Новости. Договори між Укрзалізницею та облрадами, - одна з умов надання кредиту 100 млн євро на придбання електропоїздів, - Ігор Романків

Офіційний сайт "Укрзалізниці", 04.08.2017.

Обов’язкове завершення реформування галузі, створення вертикально-інтегрованих структур і чіткий розподіл по господарських напрямках та функціях, співпраця з місцевими органами влади – серед головних умов надання кредиту в розмірі 100 млн євро Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). У разі дотримання всіх умов цей кредит планується спрямувати на закупівлю нових електропоїздів для приміського сектору. Про це стало відомо під час чергової зустрічі представників ПАТ «Укрзалізниця» та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) днями в Києві.

Також серед умов надання кредиту іноземні банкіри називають укладання договорів між обласними адміністраціями та ПАТ «Укрзалізниця» - так званих договорів про публічні послуги. Такі договори – широка світова практика, вони визначають функції та відповідальність замовника – місцеві органи влади, та перевізника – в даному випадку ПАТ «Укрзалізниця». Зокрема, такими договорами чітко зафіксовані параметри обсягів та якості перевезень, а також покриття недоотриманих внаслідок тарифного регулювання доходів для забезпечення беззбитковості перевезень.

Таким чином, на сьогодні місцеві органи влади мають реальну можливість забезпечити високоякісні приміські залізничні перевезення для мешканців своїх територій.

Проект дозволить придбати 5-6 нових електропоїздів, які курсуватимуть за визначеним спільно з органами місцевої влади маршрутами та спільно узгодженим графіком. Така кількість рухомого складу за умови раціонального його використання достатня для забезпечення перевезень в певній області.

Як зазначив директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків, європейські банкіри також наполягають на проведенні відкритого міжнародного тендеру на придбання нових електропоїздів без пріоритету для будь-яких виробників – такі умови є передовою світовою практикою при використанні кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Окремою умовою є надання державних гарантій на покриття кредиту.

Ще однією вимогою є забезпечення якісного сервісу при здійсненні приміських перевезень відповідно до європейських регламентів. Зокрема, йдеться про впровадження електронних розрахунків за перевезення, технічний та санітарний стан електропоїздів.

«Парк електропоїздів зношений на 85,9%, і кредит ЄІБ – для нас гарна можливість його оновити та спільно з місцевими органами влади покращити якість сервісу для наших пасажирів», – прокоментував Ігор Романків.

ПАТ «Укрзалізниця» відкрите до співпраці та діалогу з місцевими органами влади та готове виконати всі умови, що залежать від залізничників, та реалізовуватиме проект.

URL оригинала: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/455719/
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Комментарии

ЭР2-344
04.08.2017 16:17
Б-же спаси. Эдак мы придём к российской модели, где область должна заказывать рейсы, но не заказывает, и всем начхать.

Murcielago
04.08.2017 17:30
Это ж не повод катать пенсов бесплатно.

werfer
04.08.2017 19:37
Прикольно. За эти деньги они купят, допустим, 8 восьмивагонников. Производства CRRC.
отдадут их в Фастов.
и дальше что?
а всем, значит, областям пора заключать договора.
области будут кивать на районы, районы - на отсутствие денег... в итоге останется у нас по паре поездов утром и вечером на каждом направлении.

Юрик
04.08.2017 21:48
А сколько вас катать на шарика?

werfer
05.08.2017 09:41
Цитата(Юрик @ 4.8.2017, 21:48) *
А сколько вас катать на шарика?


вот именно!
оставить в люботине десяток электропоездов, рпч-1 закрыть и отдать под застройку гостинками.

werfer
05.08.2017 20:29
какие варианты по тендеру, будут мнения?
Моё - два участника, Siemens с Desiro Rus и CRRC с чем-то наподобие http://www.crrcgc.cc/en/g5185/s12943/t264564.aspx
Кого забыл? RVR вроде скорее мёртв.
У кого ещё есть что-то готовое под 1520 помимо двухэтажников? А партия не будет большой, выходит. Специально разрабатывать будет невыгодно.

miaow
06.08.2017 01:22
Цитата(werfer @ 5.8.2017, 20:29) *
какие варианты по тендеру, будут мнения?

Хюндай, Крюков. Если оттуда выкинуть все "элементы комфорта" и поставить обычные сидения - вполне подойдут. Это ж региональные электрички, и только у нас их называют "скоростными".

werfer
06.08.2017 06:28
Хюндай, пожалуй, да.
а крюки сделали их аж два+один дизель - могут не пройти в участники тендера из-за этого

ash
06.08.2017 11:53
Цитата(werfer @ 5.8.2017, 20:29) *
Кого забыл?

Stadler? Они уже делали модель FLIRT для Беларуси и Эстонии. Плюс есть завод под Минском.
Pesa? Тоже уже много чего делали под 1520.

waloma
07.08.2017 11:52
Цитата(werfer @ 5.8.2017, 20:29) *
какие варианты по тендеру, будут мнения?
Моё - два участника, Siemens с Desiro Rus и CRRC с чем-то наподобие http://www.crrcgc.cc/en/g5185/s12943/t264564.aspx
Кого забыл? RVR вроде скорее мёртв.
У кого ещё есть что-то готовое под 1520 помимо двухэтажников? А партия не будет большой, выходит. Специально разрабатывать будет невыгодно.


Вполне возможно Siemens забанят за поставку турбин в Крым smile.gif

miaow
07.08.2017 13:44
Цитата(waloma @ 7.8.2017, 11:52) *
Вполне возможно Siemens забанят за поставку турбин в Крым smile.gif

У Сименса есть хитрый трюк smile.gif Турбины - это Siemens Energy Sector, а ПС - это Siemens Transportation. Плюс санкции наложили вроде как на россиян. а Сименсу вроде как удался трюк с "Мы не знали, думали это будет в Краснодар. Специалистов, запчастей и участия в наладке не будет".

Константин
09.08.2017 09:12
Цитата(ЭР2-344 @ 4.8.2017, 16:17) *
Б-же спаси. Эдак мы придём к российской модели, где область должна заказывать рейсы, но не заказывает, и всем начхать.

А на хрена тогда ж поезда? Ведь рейсы то всё равно не выполняются.

Кстати, может проще откапиталить существующий ПС?

Santehnik
09.08.2017 10:22
Цитата(werfer @ 6.8.2017, 6:28) *
Хюндай, пожалуй, да.
а крюки сделали их аж два+один дизель - могут не пройти в участники тендера из-за этого

Если этот тендер пройдет: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-07-000885-b и потом его профинансируют то крюков будет побольше.

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.