![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#3841
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 385 Регистрация: 11.12.2017 Пользователь №: 4177 ![]() |
По правилам вы должны предъявить билет. Для этого надо куда-то пройти, бо у вас не проездной и не одноразовый билет. Никуда идти не должен РІШЕННЯ Від 20.09.2017 р. № 787/17 м. Харків Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду З метою визначення порядку проїзду та його оплати, прав та обов’язків пасажирів, взаємовідносин перевізників і пасажирів під час надання транспортних послуг міським електричним транспортом (метро, трамвай, тролейбус) із застосуванням автоматизованої системи обліку оплати проїзду на підставі ст. 4 Закону України «Про міський електричний транспорт», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити «Правила користування Харківським метрополітеном» (додаток 1). 2. Затвердити «Правила користування міським електричним транспортом на території м. Харкова» (додаток 2). 3. Затвердити «Правила впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова» (додаток 3). 4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв’язку та екології і секретаря Харківської міської ради. Міський голова Г.А. Кернес Додаток 3 до рішення 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду» від 20.09.2017 № 787/17 Правила впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова http://kharkiv.rocks/reestr/662612 6. Загальні положення про контроль за реєстрацією проїзду 6.1. Контроль за реєстрацією проїзду здійснюють контролери. !!! 6.2. Контролером може бути особа, яка працює за трудовим договором та перебуває у штаті перевізника, або (у випадку залучення перевізником до виконання функцій контролю інших юридичних осіб) - особа, яка не знаходиться у штаті перевізника. 6.3. Основними функціями контролерів є: 6.3.1. Перевірка наявності зареєстрованих засобів реєстрації проїзду у пасажирів. 6.3.2. Виявлення недійсних засобів реєстрації проїзду. 6.3.3. Перевірка посвідчень у осіб, які мають право пільгового проїзду. 6.3.4. Перевірка наявності обставин, викладених в п.5.8 цих Правил. 6.4. Контроль реєстрації проїзду у разі використання квитка здійснюється шляхом зчитування за допомогою ручного терміналу-зчитувача інформації про реєстрацію квитка. 6.5. Контроль реєстрації проїзду у разі використання електронного квитка повинен здійснюватися контролером з використанням ручного термінала-зчитувача. 6.6. У випадку виявлення пасажирів, які не здійснили реєстрацію проїзду контролер має вчинити дії, передбачені Правилами користування міським електричним транспортом на території м. Харкова. - ручний термінал-зчитувач (РТЗ) - пристрій, призначений для забезпечення роботи контролерів, за допомогою якого провадиться перевірка даних на електронних квитках та/або квитках пасажирів, в тому числі факту реєстрації проїзду; |
|
|
![]()
Сообщение
#3842
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4740 Регистрация: 20.6.2016 Пользователь №: 3970 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3843
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3010 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 ![]() |
Смысл делать раздельные на трвмвай и троллейбус? Во-первых, это винтажно. Трамвай - по три, тролль - по четыре. Во-вторых, неужели сложно понять, что не будет ни тех, ни тех? Просто заткнуть дырку в интерфейсе, чтоб в глаза не бросалась. -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3844
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 682 Регистрация: 1.2.2009 Из: Харьков Пользователь №: 709 ![]() |
Многие уже пробовали не платить за осмотр и плановый. Итог известен, такая машина по итогу ломается как зараза и больше стоит, чем работает. И то, если это ТРОЛЗА, ЛАЗ или Шкода от такого сервиса через неделю будет стоять на кирпичах под забором. Ну и пускай себе стоит - это же собственность предприятия, а не водителя ![]() Всем уволиться.... Тут скорее не про увольнение, а про написание заявления. Если хотя бы половина напишет, руководство поймёт, что нужно что-то менять. |
|
|
![]()
Сообщение
#3845
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1741 Регистрация: 15.3.2010 Из: г. Харьков, Салтовское шоссе Пользователь №: 2927 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3846
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26796 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3847
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3693 Регистрация: 28.3.2008 Пользователь №: 55 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3848
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 85 Регистрация: 7.12.2017 Пользователь №: 4173 ![]() |
Вопрос к знающим людям
6.2. Контролером може бути особа, яка працює за трудовим договором та перебуває у штаті перевізника, або (у випадку залучення перевізником до виконання функцій контролю інших юридичних осіб) - особа, яка не знаходиться у штаті перевізника. Т.е. контролер может числиться в штате одного из предприятий элетротранспорта города, либо в какой-нибудь фирме "Рога и копыта", в последнем случае, какой вид имеет удостоверение контролера? У нас четыре депо (четыре юрлица), контролер с каждым из них заключает трудовой договор? |
|
|
![]()
Сообщение
#3849
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 385 Регистрация: 11.12.2017 Пользователь №: 4177 ![]() |
