IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> [26.06.23] Харків'янка судиться з міськрадою за трамвай на вулиці Весніна
XT_Bot
сообщение 28.6.2023, 19:56
Сообщение #1


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 8424
Регистрация: 8.3.2008
Из: Харьков транспортный
Пользователь №: 4



Обсуждение новости "Харків'янка судиться з міськрадою за трамвай на вулиці Весніна" от 26.06.23.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
pp22
сообщение 28.6.2023, 19:56
Сообщение #2


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2287
Регистрация: 11.5.2008
Из: Днепр
Пользователь №: 87



Пожелаем удачи!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
waloma
сообщение 2.7.2023, 13:32
Сообщение #3


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3494
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 38



Суд то дело долгое. А вот если бы акции прямого действия: снял трамвай на Пушкинской, на Веснина - народ приходит в миськраду и выносит тебя на свалку истории, тогда бы никому не было повадно посягать на трамвай в городе.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 29.7.2023, 23:20
Сообщение #4


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Цитата(waloma @ 2.7.2023, 14:32) *
Суд то дело долгое. А вот если бы акции прямого действия: снял трамвай на Пушкинской, на Веснина - народ приходит в миськраду и выносит тебя на свалку истории, тогда бы никому не было повадно посягать на трамвай в городе.


Дещо подібне мало місце у середньовічній Європі. Тоді не було періодичних виборів керівництва міста, але, якщо керівництво занадто крало, місцеві жителі приходили до мерії і там раптово починалась "дефенстерізація", тобто чиновникі у масовому порядку починали випадати з вікон мерії (з верхніх поверхів). Оскільки після цього чиновники були вже непридатні для роботи, доводилося вибирати нових

Цитата
12 липня, юристка Харківської міської ради не з’явилася на суд щодо знищення трамвайного сполучення на вулиці Весніна. Розгляд справи по суті перенесли вже вдруге за останній місяць [на 8 серпня]

Подробиці див. lyuk.media/news/vesnina-street-tram-lawsuit-3/

Взагалі історія зі знищенням трамв. лінії дуже дивна.
Нещодавно СБУ затримало посадовців з Харківської філії "Укрзалізниці", які розкрадали нові залізничні рейки для колій у прифронтових районах і використовували рейки, що вже були у використанні.

Подробиці див. gortransport.kharkov.ua/news/27954/

Тобто за звичайний неякісний ремонт за заміну нових матеріалів на старі - без знищення комунікацій - на крадіїв полює ціле СБУ, а за знищення важливого шляху сполучення немає жодної реакції правоохоронних органів
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 30.7.2023, 5:14
Сообщение #5


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3009
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



Цитата(waloma @ 2.7.2023, 14:32) *
Суд то дело долгое. А вот если бы акции прямого действия: снял трамвай на Пушкинской, на Веснина - народ приходит в миськраду и выносит тебя на свалку истории, тогда бы никому не было повадно посягать на трамвай в городе.

что такое народ?
наш народ выбирал добкина и кернеса.
сомневаюсь, что большинство харьковчан - за сохранение трамвая что тогда, что сейчас.
кто-то принципиально против трамвая, большинству пофиг просто.


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 19.9.2023, 11:23
Сообщение #6


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/city/vesnina-tram-lawsuit/

В новому допису можна взнати багато чого:

1. Міністерство фінансів відповіло, що жодні роботи на вул. Весніна не фінансувалися



2. 20 березня Харківський окружний адміністративний суд встановив, що надані міськрадою нечитабельні файли не містять відповіді пані Кравченко. Суддя Андрій Сліденко зобов’язав чиновників повторно розглянути її запит та надати коректні документи. Міськрада ж у відповідь подала апеляцію, в останній день відведеного для цього терміну.

11 вересня вже апеляційний суд відмовив міськраді у задоволенні її скарги. Вимогу надати документи суддя Любов Любчич залишила без змін. Повний текст рішення з’явиться протягом 10 днів.

3. Паралельно із цим Ірина Кравченко отримала відзив від міськради щодо іншої справи — про повернення трамвая на вулицю Весніна. У документах міськрада намагається довести, що підпорядковані їй департаменти інфраструктури та ЖКГ не проводили реконструкцію на вулиці Весніна, тому просять суд відмовити у позові. Яким чином, на думку чиновників, зникла трамвайна колія — не пояснюється.



