IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

102 страниц V  « < 97 98 99 100 101 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Электропоезда
waloma
сообщение 25.2.2023, 0:39
Сообщение #1961


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3492
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 38



Цитата(Murcielago @ 24.2.2023, 14:37) *
А почему нельзя отправить эти девайсы в РПЧ-4, а в РПЧ-1 оставить те, что есть?

В рпч 4 отдать бы все чистые ЭР2, а в рпч 1 получить бы ЭД и 2Т с Лимана.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Crazy-Angel
сообщение 25.2.2023, 1:58
Сообщение #1962


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 2466
Регистрация: 6.11.2010
Из: Новый Харьков
Пользователь №: 3072



Цитата(waloma @ 25.2.2023, 0:39) *
В рпч 4 отдать бы все чистые ЭР2


При передаче оставшихся чистых ЭР2 в РПЧ-4 оборот РПЧ-1 не пострадает, с такими-то объёмами движения rolleyes.gif

Цитата(waloma @ 25.2.2023, 0:39) *
а в рпч 1 получить бы ЭД и 2Т с Лимана.


Та там на них, небось, уже очередь со всей УЗ biggrin.gif
Львову понравилось катать "новьё", там даже добавляли парность на Трускавец, пока там были наши машины и что-то из ЭД2Т-004Х
Днепр тоже не против обновится, на Покровск же чем-то ездить надо
Про Никополь и Запорожье вообще молчу, там основной парк ЭР1 были
Плюс в Славянск нужно минимум 4 состава, чтобы закрывать оборот

Отжали 7211 в своё время, и на том спасибо wink.gif


--------------------
Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 25.2.2023, 6:11
Сообщение #1963


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39148
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Юрик @ 24.2.2023, 17:54) *
Вон тим ладу дать не могли, шо буде з ЕД та 2Т.

Надо же им когда-то начинать учиться smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 25.2.2023, 6:33
Сообщение #1964


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3244
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Цитата(Murcielago @ 25.2.2023, 6:11) *
Надо же им когда-то начинать учиться smile.gif

Треба їм колись закриватись.
Особиста, ну дуже особлива, думка.
smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 25.2.2023, 10:25
Сообщение #1965


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26618
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Crazy-Angel @ 25.2.2023, 1:58) *
Отжали 7211 в своё время, и на том спасибо wink.gif

И отдали 2205 2206 3037 головы...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Crazy-Angel
сообщение 25.2.2023, 10:42
Сообщение #1966


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 2466
Регистрация: 6.11.2010
Из: Новый Харьков
Пользователь №: 3072



Цитата(Юрик @ 25.2.2023, 6:33) *
Треба їм колись закриватись.


Пассажиры люботинского направления не оценят) Останется 6-8 пар, на как Балаклею или Лихачёво, и привет negative.gif
А так за счёт постоянных рейсов в депо и обратно хоть плюс-минус регулярное движение


--------------------
Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 25.2.2023, 15:40
Сообщение #1967


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3244
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Там і зараз, зранку, можно сміливо скорочувати.
Економія - наше все.
Але - чекайте, вони, як захотять, і на бєльдяєвку поїдуть.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Евгений Юрьевич
сообщение 25.2.2023, 15:49
Сообщение #1968


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11949
Регистрация: 30.4.2015
Из: yt ljk;yj t,fnm
Пользователь №: 3833



Цитата(Юрик @ 25.2.2023, 15:40) *
Але - чекайте, вони, як захотять, і на бєльдяєвку поїдуть.

А на Гандєлєвку? smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Crazy-Angel
сообщение 25.2.2023, 16:05
Сообщение #1969


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 2466
Регистрация: 6.11.2010
Из: Новый Харьков
Пользователь №: 3072



Цитата(Юрик @ 25.2.2023, 15:40) *
Там і зараз, зранку, можно сміливо скорочувати.


На Золочев уже досокращались, ни приехать, ни уехать negative.gif


--------------------
Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 26.2.2023, 6:25
Сообщение #1970


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3244
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Цитата(Crazy-Angel @ 25.2.2023, 10:42) *
Пассажиры люботинского направления не оценят) Останется 6-8 пар, на как Балаклею или Лихачёво, и привет negative.gif
А так за счёт постоянных рейсов в депо и обратно хоть плюс-минус регулярное движение

Поясни, як наявність депо впливие на кількість рейсів для пассажирів?
Щось я не пригадую, що після ліквідації (злодійської) перших трамвайного та тролейбусного депо, це якось відобразилось на курсувані їх маршрутів.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
msn198302
сообщение 26.2.2023, 10:09
Сообщение #1971


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1787
Регистрация: 2.12.2010
Из: Харьков
Пользователь №: 3089



Після злодійської ліквідації ТД1 ТД3 не змогло обслуговувати нові маршрути, чим скористалось ТД2 і віджало у останнього Тб1. Усе разом виявилось не по зубам ТД2 і вони пожертвували Тб10 та 15, які спочатку перетворились на маршрути-примари, а потім були ліквідовані. Можливо, ще якісь маршрути (Тб63?) постраждали таким же чином - вже не пригадую.
Крім того, скоротився час роботи на маршрутах, оскільки замість перевезення пасажирів тролейбуси змушені були виконувати довжелезні нульові рейси. Також зменшилась кількість випусків, адже водії фізично не могли добиратись на роботу або з роботи через усе місто.
Це щодо тролейбусів.

