Трамвай №9. История

ИсторияФотогалерея (22)Новости по теме (18)

10.1928 — 1931 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова, майдан Захисників України, вул. Молочна, вул. Гольдбергівська, пров. Рибасівський, вул. Греківська, майдан Бугримової, Нетіченський міст, вул. Університетська, Павлівський майдан, Сергіївський майдан, вул. Полтавський Шлях, вул. Євгена Котляра, Привокзальний майдан - Вокзал «Харків-Пасажирський»
 
1931 — 1932 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Заводи (ХЕМЗ)
 
1932 — 1941 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Залізнична станція Лосеве
 
17.06.1942 — 29.07.1942 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Заводи (ХЕМЗ)
 
06.12.1943 — 22.08.1944 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Завод "Серп та Молот" (Велозавод)
  Був серед чотирьох маршрутів (№№ 1, 9, 11, 20) поновлених першими після війни. На маршруті працювало 19 поїздів "Х"-"М" Комінтернівського депо.
 
23.08.1944 — 12.01.1945 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Залізнична станція Лосеве
 

З відновленням руху Корсіковським шляхопроводом був подовжений до ХТЗ з курсуванням 4-х додаткових поїздів до ЮМСу.

З 23.10.1944 у зв'язку з лімітом електроенергії режим роботи вагонів перервний: з 5:30 до 9:15 та з 17:00 до 21:15.

 
13.01.1945 — 30.10.1945 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - ЮМС ("Южмонтажстрой")
  Скорочений до ЮМСу, працює 10 поїздів "Х"-"М" Комінтернівського депо лише в години "пік" (з 05:00 до 08:15 та з 16:00 до 20:00). З 01.06.1945 з 10 поїздів на маршруті чотири були з Ленінського депо.
 
01.11.1945 — 21.08.1953 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Залізнична станція Лосеве
  Подовжений до ХТЗ, кількість поїздів "Х"-"М" на маршруті збільшено до 12, маршрут повністю обслуговувався Комінтернівським депо.
 
22.08.1953 — 11.08.1978 Вокзал «Харків-Пасажирський» - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Південно-Східна
  З 23.08.1969 через будівництво метро трамвайну кільце з Привокзального майдану було перенесене ближче до вулиці Свердлова (Полтавський Шлях) на своє теперішнє місце.
 
08.05.1982 — 31.08.1982 Вокзал «Харків-Пасажирський» - вул. Євгена Котляра, вул. Чоботарська, пров. Пискунівський, проїзд Рогатинський, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька - Центральний парк
  Маршрут вихідного дня
 
01.06.1983 — 31.08.1983 Вокзал «Харків-Пасажирський» - вул. Євгена Котляра, вул. Чоботарська, пров. Пискунівський, проїзд Рогатинський, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька - Центральний парк
  Маршрут вихідного дня
 
01.04.1987 — 1993 Вокзал «Харків-Пасажирський» - вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Гончарівський бул., Мороховецький пров., вул. Москалівська - Новожанове
 
1993 — 30.08.1998 Вокзал «Харків-Пасажирський» - вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Гончарівський бул., Мороховецький пров., вул. Москалівська, вул. Миколи Бажана - Новоселівка
  Орієнтовно з 1993 року прямував до Новоселівки замість Новожанового. З серпня 1996 року курсував тільки у вихідні дні.
 
14.01.2009 — 14.03.2012 Вокзал «Харків-Пасажирський» - вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Гончарівський бул., Мороховецький пров., вул. Москалівська, вул. Миколи Бажана - Новоселівка
  З 9 квітня 2009 року працював лише у вихідні дні.
 

Названия конечных станций и улиц приведены в текущем или в последнем актуальном варианте.