Новости. На Південній залізниці впроваджують енергоефективні технології

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 15.02.2012.

В кінці 2011 року в будівлі адміністративно-побутового корпусу будівельно-монтажного поїзда станції Основа (СМП-655) Південної залізниці введена в експлуатацію енергоефективна система опалення за допомогою двох теплових насосів. І на даний момент дана установка вже дає відчутний економічний ефект.

Тепловий насос є автономною системою теплопостачання, яка забезпечує опалення, гаряче водопостачання та кондиціонування за рахунок енергії навколишнього середовища. Головною відмінністю теплонасоса є можливість використання відновлюваної низькопотенційної енергії, взятої з навколишнього середовища (землі, води, повітря, стічних вод) для покриття теплового навантаження під час опалювального сезону, а також для нагріву води, гарячого водопостачання та охолодження будинку. Тому тепловий насос забезпечує високоефективне енергопостачання без використання традиційних видів палива (газу, мазуту, вугілля).

Теплові насоси, встановлені в адміністративній будівлі СМП-655 - реверсивні, тобто вони можуть працювати як в режимі опалення, так і в режимі кондиціонування. Робота теплових насосів здійснюється за каскадною схемою (ведучий і ведений тепловий насос). При екстремально низьких температурах (від -250С і нижче) у разі недостатньої теплової потужності ведучого теплового насоса відбувається поетапне включення веденого теплового насоса, що забезпечує догрів теплоносія системи опалення.

Вартість впровадження сучасної системи опалення становить 781,5 тис. грн., А річна економія тільки електроенергії становить 339,18 тис. кВт/год на суму 308,65 тис. грн. без обліку економії експлуатаційних витрат. Після введення в експлуатацію теплових насосів тільки за грудень 2011 року була отримана економія електроенергії 89,0 тис. кВт/год на суму 80,99 тис. грн.

Довідково

Це вже друга подібна енергоефективна установка на Південній залізниці. Перший тепловий насос було встановлено на станції Залютіно у будівлі вокзалу в 2006 році. На даний момент дана енергозберігаюча технологія є найбільш ефективною і екологічно чистою, та займає провідні позиції у переліку енергозберігаючих заходів, які застосовують у Японії, США і Європі.

URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?mid=100161&lid=1&id=3296
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.