Також є цікава стаття: https://lyuk.media/city/vesnina-street-tram-200-millions/

Харківська міськрада освоїла 200 мільйонів гривень під час війни на розширення вулиці Весніна і знищення трамваю, — ХАЦ

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 1.11.2023, 0:17
Сообщение #7


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/news/vesnina-street-tram-lawsuit-4/

Продовжується нудний серіал місцевого виробництва "Санта-Барбара" "Трамвай на вул. Весніна"

26 жовтня об 11:00, відбулось перше судове засідання по суті справи. Представники міськради були на місці. Вони наполягали, що міська рада як колегіальний орган не приймала жодних рішень з реконструкції на вулиці Весніна (вони називали її «ремонтними роботами»). Відповіді на питання «Хто тоді провів роботи?» представники не дали. Роботи були дрібні і поточні, а хто проводив демонтаж — невідомо, незважаючи на те, усі структурні підрозділи міськради підзвітні самій раді та мають подавати відповідну документацію.

Суддя виставила вимогу надати письмове пояснення і вказати, чи звертались представники міськради до правоохоронних органів з приводу демонтажу невідомими особами. Наступне засідання призначили на 8 листопада на 10:00

Отже, треба допомогти п. Терехову знайти "невідомих осіб", які зробили демонтаж

Раніше міськрада писала:

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
waloma
сообщение 2.11.2023, 11:16
Сообщение #8


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3494
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 38



А що ж таке, що в п. Терехова раптова амнезія, все в дусі Кернеса, справний учень. Куди все поділося невідомо, як з наперстками huh.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 19.1.2024, 1:04
Сообщение #9


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/news/vesnina-tram-lawsuit-0/

Цитата
18 січня у Харківському окружному адміністративному суді пройшло засідання з приводу фінансування демонтажу трамвайних рейок на вулиці Весніна. Ще з літа 2022 року громадська діячка Ірина Кравченко намагається з’ясувати, яким коштом проведели ці роботи. На її запит до міськради чиновники спочатку вимагали сплатити 600 гривень за сканування документів, а потім надіслали пошкоджені файли.

Після кількох невдалих спроб зв’язатися з міськими департаментами харків’янка звернулася до суду. Суддя Андрій Сліденко 20 березня минулого року зобов’язав міськраду повторно розглянути запит пані Ірини та надати адекватну відповідь. Натомість чиновники подали апеляцію в останній відведений для цього день. Вони наполягають, що нібито надіслали позивачці листа про те, що з бюджету Харкова не виділяли фінансування на жодні роботи по вулиці Весніна.

На засідання 18 січня представники міського Департаменту ЖКГ не з’явилися, проте суддя Сліденко вирішив провести засідання без них. Він зачитав позицію відповідачів, що вони начебто виконали попередню постанову суду і надали відповідь на запит пані Кравченко у письмовому вигляді. У своїх повторних поясненнях муніципалітет заявляє, що не приймала рішень щодо демонтажу рейок на вулиці Весніна та навіть не виділяла кошти на це.

Втім, у відповіді не згадується початкова необхідність роздрукувати понад 200 сторінок та витребувати в Ірини Кравченко за це гроші. Позивачка також вважає, що відповідь міськради не стосується суті її початкового запиту. До того ж, заявлена чиновниками дата відрізняється від фактичного отримання нею листа майже на місяць — 20 жовтня та 23 листопада відповідно.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 19.1.2024, 1:07
Сообщение #10


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/news/vesnina-street-tram-lawsuit-9/

Цитата
11 січня у Харківському окружному адміністративному суді пройшло чергове засідання щодо демонтажу трамвайних колій на вулиці Весніна влітку 2022 року. На нього вкотре не з’явилися представники міського Департаменту ЖКГ, яких суд залучив до справи як третіх осіб.

Також безпосередньо перед засіданням представниці міськради подали відзив, який обіцяли надати ще минулого місяця. У ньому міський Департамент інфраструктури зазначає, що за своїм статутом не може втручатися у діяльність КП «МіськЕлектроТрансСервіс». Оскільки дане КП є окремим суб’єктом господарювання, на думку Департаменту, він не має контролювати його діяльність – на кшталт демонтажу рейок на вулиці Весніна у 2022 році.

Представник позивачів адвокат Андрій Коломійцев на засіданні надав суду додаткові пояснення щодо позовних вимог. У документі перелічено, чого саме хочуть домогтися усі троє позивачів від міськради, зокрема:

– визнати неправомірними дії (або бездіяльність) міськради та відповідних департаментів щодо реконструкції вулиці Весніна;
– зобов’язати міськраду відновити трамвайну колію на цій вулиці;
– визнати протиправним виділення коштів на демонтаж рейок;
– визнати дії міськради на вулиці Весніна такими, що протирічать Генеральному плану Харкова від 23.06.2004 та Програмі розвитку міського електротранспорту на 2021-25 роки;
– обов’язати міськраду привести стан вулиці Весніна у відповідність до цього генплану.

Наступне засідання у цій справі відбудеться 19 січня о 10:00.

