівниками локомотивних бригад практичних занять на МВРС щодо оперативних дій по відчепленню вагонів з несправностями від складу поїзда. 3.7. Забезпечити правильне формування складів МВРС. 3.8. До 15.08.2018 підготувати рахунки на придбання стяжних, контрольних болтів тягових редукторів, стяжних болтів гумо-кордної оболонки та фланців пружних муфт. 3.9 Встановити контроль з боку інженерів з приймання локомотивів служби приміських пасажирських перевезень за усуненням повторюваних зауважень. 3.10 До 17.08.2018 звернутися до ЦРП щодо установки нових елементів редукторних вузлів при виконанні МВРС капітальних ремонтів. 4. ПЗ в термін до 20.08.2018 організувати проведення з черговими по переїздах та постів безпеки інструктажів щодо методів виявлення технічних несправностей рухомого складу, які загрожують безпеці руху, при пропуску поїздів та своєчасного вжиття заходів для їх зупинки. 5. ДЗ-1 у випадках виникнення нестандартних ситуацій щодо порушення графіка руху поїздів, транспортних подій, першочергово вживати заходів щодо вивезення пасажирів з місця події до пункту призначення, враховувати більш вищу пріоритетність вивезення пасажирів відновним заходам по усуненню наслідків транспортних подій. 6. Усім ДН у термін до 20.08.2018 організувати проведення з черговими по станціях, які зустрічають та проводжають поїзди, інструктажів щодо методів виявлення технічних несправностей рухомого складу, що загрожують безпеці руху, при пропуску поїздів та своєчасного вжиття заходів для їх зупинки. 7. Усім РПЧ у термін до 31.08.2018 забезпечити проведення інструктажу працівникам локомотивних бригад по випадку аварії з поїздом № 6290 по станції Краснопавлівка в добу 20.07.2018 з записом до службового формуляру ф. ТУ-57. |
|
|
24.2.2019, 12:41
Сообщение
#435
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3004 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 |
Дырявые вёдра от РПЧ-1:)
Непонятно, зачем бригаду приплели - они, вон, даже отсуствие болта на муфте выявили. А посторонние звуки в пути - если на их все внимание обращать, то проще из депо не выезжать (что, может, и к лучшему), да и здесь явно выломало этот зуб мгновенно. -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
24.2.2019, 19:25
Сообщение
#436
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Вчера электропоезд, предположительно 6522 Лозовая - Харьков-Пассажирский сбил женщину. С ХХ: 27.01.2019, 16.08 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків перегін Мерефа – Покотилівка Поїзд №6522 Лозова – Харків-Пасажирський (ЕР2Р №7073) на 800 км травмував сторонню особу. Повідомлено: поліцію, швидку допомогу, ВОХР. Затримка поїзда склала 49 хв Жінку госпіталізовано |
|
|
24.2.2019, 19:30
Сообщение
#437
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
27.01.2019, 10.00
Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-3 Суми, ст. Суми Під час виконання маневрових робіт локомотивом ЧМЕ3 №1947, між СП №66 та СП №42 при швидкості 15 км/год смертельно травмовано сторонню особу. Повідомлено: поліцію, швидку допомогу. Затримки поїзда немає 27.01.2019, 12.49 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава ст. Сула Під час слідування поїзда №6544 Ромни – Ромодан (ЧМЕ3 №2996) на регульованому (без чергового працівника) переїзді 124 км сталося зіткнення з легковим автомобілем «Skoda Fabia» держ. номер ВІ0078ВЕ, який виїхав при забороняючих показниках, справно працюючої переїзної сигналізації. Смертельно травмовано водія. Повідомлено: поліцію, швидку допомогу. Вини філії немає. Затримки поїздів уточнюються 01.02.2019, 03:32 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, ст. Солоницька Поїзд №6362 Гребінка – Ромодан (ЕПЛ9Т №004) затриманий через бійку та зрив стоп-кранів у поїзді невідомими особами. Викликано поліцію. Поїзд відправлено о 04.18 із затримкою на 55 хв. 01.02.2019, 07:12 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, ст. Ромодан Поїзд №2715 ВЛ80к №044) зупинився за показанням пристрою АСДК-Б «Тривога 2» 26 рух. од., 1 вісь, права сторона, вагон. Після огляду працівниками ВЧД виявлено нагрів буксового вузла. О 08.05 вагон відчеплено. О 08.50 поїзд готовий до відправлення Затримка поїзда на 03 год. 01 хв. |
|
|
24.2.2019, 19:34
Сообщение
#438
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Ещё пара фото https://www.facebook.com/1175697389117670/p...18366728184059/ Жаль, лок не сфотографировали. Судя по одной из фотографий, это был ЧМЭ3 с тремя вагонами. 29.01.2019, 11.40 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-5 Куп’янськ перегін Білий-Колодязь – Вовчанськ Поїзд №6562 Куп’янськ-Вузловий – Вовчанськ (ЧМЕ3 №3937, 3 пасажирських вагона) зупинився на регульованому переїзді 55 км без чергового працівника через зіткнення з вантажним автомобілем «МАN» (держ. номер АХ5157ВН, завантажений зерном з причепом, власник ПП Солоницький О.А., водій Б., 1983 р.н.), водій автомобілю проігнорував заборонне показання світлофорної сигналізації. Водія медичною допомогою доставлено до Вовчанської районної лікарні. Вини філії немає. Повідомлено: поліція, швидка допомога. Поїзд №6562 затримано. |
