Новости. К Евро-2012 в Харькове обещают новые трамваи и троллейбусы
Агентство Телебачення «Новини», 31.03.2010.
В Харькове и других городах Украины будут новые трамваи, троллейбусы и автобусы, в общем 2 тысячи единиц - к Евро-2012 - это обещает вице-премьер Борис Колесников, пишет "Зеркало недели". А в Харькове на данный момент в "Горэлектротрансе" снова задерживают зарплату, и техника после зимы не в лучшем состоянии
К Евро-2012 по Харькову будут ездить новые трамваи и троллейбусы. По крайней мере это обещает директор предприятия "Горэлектротранс" Сергей Почепецкий. По его словам, уже даже есть государственная программа приобретения нового подвижного состава:
Сергей Почепецкий, гендиректор КП "Горэлектротранс": «В Харькове будет, как в Штутгарте, только немножко попозже».
Тогда как на предприятии говорят только о новых долгах по зарплате. Старые, многомиллионные задолженности людям удалось вернуть только после забастовки. Денег опять не хватает - в последний раз в бухгалтерию сотрудники наведывались полтора месяца назад, новый долг достиг почти десяти миллионов.
Надежда, водитель трамвая: «Вроде бы обещают, но когда - неизвестно. Я говорю: слесарям начали давать, но им же надо в первую очередь».
Юрий, водитель трамвая: «Нам погасили зарплату за февраль месяц и за январь обещали дать в ближайшие дни, а так не знаю, что они обещают, не обещают, это ж еще зависит от того, как примут бюджет».
Директор предприятия факт долгов не скрывает, говорит: выручки не хватает, деньги из госбюджета не поступают, а все заработанное приходится тратить на запчасти, мол, после суровой зимы вагоны постоянно ломаются.
Сергей Почепецкий, гендиректор КП "Горэлектротранс": «Да, зарплату полтора месяца мы задерживаем, но мы смогли купить запасные части для трамваем и троллейбусов и восстановили практически трамвайное движение до 80%, а троллейбусное - объем выхода до 100 %».
За счет чего будут погашать задолженности - Почепецкий так и не рассказал, только заверил в том, что зарплату выплатят. И опять же сослался на госбюджет - дескать, новая власть сделает его таким, что и средства за провоз льготников будут возвращать, и новые трамваи и троллейбусы закупят.
Автор: Анна Пономаренко
URL оригинала: http://atn.kharkov.ua/newsread.php?id=47399 | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Комментарии
А новые трамваи и троллейбусы останутся только на бумаге.
А новые трамваи и троллейбусы останутся только на бумаге.
А зачем они нужны, если принято решение к Евро ликвидировать электротранспорт, что-бы он не путался под колёсами крутых иномарок.
Назад в будущее, все на конки!
Ccылочку пожалуйста, где это вы такое решение увидели.
P.S. Надоела уже болтовня пустая
P.S. Надоела уже болтовня пустая
Ccылочку? Пожалуйста: 01.04.2010!
P.S. Надоела уже болтовня пустая
Зрозуміло, що не існує рішення Міської ради під назвою «Про ліквідацію міського електротранспорту у м. Харкові до Євро-2012». Але дії міської влади призведуть до ліквідації електротранспорту за кілька років.
1 Згідно «Робота міського електричного транспорту за 2006 рік» з Сайту Харківської облдержадміністрації:
Міським електричним транспортом за 2006р. було перевезено 135,2 мільйона платних пасажирів і невідому кількість пільговиків, рухомий склад парку на 01.01.07р. дорівнює 652 одиниці
2009 рік: http://gortransport.kharkov.ua/news/9800/
http://gortransport.kharkov.ua/news/9949/
за 2006 р. було перевезено 76,5 мільйона платних пасажирів і невідому кількість пільговиків, рухомий склад парку на 01.01.07р. дорівнює 566 одиниць
Тобто за кілька років правління пп. Допкіна-Кернеса пасажирів стало менше майже у 2 рази
2 Також діяльність пп. Допкіна-Кернеса можна оцінити, порівнявши результати з обіцянками, хоча про що я говорю: до влади прийшли «канкрєтниє пацани» і їм нема діла до «казлів, які мєшають нам жить» (цитую чинного Президента), тобто «лохів», тобто «виборців»
http://atn.kharkov.ua/newsread.php?id=47065 «Мэр Добкин». Итоги проведенной работы
Із «Пятилетнего плана развития города»:
буде закуплено 230 тролейбусів і 180 трамваїв – закуплено лише 110 одиниць, які були морально застарілі вже на момент покупки з використанням лізингової схеми, тобто за ціною в 1,5 рази більшою, замість використання державної субсидії у 50%.