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 19.2.2024, 23:09
Сообщение #11


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/news/vesnina-tram-lawsuit-1/

Продовжується нудний серіал "Трамвай на вулиці Весніна"

1 19 січня розглядалася справа щодо законності демонтажу колій на вулиці Весніна та Журавлівському узвозі. Тоді Харківський окружний адміністративний суд визнав дії міської ради такими, що суперечать закону та затвердженому генеральному плану Харкова. Проте не зобов’язав чиновників повернути рейки на місце, посилаючись на формальний привід (див. зображення)

2
Цитата
12 лютого, у суді слухалася інша справа — за позовом харків’янки Ірини Кравченко, яка з літа 2022-го намагається з’ясувати, яким коштом проводився демонтаж. На її неодноразові запити міськрада спочатку відповідала вимогою сплатити 600 гривень за сканування документів, а потім надіслала пошкоджені файли, з яких неможливо видобути хоч якусь інформацію.

Ще у березні минулого року суддя Андрій Сліденко зобов’язав міську владу знову розглянути запит позивачки та надати їй відповідь. Проте чиновники спочатку намагалися оскаржити це рішення через апеляцію, а пізніше заявили, що, начебто, відповіли на запит, надіславши «Укрпоштою» два листи: 4 та 20 жовтня 2023 року. Сама пані Кравченко заперечує, вказуючи, що остаточну відповідь вона не отримала взагалі, а на листі від, нібито, 4 жовтня стоїть поштовий штамп з датою «21.11.2023».


Повторний розгляд цієї справи почався з того, що міські чиновники вимагали визнати недійсним виконавчий лист, який змушує їх надіслати документи Ірині Кравченко. Проте, зважаючи на рішення про визнання дій міськради незаконними, суд повторно зобов’язав міську владу виконати рішення суду та надати відповідь на запит щодо вартості робіт на вулиці Весніна, який пані Кравченко намагається отримати вже півтора року.


Міськрада ховає документи про вул. Весніна, як кощей голку, в якій його життя. Що ж там такого страшного?
Эскизы прикрепленных изображений
Прикрепленное изображение
 
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 7.5.2024, 18:13
Сообщение #12


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: https://lyuk.media/news/appeal-vesnina-tram/

Продовжується нудний серіал "Трамвай на вулиці Весніна"

30 квітня Другий апеляційний суд Харкова почав розглядати апеляцію міськради, у якій чиновники намагаються оскаржити рішення суду першої інстанції про незаконність демонтажу трамвайної колії на вулиці Весніна. У січні Харківський окружний адміністративний суд визнав цей демонтаж незаконним а також таким, що суперечить генеральному плану міста.

Інтереси міського Департаменту інфраструктури представляє Тетяна Погудіна, адвокат похивача задав їй низку питань:

- Куди поділися трамвайні рейки з вулиці Весніна та Журавлівського узвозу?
- Який юридичний характер мають відносини Департамента та КП «МіськЕлектроТрансСервіс» (МЕТС), яке і прибрало трамвайні рейки два роки тому?
- Чи міг голова КП МЕТС самостійно прийняти рішення про демонтаж колії, без санкції Департаменту?
- Чи звітувало КП МЕТС самому Департаменту про демонтаж рейок?
- Чи впливає Департамент безпосередньо на діяльність КП МЕТС?

Відповіді Тетяни Погудіної в усіх випадках були: «Не можу сказати». Вона заявила, що у статуті Департаменту інфраструктури дійсно прописані функції контролю за діяльністю КП МЕТС, але вона не знає, за які кошти проводився демонтаж колій на вулиці Весніна та чи відбувався він взагалі.

Через повітряну тривогу та черговий російський обстріл Харкова суд оголосив перерву у розгляді справи. Наступне засідання у ній відбудеться 14 травня.

Тобто представник Департаменту інфраструктури нічого не знає,
представние міськради працівниця юридичного департаменту Ілона Гевел взагалі не з'явилася.


Джерело: https://lyuk.media/news/appeal-vesnina-tram-2/

1 травня, розглядалася інша справа:
Харків’янка Ірина Кравченко вже майже два роки намагається отримати від міськради інформацію, звідки навесні 2022 року у міста взялися кошти, аби прибрати трамвай з Журавлівського узвозу та вулиці Весніна. Згідно із законом, ці дані мають бути у публічному доступі, проте громадська діячка не змогла знайти їх ані на сайті міськради, ані через прямий запит до чиновників.

Пані Кравченко звернулася із відповідним запитом до Міністерства фінансів України. Там повідомили, що жодних коштів на демонтаж колій Харкову не виділяли, і перенаправили запит до Юридичного департаменту Харківської міськради. Департамент спочатку стягнув з неї 600 гривень за сканування 227 сторінок документації, а потім надіслав пошкоджені файли електронною поштою. Після кількох невдалих спроб зв’язатися з чиновниками харків’янка подала позов до суду.