Вопрос к знающим людям 6.2. Контролером може бути особа, яка працює за трудовим договором та перебуває у штаті перевізника, або (у випадку залучення перевізником до виконання функцій контролю інших юридичних осіб) - особа, яка не знаходиться у штаті перевізника. Т.е. контролер может числиться в штате одного из предприятий элетротранспорта города, либо в какой-нибудь фирме "Рога и копыта", в последнем случае, какой вид имеет удостоверение контролера? У нас четыре депо (четыре юрлица), контролер с каждым из них заключает трудовой договор? В самих правилах вроде не указано. Только расписаны права контролеров. 5.8. Контролер зобов'язаний: 5.8.1. Мати службове посвідчення, нагрудний знак (жетон, картку тощо) з особистим номером контролера, прикріплений на лицьовому боці верхнього одягу, квитанції встановленого зразка, а також засоби, необхідні для вимірювання ваги та лінійних розмірів Багажу. 5.8.2. Попередньо повідомити водія про початок проведення контролю, пред'явивши своє службове посвідчення. 5.8.3. На першу вимогу пасажира пред'явити своє службове посвідчення, повідомити про місце роботи, телефон та місцезнаходження перевізника, або іншої юридичної особи, в штаті якої він перебуває. 5.8.4. Зробити відмітку про проведений контроль у відповідній дорожній документації. 5.9. Контролер має право: 5.9.1. Поза чергою входити в салон транспортного засобу через передні двері. 5.9.2. Перевіряти додержання вимог цих Правил пасажирами. 5.9.3. Вилучати в пасажирів недійсні засоби реєстрації проїзду. 5.9.4. Розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення, в тому числі складати протоколи про адміністративні правопорушення та постанови про адміністративні правопорушення в порядку і умовах, визначених Кодексом України про адміністративні правопорушення. |
|
|
![]()
Сообщение
#3850
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 682 Регистрация: 1.2.2009 Из: Харьков Пользователь №: 709 ![]() |
Тем временем из терминалов пропал билет на метро. Теперь трамвай и троллейбус раздельно, цена по прежнему 3 грн, купить тоже нельзя. Не везде. Сегодня из двух виденных терминалов в обоих был билет на метро. Кстати, что там с 300 терминалами, которые должны были дополнительно установить? |
|
|
![]()
Сообщение
#3851
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3010 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 ![]() |
Не везде. Сегодня из двух виденных терминалов в обоих был билет на метро. Кстати, что там с 300 терминалами, которые должны были дополнительно установить? Что значит дополнительно? К чему? Их около сотни по городу, и то не все работают, а тут ещё триста? О.о так-то, конечно да, они должны быть на каждой остановке... Не, может, кто-то когда-то об этом говорил, но это ж харьков:) -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3852
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 682 Регистрация: 1.2.2009 Из: Харьков Пользователь №: 709 ![]() |
27.12.2017:
Цитата Кількість наземних терміналів для продажу E-ticket планують збільшити з 323, які були заплановані раніше, до 600. «Виходячи із звернень громадян, ми виявили, що терміналів не вистачає. Є розпорядження міського голови збільшити їх практично вдвічі», - зазначив віце-мер. http://www.city.kharkov.ua/uk/news/u-khark...cket-37595.html 06.02.2018: Цитата За словами віце-мера, в місті продовжують встановлювати наземні термінали. Як уже повідомлялося раніше, їх загальна кількість, для зручності городян, буде збільшена до 600. http://www.city.kharkov.ua/uk/news/u-vesti...cket-37875.html |
|
|
![]()
Сообщение
#3853
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4740 Регистрация: 20.6.2016 Пользователь №: 3970 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3854
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 385 Регистрация: 11.12.2017 Пользователь №: 4177 ![]() |
Они ж не приняты, эти правила:) это проект. В вагонах они не вывешены. Вот именно, что пока проект. Сегодня специально посмотрел, какие правила приклеены к стене кабины водителя Тб24 (номер машины, если не ошибаюсь, 3219) И написано там ВИТЯГ з правил користування міським електричним транспортом на території м. Харкова від 20.09.2017 ![]() И если другие депо не сдирают старые правила со своего подвижного состава, то это не значит, что в их Тр/Тр правила остались старые ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#3855
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3010 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 ![]() |
Сегодня специально посмотрел, какие правила приклеены к стене кабины водителя Тб24 (номер машины, если не ошибаюсь, 3219) И написано там ВИТЯГ з правил користування міським електричним транспортом на території м. Харкова від 20.09.2017 ![]() И если другие депо не сдирают старые правила со своего подвижного состава, то это не значит, что в их Тр/Тр правила остались старые ![]() Толку-то, они всё равно не работают. Можете спросить у горсовета, действительно ли оплата налом в салоне запрещена, например. -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3856
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26796 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3857
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 385 Регистрация: 11.12.2017 Пользователь №: 4177 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3858
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39404 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Если я пользуюсь е-билетом, значит для меня они так точно работают в полном объеме ![]() А сегодня е-билетом не все могут за проезд платить. Вернее, могут не только лишь все, мало кто может это делать ![]() Основная серая масса пассов с удовольствием тычет нал неизвестным людям в салоне, берет у них засаленный б/у билетик, а потом возвращает его при выходе. А порой играет в лотерею "Передай с задней площадки бабки, а потом попробуй получить назад билет и сдачу". И при этом до сих пор считает это нормой. Дикари-с! ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#3859
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 3010 Регистрация: 16.3.2008 Пользователь №: 39 ![]() |
Akirich писал, что можно отправить купюроприёмник в аут, засунув туда чек из того же терминала. Он его выплюнет, но уйдёт в ошибку.
В связи с отсутствием работоспособных терминалов в моих краях не проверял, поэтому можно верить или не верить. -------------------- РВК, ИНХ!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3860
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39404 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
А акирич не писал, зачем это делать?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23.7.2025, 0:02 |