Новости. Запрошуємо до розмови. Пропоную маршрутні зміни

Газета "Харківський електротранспорт", 25.11.1992.

Ті харків'яни, котрим в годину «пік» доводиться добиратися на Олексіївський житловий масив та Павлове Поле, добре знають, яка складна ситуація склалася сьогодні на цьому напрямку. Переповнені весь день тролейбуси, до яких не можна попасти навіть на кінцевій зупинці. А ситуація, яка склалася на проспекті Леніна, ще більш ускладнилася після відкриття об'їзду будівельного майданчика метробуду на розі проспекту Леніна та вулиці Отакара Яроша, Трьох- фазовий світлофор, що знаходиться тут, дає мало часу на проїзд перехрестя. До того ж вузька проїжджа частина виключає можливість руху більш, ніж в один ряд.

До цих неприємностей можна ще додати ями, які виникли завдяки просадці ґрунту і нерівного рельєфу дороги... Отже, часто можна бачити, як тролейбус звісом кузова чіпляє асфальт, висікаючи снопи іскр. Це супроводжується страшним гуркотом.

Не кривлячи душею, можна сказати, що проспект Леніна, розрахований тільки на Павлове Поле, не в змозі тримати на собі той пасажиропотік, який він вимушений нести сьогодні. А тому напрошується висновок про зміни маршрутної системи цього району.

Я хочу запропонувати таку схему.

Необхідно продовжити тролейбусний маршрут № 40 до майдану Радянської України.

Слід ліквідувати маршрути № 14, 16, 41 і перевести рухомий склад з них на маршрут № 40.

Також треба скоротити маршрут № 39 до Інституту низьких температур, зняти з нього три випуски і перевести їх на маршрут № 40.

По вулиці Сумській ліквідувати тролейбусну зупинку «Вул. Петровського» у напрямку Лісопарку (для маршрутів № 2 та № 17), «Сокольники» (для маршрутів 2, 17, 44). «Підстанція» і «Меморіал», для всіх тролейбусних маршрутів, і таким чином, скоротивши туровий час, зняти 2 випуски з маршруту № 2 і передати їх на маршрут № 40.

Змінити напрямок руху трамвайного маршруту № 20 (Вокзал — Червоноармійська — Новий міст — Клочківська — Проспект Перемоги) з 6 до 21 години.

Скасувати трамвайні зупинки «Вул. Херсонська», «Завод харчових кислот», «125-та школа».

До яких наслідків це при зведе? На продовженому маршруті № 40 таким чином опиняється 24 випуски, що дає інтервал у години «пік» 3 хвилини. Цей маршрут повезе значну кількість пасажирів нинішніх маршрутів 18, 38, 39.

Трамваї зміненого 30-го маршруту за короткий час зможуть довезти пасажирів до станції метро «Південний вокзал», та й інтервали на ньому стануть меншими за рахунок зменшення турового часу. До того ж, треба думати, що рух трамвая стане регулярнішим, бо з маршруту буде виключено відрізок колії біля центрального ринку, де часто відбуваються різні затримки руху.

Можна сподіватися, що в такому разі значна кількість пасажирів обмине дуже важкий проспект Леніна і водіям стане легше працювати, а пасажирам краще їздити.

Хотілося б побачити на сторінках «Харківського електротранспорту» думки з цього приводу керівників «Міськелектротрансу», служби руху, водіїв та пасажирів цього регіону. Адже, піднята мною проблема, так чи інакше торкається багатьох.

К. ДВОРНІЧЕНКО. Водій тролейбусного депо № 1.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.