IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Вопросы по истории метро
euhome
сообщение 30.8.2018, 8:35
Сообщение #1


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



"Слобідський край" начал публиковать свои архивные статьи, посвященные, в частности,теме метро.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
euhome
сообщение 30.8.2018, 8:38
Сообщение #2


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



№137 від 16 липня
Харківське метро: перший крок у будівництві
50 років тому, 15 липня, у Харкові відбулась видатна подія - було закладено першу чергу метрополітену. Як це було: репортаж півсторічної давності зі сторінок СК (тоді - "Соціалістична Харківщина").
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
euhome
сообщение 30.8.2018, 8:43
Сообщение #3


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



№ 141 від 21 липня 1968 року
Будівництво метро в Харкові: перший репортаж

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Father_Yan
сообщение 10.1.2019, 17:02
Сообщение #4


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 138
Регистрация: 2.12.2010
Из: р-н з-да "Шевченко"
Пользователь №: 3088





//может не в тему, но не знал куда положить
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
euhome
сообщение 31.3.2019, 9:35
Сообщение #5


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
euhome
сообщение 11.7.2020, 0:58
Сообщение #6


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



Правда или вымысел? Что вы знаете об истории харьковского метро, - ТЕСТ
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Станислав Калита
сообщение 11.7.2020, 2:42
Сообщение #7


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 2365
Регистрация: 11.11.2018
Из: Харьков
Пользователь №: 4354



Цитата(euhome @ 11.7.2020, 1:58) *


9/10


--------------------
Русский военный корабль,иди на х@й!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
miaow
сообщение 11.7.2020, 12:29
Сообщение #8


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 6548
Регистрация: 9.3.2008
Из: Новые дома
Пользователь №: 10



10/10 easy smile.gif


--------------------
    /\
___\/______-----____ ___<>______-----____
/vladimir.volkov.1981\_/ ziu9.856@gmail.com \
\-O-O-'--------'-O-O-/ \-O-O-'--------'-O-O-/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
euhome
сообщение 26.4.2021, 15:50
Сообщение #9


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 401
Регистрация: 9.3.2008
Пользователь №: 9



Метро Харькова. Угадай интересные факты о городской «подземке», - ТЕСТ
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 30.4.2021, 5:02
Сообщение #10


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3235
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Есть такие вопросы которые "на голову не налазять".
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 27.5.2021, 8:30
Сообщение #11


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Оказывается, в 1994 году планировали пуск куска первой очереди третьей линии метро!
Цитата
УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ



РІШЕННЯ



Від 13.04.1994 № 172

Про заходи по забезпеченню часткового вводу в експлуатацію пускової дільниці ІІІ черги метрополітену від ст. «Метробудівників» до станції «Арх. Бекетова»

У зв'язку з недостатнім фінансуванням будівництва метрополітену 1992 р. порушені строки введення в дію 1 дільниці ІІІ черги метрополітену від ст. «Метробудівників» до ст. «Наукова». Виникла необхідність часткового введення в експлуатацію дільниці від ст. «Метробудівників» до ст. «Арх. Бекетова» у 1994р.

Виконавчий комітет Харківської міської Ради народних депутатів

ВИРІШИВ:

1. УКБ міськвиконкому (Зеленський Б.К.) інституту «Харківпроект» (Зотьев В. А.) до 20.05.94р. виконати коригування проектно-кошторисної документації на благоустрій станції «М. Повстання» та «Арх. Бекетова», погодити в установленому порядку та профінансувати виконання цих робіт.

2. Просити НПК-Банк (Голова Правління Літкевич Л.М.) виконати благоустрій прилягаючої території по вул. Пушкінській, 46 по проекту, розробленому в ув’язці з благоустроєм виходів метрополітену до 23.08.94 р.

3. Шляхрембуду (Власенко Д.Е.) до 23.08.94р. виконати ти роботи по благоустрою стянції «Метробудівників», «М.Повстання» та «Арх. Бекетова».

ХДП «Міськелектротранс» /Крикунов М.О./ виконати перекладку трамвайних колій в районі ст. метро «Майдан Повстання» згідно проекту.

4. Для практичної допомоги в здійсненні пуску ІІІ лінії метрополітену та благоустрій прилягаючих територій від ст. «Метробудівників» до ст. «Наукова» закріпити райони міста за слідуючими об’єктами:

- Дзержинський район /гол. Шумілкін В.А./ та Ленінський район /гол. Обозний Б.О./ - станція «Наукова», тупіки за ст. «Наукова», перегонні тунелі від ст. «Наукова» до ст. «Держпром»;

- Жовтневий район /гол. Єромецький С.О./ - станція «Держпром»;

- Київський район /гол. Кривцов О.С./ та Московський р-н /гол. Кроль Ю.Я./ - ст. «Арх.Бекетова», «М. Повстання» та перегонні тунелі між цими станціями.

Для забезпечення подачі напруги по ВЛ-110 кВ на п/ст «Зарічна», яка постачає електроенергією пускову дільницю, Київському РВК - відселити домоволодіння по вул. Ольгінській 28, 30, вул. Шаляпіна вул. Глебівській 58 до 10.05.94 р.;

- Комінтернівський р-н /гол. Анчуков В.О./ - ст. «Метробудівників» - тупіки за ст. «Метробудівників»;

- Червонозаводський р-н /гол. Колеснік О.О./- з’єднувальна вітка між І та ІІІ лініями метрополітену;

- Фрунзенський р-н /гол. Потапова Г.С./, Орджонікідзевський р-н /гол. Головко В.В./ - перегонні тунелі від ст. «М.Повстання» до ст. «Метробудівників».

