Новости. Робота Міського Електричного Транспорту За Січень – Червень 2011 Року

Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 12.08.2011.

Міський електричний транспорт займає переважаюче місце в транспортному комплексі м. Харкова. За січень – червень 2011р. метрополітеном, трамваями і тролейбусами було перевезено 211,5 млн. пасажирів, що складає 85,6% від загальної кількості пасажирів, перевезених в обласному центрі. Щоденно міським електричним транспортом перевозиться більше 1 млн.пасажирів.

Харківський метрополітен займає друге місце в Україні по протяжності ліній і кількості перевезених пасажирів. На сьогодні протяжність усіх ліній метрополітену складає 37,60 км, на яких розташовано 29 станцій. Інвентарна кількість вагонів сягає 321 одиницю. За січень – червень 2011р. метрополітеном перевезено 124,7 мільйона пасажирів, у порівнянні з минулим роком ці обсяги збільшилися на 1,3 млн.пасажирів, або на 1,1%.

Кількість перевезених платних пасажирів сягає 100,3 мільйона, це більше на 1,6%, ніж у минулому році.

Оплата проїзду в метрополітені з 2008р. здійснюється за допомогою жетонів та безконтактних електронних карток. Найбільша кількість пасажирів користується жетонами. За січень – червень 2011р. жетонами скористалися

62,4 мільйона пасажирів, це на 9,4% менше, ніж у минулому році і дорівнює 62,2% від загальної кількості платних пасажирів.

Для студентів і учнів професійно-технічних учбових закладів застосовують безконтактні електронні картки з оплатою проїзду в розмірі 50%, всього пасажирів цієї категорії було перевезено 17,2 мільйона.

За січень – червень 2011р. метрополітеном було перевезено 24,4 млн. безплатних пасажирів, які згідно з чинним законодавством мають право на безкоштовний проїзд. Питома вага таких пасажирів сягає 19,5%.

Значним попитом у мешканців та гостей міста користуються перевезення наземним електричним транспортом, питома вага якого складає 35,1% від загального обсягу пасажирських перевезень в обласному центрі. В першу чергу, це стосується перевезень соціально незахищених верств населення. Щоденно наземним електричним транспортом користуються близько 480 тис.пасажирів, з них більше половини – безплатно.

Загальний обсяг перевезень трамваями за січень – червень 2011р. склав 40 млн. пасажирів, тролейбусами – 46,7 мільйона, у порівнянні з минулим роком обсяги пасажирських перевезень трамваями збільшилися на 8,9%, тролейбусами збільшилися на 5,4%.

Наземним електричним транспортом перевозиться значна кількість безплатних пасажирів, за січень – червень 2011р. їх було перевезено 58,8 мільйона, що складає 67,7% від загальної кількості.

Оплата перевезень пасажирів на ХКП “Міськелектротранс” здійснюється за допомогою разових та постійних квитків. Більшість пасажирів перевезено за разовими квитками – 88,2% від загальної кількості платних пасажирів, або 24,7 мільйона, у порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 0,9%. Постійними квитками користується 3,3 млн.пасажирів, або 11,8% від загальної кількості платних пасажирів, це менше, ніж у минулому році, на 20,1%.

Перевезення пасажирів здійснюють 1 трамвайне і 2 тролейбусних депо на 14 трамвайних і 25 тролейбусних маршрутах. Щоденно на маршрути виїздять 381 одиниця трамваїв і тролейбусів.

Рухомий склад парку у січні – червні 2011р. дорівнював 595 одиниць, з них майже 94,8% трамваїв і 59,3% тролейбусів відпрацювали свій амортизаційний термін і підлягають списанню. Середній вік трамваїв сягає 26,8 рока, тролейбусів – 13,1 рока.

Виконання графіку руху електропоїздів Харківського метрополітену дорівнює 100%, регулярність руху трамваїв і тролейбусів виконана на 87,5% та 91,3% відповідно.

В.о.начальника Головного управління статистики О.Г.Мамонтова

URL оригинала: http://kharkivoda.gov.ua/ru/document/view/id/5482
Разделы по теме:
Рубрики:   Метро, Трамвай, Троллейбус

Комментарии

lisner
15.08.2011 08:22
Я вот не понимаю - нафиг было дурить людям голову, именую ОТД "отделением СТД" и говорить, что в городе 1 трамвайное депо??? Что, думали его втихаря ликвидировать, и чтоб статистика не пострадала?
Теперь вот выдумали новое глазозамыливание - дележ ГЭТ...

Murcielago
15.08.2011 09:54
Цитата(lisner @ 15.8.2011, 8:22) *
Я вот не понимаю - нафиг было дурить людям голову, именую ОТД "отделением СТД" и говорить, что в городе 1 трамвайное депо???

Никто никого не дурил. Действительно, в ГЭТ де-юре было одно трамвайное депо - СТД, а ОТД было его подразделением.

lisner
15.08.2011 15:03
Цитата(Murcielago @ 15.8.2011, 9:54) *
Никто никого не дурил. Действительно, в ГЭТ де-юре было одно трамвайное депо - СТД, а ОТД было его подразделением.

Я знаю. Вопрос в том, зачем было так? dntknw.gif
И с какого года оно так было?

Murcielago
15.08.2011 15:12
Цитата(lisner @ 15.8.2011, 15:03) *
Я знаю.

Тогда к чему голословные заявления о том, что якобы кто-то кого-то дурил?

Цитата(lisner @ 15.8.2011, 15:03) *
Вопрос в том, зачем было так? dntknw.gif

Для уменьшения административного аппарата, видимо.

Цитата(lisner @ 15.8.2011, 15:03) *
И с какого года оно так было?

Точно не помню, но относительно недавно.

Yufit
16.08.2011 21:09
Если для уменьшения админ аппарата, то зачем сейчас 100500 новых предприятий?

lisner
17.08.2011 00:20
Для меня вывод один: нас дурили, дурят, и, увы, будут и дальше дурить. biggrin.gif

Цитата
Точно не помню, но относительно недавно.

С момента закрытия КТД или позже?

Trollem@n
17.08.2011 08:49
Где-то с 2009 или начала 2010 года

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.