Новости. Міському транспорту не вистачає кадрів

Телевизионный канал Р1, 25.07.2006.

У міському транспорті не вистачає близько третини кондукторів і двадцяти відсотків - водіїв. На малопопулярних маршрутах, де проміжок часу між тролейбусами більше десяти хвилин, квитки пасажирам часто продають самі водії. Іноді у якості кондуктора виступають співробітники "Міськелектротрансу". Нестача кадрів - звичайна проблема підприємства, - пояснює заступник генерального директора Юрій Кость. Але кілька років тому укомплектованість колективу була більшою. Заробітну платню минулого року підвищили: від восьмисот до тисячі - для водіїв трамваїв і тролейбусів. Ставка кондукторів - близько чотирьохсот гривень, плюс відсотки за перевиконання плану з продажу квитків. Старанні працівники отримують і тисячу гривень, - запевняє Юрій Кость. Транспортник вважає, що людей не влаштовують умови праці: старі машини та високий план з продажу квитків.

Его на год четыре раза повышают. Его не снижают, а просто повышают. Это очень тяжело. Ну не знаю, всегда выполняла, а вот летом не справляюсь. Поток маленький людей.

Сьогодні до збору коштів особлива увага, - підтверджують в управлінні "Міськелектротрансу", - намагаються не допустити витоку коштів і підтримати економіку підприємства.

Юрій Кость, заступник ген.директора КП "Міськелектротрансу":

- За счет выручки только пятьдесят процентов можем покрыть свои расходы. Вот на зарплату нужно семь миллионов, а мы привозим три с половиной - три и два миллиона.

Нестачу допомогає перекрити міський бюджет. За бюджетні ж - міські та державні - кошти цього року почнуть оновлювати трмвайно-тролейбусний склад. Нові машини, - сподіваються керівники, - привернуть до підприємства водіїв. До цього люди звільнялися та їхали до Москви.

молодые не держатся: машины - старые. Поработал и уходит. Раз подвижной состав плохой, значит и зарплата - плохая. Это - недоработки - действует и на зарплату.

Собівартість перевезення однієї люди - шістдесят копійок, а якщо враховувати розвиток підприємства, то проїзд взагалі мав би коштувати дві гривні, - говорять у комунальному підприємстві. Але за новий тариф не агітують.

Практика показывает, что повышение тарифа не всегда влечет такое же повышение дохода. Были годы, когда повысили в два раза, а рост дохода только на тридцать процентов.

Найбільша проблема транспортників - пільговики. За них держава щороку не доплачує більше тридцяти мільйонів гривень. А це - чотири фонди заробітної платні підприємства або тридцять нових машин.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.