Новости. Прес-реліз про хід будівництва та капітального ремонту автомобільної дороги Харків -Красноград – Перещепине в межах Харківської області

Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 12.02.2008.

У 2006 році було розпочато капітальний ремонт автомобільної дороги I-ї технічної категорії на дільниці Харків-Красноград-Перещепине протяжністю 112,6 км та будівництво і реконструкцію дільниці на кордоні з Дніпропетровською областю протяжністю 4,6 км.

Завершення робіт та введення в експлуатацію зазначених ділянок планується у 2008 році.

За період 2006-2007 років, для забезпечення проїзду транспорту в межах Харківської області, виконані наступні роботи:

- введено в експлуатацію 6,5км автодороги на дільниці Мерефа-Люботин;

- виконані основні роботи по будівництву дільниці на кордоні з Дніпропетровською областю 3,3км (улаштовано земляне полотно 1660 тис. м3 грунту та 72,6 тис. м2 дорожнього одягу);

- забезпечено проїзд та виконано 70% робіт по будівництву 2-х мостових переходів через річку Оріль та річку Мажарка загальною протяжністю 169,5 пог. метрів;

- виконано 90% робіт по капітальному ремонту 20-ти мостів та шляхопроводів по основній автодорозі та виконано 60% робіт по ремонту 19-ти шляхопроводів, які перетинають основну дорогу;

- закінчено ремонт цементобетонного покриття дороги (250 тис. м2) та влаштовано вирівнюючий шар покриття із асфальтобетону (300тис. тонн суміші);

- улаштовано 65% покриття із сучасної асфальтобетонної суміші (1,6 млн. м2);

- улаштовано 235км бар’єрного огородження та виконано освітлення по основному проїзду.

На 2008 рік планується завершення робіт та введення в експлуатацію автомобільної дороги Харків-Красноград-Перещепине в межах Харківської області, при цьому виконати наступні основні роботи:

- завершення робіт по будівництву мосту через річку Оріль протяжністю 96,8 пог. метрів та мосту через річку Мажарка протяжністю 72,6 пог. метрів;

- улаштування покриття дороги із асфальтобетону 935 тис. м2;

- завершення робіт по капітальному ремонту 20-ти мостів та шляхопроводів загальною протяжністю 2560 пог. метрів по основній автодорозі та 19-ти шляхопроводів (1370 пог.метрів), які перетинають основний проїзд;

- завершити роботи по облаштуванню автодороги (улаштування постійної дорожньої розмітки, освітлення транспортних розв’язок, встановлення дорожніх знаків, улаштування водовідвідних споруд та засівання багаторічними травосумішами поверхні укосів насипів і виїмок та розділювальної смуги).

Замовник будівництва та капітального ремонту дороги

Служба автомобільних доріг у Харківській області (начальник Мікуленко Василь Павлович);

Роботи по будівництву та капітальному ремонту виконуються провідними, висококваліфікованими дорожньо-будівельними підприємствами України, які мають сучасну спеціалізовану дорожню техніку, такі як: генеральний підрядчик по капітальному ремонту дороги – ВАТ "Будівельне управління №813", підрядні організації –ВАТ "Південьзахідшляхбуд"; ВАТ "Дорожньо-будівельне управління 41"; ВАТ "Харківшляхбуд"; ВАТ "Мостобуд"; ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком", ВАТ "Дорожнєє ремонтно-будівельне управління № 33"; ДП "Харківський облавтодор", ЗАТ "Транс міст", ТОВ "Дорбудмонтаж".

Генеральний підрядчик по будівництву мостових споруд – ТОВ "БМК Планета-Міст".

Якість робіт

При виконанні будівельно-ремонтних робіт підрядними підприємствами на всіх ділянках ремонту та будівництва використовується сучасна високовиробнича техніка (широкозахватні асфальтоукладальники, дорожні віброкотки, великовагові самоскиди, високовиробничі та потужні екскаватори і бульдозера, асфальтобетонні заводи, які відповідають європейським стандартам тощо) якісні та сучасні дорожньо-будівельні матеріали і технології їх застосування (щебенево - мастильні асфальтобетони, бітумні емульсії, гіомати та гіорешітки, полімерні та інші добавки).

Роботи виконуються якісно. ,Для підвищення постійного контролю за якістю проведення робіт, Службою автомобільних доріг у Харківській області залучаються фахівці з ДНТЦ "Дор’якість" ("Укравтодор"), Харківської філії інституту "Укрдіпродор" - "Харківдіпродор", "ДерждорНДІ" та Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХАДІ).

Введення дороги в дію дозволить:

- вирішити проблему розвантаження доріг і вулиць міст Харкова, Мерефи, Краснограда транзитним та великоваговим транспортом, значно підвищити рівень безпеки дорожнього руху та поліпшити екологічний стан у цих населених пунктах;

- перевести автодорогу Харків-Красноград-Перещепине із категорії територіальної автомобільної дороги місцевого значення у магістральну дорогу державного значення з подальшим включенням її до транспортного коридору Північ-Південь;

- створити нові робочі місця, як у дорожній галузі, так і у сфері обслуговування та дорожнього сервісу.

Разделы по теме:
Рубрики:   Город и область

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.