Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
30.9.2025, 9:04
Сообщение
#1
|
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 8466 Регистрация: 8.3.2008 Из: Харьков транспортный Пользователь №: 4 |
Обсуждение новости "На 23‑й маршрут вийшли двосторонні трамвайні поїзди з вагонів Tatra‑T3" от 26.09.25.
|
|
|
|
30.9.2025, 9:04
Сообщение
#2
|
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 87 Регистрация: 7.12.2017 Пользователь №: 4173 |
А можна було зробити розворотний трикутник на Свистуна, і не треба було вигадувати оригінальні рішення (винаходити велосипед)
|
|
|
|
30.9.2025, 9:49
Сообщение
#3
|
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26889 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
А можна було зробити розворотний трикутник на Свистуна, і не треба було вигадувати оригінальні рішення (винаходити велосипед) Ага, зробити землевідведення, домовившись із заводом, власником смуги відводу, далі серйозний проєкт, земляні роботи, встановлення опор для контактної мережі. За пару років упоралися б. Ну і при експлуатації наявність лінійного працівника, без якого рух стрілками заднім ходом заборонено. |
|
|
|
30.9.2025, 16:41
Сообщение
#4
|
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 87 Регистрация: 7.12.2017 Пользователь №: 4173 |
Біля метро Героїв Праці робили однопутку, ставили стовпи явно не в габариті трамвайної лінії, і документацію змогли зробити дуже швиденько
|
|
|
|
30.9.2025, 17:20
Сообщение
#5
|
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26889 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 25.10.2025, 19:35 |