Новости. Новий рухомий склад. Питання освоєння... (про нові вагони Tatra-T3)

Газета "Харьковский электротранспорт", 08.01.1974.

Минулого року наше депо одержало 55 вагонів типу Т-3. У зв'язку з цим треба було вирішити цілий ряд важливих питань, щоб забезпечити правильне технічне обслуговування та експлуатацію нового рухомого складу. Але і серед важливих питань є найголовніші. Для нас такими стали підготовка ремонтного персоналу і водіїв та обладнання оглядових канав і підйомних місць, будівництво акумуляторної, камери для продувки контакторних панелей та виконання інших технічних і організаційних завдань.

Що ж зроблено? З метою досконалого вивчення вагонів типу Т-3 було організовано дві групи слюсарів і одна — водіїв. З великою увагою та відповідальністю поставилися до навчання Г. Дергунов, Л. Волошин, В. Назаренко, Д. Шихайло, Б. Кухарський, Г. Мотига, М. Оліфенко, 3. Бієнко, Г. Мельзедінов та інші робітники. І це, безумовно, дало позитивні наслідки. За короткий час вони не тільки самі оволоділи знаннями нового рухомого складу, а й зуміли передати їх товаришам.

Але, звичайно, не обійшлося без труднощів. Особливої турботи надали нам вагони, на яких заклинювало прискорювачі або на схилах не спрацьовувало колодкове гальмо. Наполегливо шукали причини, усували їх. І в цьому чимала заслуга бригадира комплексної бригади з обслуговування вагонів Т-3 Г. Дергунова.

Досвід показує, що стан вагонів багато в чому залежить від кожного водія особисто. Ті з них, хто добре знає трамвай, в якому доводиться працювати, правильно експлуатують вагони. Як наслідок — в них завжди високі виробничі показники, майже відсутні випадки поламок, заходів у депо за несправністю. Такими водіями пишається наш колектив. Це Н. Чернова, І. Половинка, В. Кобилянська, Н. Штуцберг, Н. Золотарьова, З. Тресницька та інші.

На жаль, є в нас водії, на рахунку яких — рекордна кількість поламок пантографів, прискорювачів, різних неполадок та недоліків, що легко можна усунути самостійно. З ними провадяться додаткові заняття, технічне навчання.

Величезне значення, для освоєння вагонів нового типу має виробнича база обслуговування. І тут вже сьогодні багато здійснено: обладнана оглядова канава і два підйомних місця, працює акумуляторний пристрій, п'ятитонна кран-балка, змонтовані пристосування для заміру тиску струмоприймача на контактний провід та камера для продувки контакторних панелей, реконструйований, електроцех...

Останні хвилини на трудовому календарі відбив. вирішальний 73-й. Перед нами чергові завдання. В 1974 році Жовтневим депо буде одержано ще 35 одиниць рухомого складу. І зараз можна вже з впевненістю сказати, що освоєння їх буде проходити на більш високому рівні, ніж раніше. Для цього є в нас всі умови, є певний досвід, кваліфіковані кадр» та відповідна виробнича база.

— Досягнення третього року п'ятирічки повинні бути закріплені і розвинуті в її четвертому році, в плані якого закладено більш високі показники. — Підкреслювалося на Пленумі ЦК КПРС.

Як і в минулому році робітники нашого депо докладатимуть всіх сил, щоб виконати настанову партії, щоб гідно завершити визначальний, четвертий рік та п'ятирічку в цілому.

І. ОВЕРЧУК, головний інженер Жовтневого депо.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T3
Перевозчики:   Октябрьское трамвайное депо

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.