Щодо електричок. Особисто я часто користуюсь електропоїздами вдень: близько 13:05 та 14:00 по Рижову - номера не пригадую. Здається, це засилки на Красноград та Огульці. Якщо ТЧ-4 ліквідують і електрички на Красноград та Огульці вирушатимуть із Харкова, а не з Люботина, то скасують і засилки, якими я користуюсь. Так, з економічної точки зору це, можливо, буде доцільно (хоча УЗ та економічна логіка - це поняття несумісні), але діра у розкладі утвориться конкретна.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
fAntom.oav
сообщение 26.2.2023, 11:03
Сообщение #1972


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 837
Регистрация: 8.7.2017
Пользователь №: 4100



На Красноград через Рыжов?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 26.2.2023, 11:43
Сообщение #1973


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26618
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(fAntom.oav @ 26.2.2023, 11:03) *
На Красноград через Рыжов?

Засылка из РПЧ-4 на Х-Пасс естественно идет через Рыжов. Раньше правда большая часть засылок шла 5*** и соответственно без остановок
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 26.2.2023, 11:56
Сообщение #1974


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3244
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Цитата(mkv @ 26.2.2023, 11:43) *
Засылка из РПЧ-4 на Х-Пасс естественно идет через Рыжов. Раньше правда большая часть засылок шла 5*** и соответственно без остановок

Тому це не "засилка", а звичайний рейс.
А коли він потрібен, то ніхто його не відмінить, як деякі хвилюються.
А те що вона далі їде на Канград, ну то така підвязка.
З таким успіхом її можна і на Лозову, чи Купянськ (умовно).
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Crazy-Angel
сообщение 26.2.2023, 13:42
Сообщение #1975


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 2466
Регистрация: 6.11.2010
Из: Новый Харьков
Пользователь №: 3072



Цитата(Юрик @ 26.2.2023, 11:56) *
Поясни, як наявність депо впливие на кількість рейсів для пассажирів?
Тому це не "засилка", а звичайний рейс.
А коли він потрібен, то ніхто його не відмінить, як деякі хвилюються.


Так в цьому ж і питання. Населеність денних потягів люботинського напрямку невелика, і його просто *0, бо він "ходив порожній". Так, це економічно недоцільно гоняти купу заліза на 40-50 осіб за рейс, а відміна потягів зручніше пересічному пасажиру? Ні.
А так, хоч рейс с пасажирами з депо, бо оборот 6912 - 6691, 6914 - 6915, 6918 - 6917. Якщо 6691, 6915 та 6917 будуть стартувати з РПЧ-1, то з Люботина буде 6910 о 11.50, а наступна - 6324 о 15.20. Дірка у 3,5 години. Як зі Змійова чи Бірок.
Я про це і писав декілька років тому тут, на форумі, що ми отримаємо по всіх напрямках 5-7 пар на день, і то в кращому випадку, а закриття РПЧ-4 просто пришвидшить це на декілька років.


Цитата(Юрик @ 26.2.2023, 6:25) *
Щось я не пригадую, що після ліквідації (злодійської) перших трамвайного та тролейбусного депо, це якось відобразилось на курсувані їх маршрутів.


Перший час з надзусиллями інші депо закривали випуски, але що згодом стало з тб11, 12, 17, 18? Просто на фоні більш дохідних тб1, 2, 3, 24, 34, 38 вони обслуговувались залишковим принципом, що призвело до закриття маршрутів (не лише ТД1), як вже сказав Максим. Про трамваї доцільніше згадати КТД, коли після передачі до інших депо їх маршрути 5,6,8 працювали нормально, а 2 чи 14 тихенько сдохли, бо нащо випускати вагони туди, якщо 5/6/8 привезе більше грошей


--------------------
Електропоїзд Гракове - Огульці прибуває на 3 колію
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
werfer
сообщение 26.2.2023, 19:11
Сообщение #1976


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 3008
Регистрация: 16.3.2008
Пользователь №: 39



Закривати/оптимізувати логічніше рпч-1, а не -4.
Кому та земля в Люботині потрібна, а тут теж не фонтан ділянка, але хоч щось. Мінус Левада, купа непотрібного на Основі та Сортировці , рпч-1, тч-2 - ну хоч щось. Забагато залізниці у місті, та й УЗ з цим мудохатися сенсу нема


--------------------
РВК, ИНХ!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
ЭР2-344
сообщение 28.2.2023, 15:05
Сообщение #1977


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2190
Регистрация: 5.5.2008
Из: Stettin-Schwarzow, Zur Sonne
Пользователь №: 79



Да и к тому же РПЧ генерирует существенное количество рабочих мест, что для Люботина критичнее, чем для Харькова.


--------------------

Карфаген Завод Песа в Быдгощи должен быть разрушен!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 28.2.2023, 17:21
Сообщение #1978


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3244
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Та заспокойтесь.
Я взагалі видав свою думку з приводу експлуатації.
А вот з приводу ремонту, там можна зроботи "круту" базу, там і так багато хто ремонтується.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Валера
сообщение 6.5.2023, 20:00
Сообщение #1979


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 7712
Регистрация: 7.11.2008
Пользователь №: 640



1041 прошла комиссионный осмотр. Кабина выкрашена в бирюзово-синий цвет
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Евгений Юрьевич
сообщение 5.6.2023, 10:57
Сообщение #1980


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11949
Регистрация: 30.4.2015
Из: yt ljk;yj t,fnm
Пользователь №: 3833



На одиозном раилгаллери пишут, что купянские ЭР9П в сентябре 2022 были переданы в Иловайск, некоторые из них эксплуатируются на маршруте Иловайск-Каракуба.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

102 страниц V  « < 97 98 99 100 101 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 17.2.2025, 20:32

ХАРЬКОВ Турист