5. Управлінню «Харківметробуд» /нач. Братчун Г.О./ - подати райвиконкомам графіки робіт на об’єктах будівництва з обсягами та строками їх виконання;

- до10.05.94 р. виконати роботи по спорудженню кабельного ходка до підстанції «Зарічна».

6. Дирекції будівництва метрополітену зконцентрувати кошти та комплектацію обладнання на пусковій дільниці від ст. «Метробудівників» до ст. «Арх. Бекетова».

7. Харківському метрополітену /нач. Ісаєв Л.О./ підготуватись до пусконалагоджувальних робіт та визначитись з обслуговуючим персоналом для забезпечення вводу пускової дільниці від ст. «Метробудівників» до ст. «Арх. Бекетова».

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника Головного адміністративного Управління транспорту, зв'язку та шляхового господарства Номеровського А.І.



Голова виконкому Ради народних депутатів Є.П. Кушнарьов
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Антон Звонарёв
сообщение 27.5.2021, 10:36
Сообщение #12


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 951
Регистрация: 4.7.2016
Из: Минск
Пользователь №: 3971



Вполне резонный вопрос: где должен был находиться оборотный съезд?scratch.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 27.5.2021, 10:44
Сообщение #13


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Антон Звонарёв @ 27.5.2021, 11:36) *
Вполне резонный вопрос: где должен был находиться оборотный съезд?scratch.gif

На Научной smile.gif Ну или 2 челнока пустить. Впрочем, тут применима аксиома Эскобара.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 27.5.2021, 11:02
Сообщение #14


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3004
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



Цитата(Антон Звонарёв @ 27.5.2021, 11:36) *
Вполне резонный вопрос: где должен был находиться оборотный съезд?scratch.gif

тупіки за ст. «Наукова

написано же

документ приятный такой, в стиле еще совочка, когда можно было закрепить за участком район города (!) - а район города напрягал помогать строительству предприятия этого района - и даже кто-то напрягался.
отрыжкой этого подхода осталось разве что знаменитое гешино "благоустройство возле магазина делаем за счет магазина" с разномастной корявой плиточкой.


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
G_L_E_B
сообщение 27.5.2021, 11:07
Сообщение #15


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1932
Регистрация: 26.12.2019
Из: Харьков
Пользователь №: 4528



Цитата(Murcielago @ 27.5.2021, 11:44) *
На Научной smile.gif

То есть, высадив пассажиров на Бекетова, поезд должен был бы сделать аж по два перегона через ещё не открытые станции в обе стороны, чтобы развернуться? Ведь
Цитата
Виникла необхідність часткового введення в експлуатацію дільниці від ст. «Метробудівників» до ст. «Арх. Бекетова» у 1994р.


--------------------
Неравнодушный пассажир
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 27.5.2021, 11:12
Сообщение #16


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(G_L_E_B @ 27.5.2021, 12:07) *
То есть, высадив пассажиров на Бекетова, поезд должен был бы сделать аж по два перегона через ещё не открытые станции в обе стороны, чтобы развернуться?

Именно так.

Цитата(G_L_E_B @ 27.5.2021, 12:07) *
Ведь

Я умею читать smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 27.5.2021, 11:14
Сообщение #17


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Антон Звонарёв @ 27.5.2021, 11:36) *
Вполне резонный вопрос: где должен был находиться оборотный съезд?scratch.gif

Два челнока по каждому пути. Но к счастью, деньги нашлись и достроили по нормальному
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 27.5.2021, 11:42
Сообщение #18


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Про строительство станции метро "Одесская" в 1994 году
Цитата
УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

Від 16.11.1994 № 660

Про будівництво ІІ етапу станції «Одеська» з перегінними тунелями

Виконавчий комітет Харківської міської Ради народних депутатів

ВИРІШИВ:

1. Надати дирекції будівництва метрополітену в тимчасове довгострокове користування строком на 10 років на період будівництва І лінії метрополітену вільну від забудови ділянку міської землі площею 0,95 га для будівництва ІІ етапу станції «Одеська» з перегінними тунелями по проспекту Гагаріна у 841 мікрорайоні.

2. Дирекції будівництва метрополітену:

2.1. До початку будівництва ІІ етапу станції виконати роботи по:

2.1.1. Переносу міських інженерних мереж із зони будівництва.

2.1.2. Будівництву обўїзних доріг.

2.2. Після закінчення будівництва ІІ етапу станції «Одеська» з перегінними тунелями територію в упорядкованому вигляді передати Червонозаводському райвиконкому.

3. Головному управлінню земельних ресурсів встановити межі земельної ділянки в натурі та оформити договір на право тимчасового користування земельною ділянкою по пр. Гагаріна у 841 мікрорайоні.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову виконкому Червонозаводської районної Ради народних депутатів Колесникова О.О.

Заступник голови міської Ради народних депутатів М.Д. Пилипчук
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Andrey_Sheva
сообщение 27.5.2021, 22:44
Сообщение #19


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11163
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



Это про стройплощадку возле 176 дома, на которой кроме десятка забитых в землю швеллеров - ничего не делалось никогда


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 28.11.2024, 23:21

ХАРЬКОВ Турист