Представниця Міськради Олена Бабак заявила, що Міськрада начебто вже відправляла позивачці офіційну відповідь про те, що кошти на демонтаж колій з міського бюджету не виділялися.
Проте це суперечить даним, розміщеним на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів - на ремонті роботи по вулиці Весніна та міськрада витратила близько 232 мільйонів гривень.
На пряме питання «Яким коштом комунальники профінансували демонтаж рейок на вулиці Весніна?» Бабак повідомила, що міськрада не знає.

Зрештою, суд відхилив апеляційну скаргу міськради та залишив без змін рішення суду першої інстанції. Постанова не підлягає касаційному оскарженню, тому тепер міськрада зобов’язана надати Ірині Кравченко інформацію про обсяги та джерела фінансування робіт на вулиці Весніна під час воєнного стану. Проте невідомо, чи зробить вона це після судових розглядів, що тривають понад рік.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 7.5.2024, 19:32
Сообщение #13


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3009
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



Цікаво, чи прокоментує ситуацію присутній на форумі заступник директора департаменту інфраструктури Володимир Матяс?


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 30.1.2025, 23:11
Сообщение #14


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Джерело: lyuk.media/news/tram-to-vesnina/

Цитата
Сьогодні, 16 січня, під час конференції «Відбудова Харкова. Влада + громада: транспорт» депутат міської ради та голова «Харківського антикорупційного центру» Дмитро Булах повідомив, що наразі готується проведення конкурсу ідей щодо відновлення трамвая №26 (він же трамвай на Весніна) маршрутом від вулиці Мироносицької до вулиці Матюшенко.

За його словами, просто відновити демонтоване не можна, адже тодішнє розташування рейок не відповідало сучасним ДБН. Конкурс наразі знаходиться у процесі розробки і готовий «на 60%».


Не зовсім зрозуміло, чому незаконно знищена міська інфраструктура потребує додаткового узгодження
Раніше ця інфраструктура працювала і відповідала усім нормам

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
msn198302
сообщение 30.1.2025, 23:18
Сообщение #15


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1798
Регистрация: 2.12.2010
Из: Харьков
Пользователь №: 3089



Наскільки я зрозумів процитований текст, то за час існування рейок на Весніна норми змінилися й інфраструктура перестала їм відповідати. Але ця невідповідність не була підставою для демонатжу колій і трамвай продовжував працювати. Тепер же, коли необхідно прокласти колії заново, стара траса не підходить, бо не відповідає сучасним нормам.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 30.1.2025, 23:52
Сообщение #16


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



Цитата(msn198302 @ 31.1.2025, 0:18) *
Наскільки я зрозумів процитований текст, то за час існування рейок на Весніна норми змінилися й інфраструктура перестала їм відповідати. Але ця невідповідність не була підставою для демонатжу колій і трамвай продовжував працювати. Тепер же, коли необхідно прокласти колії заново, стара траса не підходить, бо не відповідає сучасним нормам.


Це не прокладання колії заново, а лише відновлення незаконного знищеного, інакше Міськрада відкрито оголосила би про неможливість експлуатації у зв'язку з новими нормами

Хоча тут мають розбиратися юристи
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Sah
сообщение 4.2.2025, 2:05
Сообщение #17


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 489
Регистрация: 11.3.2008
Пользователь №: 28



https://gortransport.kharkov.ua/news/26789/

Цитата
Новости. Улицу Веснина расширят и сделают там реверсивное движение трамваев

Офіційний сайт Харківської міської ради, 25.06.2021.
Расширение ул. Веснина и создание там реверсивного движения трамваев запланировано на текущий год. Об этом сегодня, 25 июня, сообщил на брифинге заместитель Харьковского городского головы по вопросам инфраструктуры города Евгений Водовозов.
По его словам, создание реверсивного движения – продуманное необходимое решение, которое обсуждалось, в том числе, с представителями общественности.
«Планируется расширение улицы Веснина - вниз от улицы Сумской. Также мы сделаем реверсивное движение трамваев, как сделано на улице Моисеевской, и таким образом убираем это «бутылочное горло», - отметил Евгений Водовозов.
По его словам, это все комплексное решение по организации движения с учетом строительства новой развязки. В будущем запланировано уменьшение реверса за счет строительства еще одной полосы трамвая.
Также Евгений Водовозов отметил, что сейчас ведется перекладка сетей на территории будущей дороги в районе ст. м. «Киевская», и в следующем году дорогу планируется построить.


Таким чином десь у міськвиконкомі припадає пилом проект реконструкції вул. Весніна з урахування усіх норм будівництва

До речі, вулиця Весніна реконструйована була з порушенням ДБН - за новими нормами на нових чи реконструйованих вулицях мають бути велодоріжки

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 26.4.2025, 9:28

ХАРЬКОВ Турист