|
|
24.2.2019, 20:29
Сообщение
#439
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
02.02.2019, 13:17
Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, перегін Безпалівка – Шурине Поїзд №822 Запоріжжя – Харків-Пасажирський (ЕР2т №7230 (РПЧ-3 Запоріжжя) зупинився для огляду колісної пари в вагоні №723004 через несправність тягового редуктора, відправився о 13.21. Повторно зупинявся для огляду на ст. Шурине о 13.28-13.40. На ст. Бірки поїзд прибув о 13.57, де вагон №723004 було відчеплено. Відправився поїзд №822 о 14.49 Затримка поїзда на 01 год. 21 хв. 03.02.2019, 22:58 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, ст. Ганнівка Поїзд №3171 (ВЛ-80т №1969,) зупинився на станції через не прийом поїздів Одеською залізницею. В 00.10 при відправленні поїзда №3171 спрацювали гальма. При огляді помічник машиніста виявив розчеплення автозчепів між вагонами 47 - №55927107 (Росія) і 48 - №52482924 (Росія) та 51 - №59780452 (Росія) і 52 - №64976244 (Росія) сторонніми особами. Після зчеплення вагонів поїзд №3171 відправився о 00:50 Затримано поїзд на 00 год. 40 хв. 05.02.2019, 11:37 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Полтава, Колійний пост 311 км Поїзд №6723 Полтава Південна – Ромодан біля вхідного сигналу «ЧД» травмував сторонню жінку. Потерпілу забрано в поїзд №6723, відправився о 12.02 із затримкою на 24 хв. Прибув о 12.07 на ст. Абазівка, відправився о 12.49 із загальною затримкою на 1 год. 04 хв. через очікування працівників поліції 08.02.2019, 12.45 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-3 Суми ст. Баси Під час руху локомотива на під’їзній колії ПАТ «Сумихімпром» (колія на балансі колієвласника) сталося сходження вагона №60366630 (УЗ, вантаж – вапно) трьома колісними парами Сходження вагону з колії. Розсипання вантажу та постраждалих немає. 12.02.2019, 11.25 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, перегін Харків-Сортувальний – Дергачі Машиніст поїзда №8606 на переїзді 771 км (з черговим працівником) застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на сторонню особу. Наїзд попередити не вдалося – смертельно травмовано чоловіка, яких переходив колію при забороняючих показниках переїзної сигналізації та опущених шлагбаумах 15.02.2019, 15:56 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, перегін Занки – Шебелинка Поїздом №7005 Харків-Левада – Ізюм (ЕР2 №308) на 295 км смертельно травмований сторонній хлопець – Б., 2002 р.н., який ішов у навушниках. Повідомлено: поліція, швидка допомога. Поїзд затримано на 1 год. 24 хв. 18.02.2019 12:25 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, перегін Гадяч ім. Сергієнка М.І – Венеславівка Поїзд №961 Гадяч ім. Сергієнка М.І. – охвиця (ЧМЕ3 №2419) на 33 км ПК1 травмував сторонню жінку (ампутація ноги). Повідомлено: поліція, швидка допомога. Потерпіла госпіталізована до лікарні м. Гадяч Затримка поїзда №961 склала 1 год. 59 хв. По впливу затримано поїзд №670 на 1 год. 35 хв. 19.02.2019, 00:58 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, перегін Бахмач-Київський – Варварівський Поїзд №2405 (2ТЕ116 №1082А/1092Б) зупинився на 665 км ПК1 через несправність секції №1082 (відсутній тиск в паливній системі). О 01.58 поїзд осаджено на ст. Бахмач-Київський. О 02.05 поїзд відправився зі ст. Бахмач-Київський та о 02.20 повторно зупинився на 665 км ПК8 з вимогою допоміжного локомотива. О 02.43 поїзд знов осаджено на ст. Бахмач-Київський. О 03.18 допомогу надано локомотивом ЧМЕ3 №3379. О 03.40 поїзд №2405 з допоміжним відправився Затримка поїзда на 2 год. 48 хв. |
|
|
24.2.2019, 20:32
Сообщение
#440
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
ЭР2-354: 15.02.2019 07:47 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, перегін Мерефа – Буди Поїзд №6463 Мерефа – Люботин (ЕР2 №354) на регульованому переїзді без чергового працівника 11 км сталося зіткнення з автомобілем Daewoo Lanos, який виїхав на переїзд при справно працюючій світловій та звуковій сигналізації. Смертельно травмований водій –Повідомлено: поліція, швидка допомога. Водій легкового автомобіля від отриманих травм загинув на місці пригоди. Поїзд №6463 Мерефа – Люботин (ЕР2 №354) затримано на 6 год. 02 хв. |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 25.11.2024, 18:45 |