3 До речі, згідно http://gortransport.kharkov.ua/news/10035/ п. Допкін вирішив, що електротранспорт не буде збитковим, хоча єдиний спосіб роботи, при якому електротранспорт не буде приносити збитків – це його повна ліквідація, бо електротранспорт існує не для створення прибутків, а як засіб пересування у великих містах.
4 Зарплатню у Харкові працівники отримують лише після страйку під час виборів (а всі наступні вибори відмінено) – це теж не сприяє роботі електротранспорту.
5 Закриття на довгий термін ліній транспорту із-за «ремонту» (поворот з Шевченко на Героїв праці робили 2 місяці), із-за снігу-льоду (у цьому році) – можна подумати, що снігу у Харкові ніколи не було – це теж не сприяє роботі електротранспорту.
6 Знесення трам лінії на Пушкінській теж не покращало роботу електротранспорту
7 Ліквідація трол ліннії на Барабашці (щоб не конкурувала з маршрутками) і ЗНЕСЕННЯ трам лінії на Московському пр-ті від м. Повстання до центру у цьому році (у «ремонт» я не вірю – у порівнянні з іншими вулицями тут жодний ремонт не потрібен) теж не покращить роботу електротранспорту
Для порівняння – декілька фото з Європи, куди наш бувший мер Допкін часто їздив за кошти міста (тобто за наші з вами).
Макіївка – наше майбуття
Вінниця купила дешево майже нові (50-ти річні) вагони з Європи http://transphoto.ru/city/125/ , а з тролейбусів там є ЛАЗи і БОгдан
Бад-Шандау http://transphoto.ru/city/239/ вагон 1957 р.
Рурський регіон – вагони 60-х років http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi...fm=20&lm=24
P.S. Звісно, що не все добре як в країні, так і в нашому місті, але не все так погано, як малюєте Ви
P.P.S. Для брудних сентенцій є безліч інших сайтів, зокрема "Об'єктив"
Казлы и Лохи есть, чисто, разные понятия!
2 TopCom "до Генпланів міста - чинного 2004 року, та архівного 1986-го" - подскажите, а где можно найти Генплан за 1986 год, очень интересно
P.S. Звісно, що не все добре як в країні, так і в нашому місті, але не все так погано, як малюєте Ви
P.P.S. Для брудних сентенцій є безліч інших сайтів, зокрема "Об'єктив"
Я згоден з Вами, що джерала типа «Робота міського електричного транспорту за 2006 рік» з Сайту Харківської облдержадміністрації містять перекручені факти, але навіть такі дані показують стрімкий занепад електротранспорту.
А про таке джерело як «Пятилетний план развития города» я і сам вказав, що «канкрєтниє пацани» і не збиралися його виконувати.
Але це - офіційна інформація нинішньої влади у Харкові
Якщо подивитися на чинний Генплан http://kharkov2026.chat.ru/transport.jpg - він дійсно передбачає ПОВНУ ліквідацію трамваю у центрі міста.
Також я передбачаю (може я помиляюсь - незабаром побачимо), що кап ремонт трам лінії на Моск проспекті зведеться до її знесення, бо це - одна з небагатьох ліній, яка ремонту не потребує.
А якщо просто вийти на вулицю і подивитися на зовнішній вигляд вагонів, стан колії, на те, що на багатьох лініях фактично рух припинено (типа лінії ц.ринок - Пролетарьська площа, Лісопарк - міськпарк - рух лише Тр 12 вдень), то передбачити, чим все закінчиться, неважко. Тим більше прикладів забагато (Макіївка, Стаханів, Вороніж).
Оскільки я безпартійний (після вибуття з комсомолу за віком), а Ви добре розумієте мою приналежність до певної політичної партії, то підкажіть, куди я мушу вступити.
http://gortransport.kharkov.ua/news/10423/
Згідно вказаних даних у 1-му кварталі електротранспортом перевезено 12,9 млн платних пасажирів, у річному вимірі - 51,6 млн пасажирів
За 2009 р. було перевезено 76,5 мільйона платних пасажирів
http://gortransport.kharkov.ua/news/9949/
За 2006р. було перевезено 135,2 мільйона платних пасажирів
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.