Новости. Звернення від машиністів і слюсарів електродепо "Московське" та "Салтівське" до голови Харківської облдержадміністрації А.Б.Авакова і Харківського міського голови В.А.Шумілкіна

Газета "Метрополия", 07.10.2005.

П'ятого жовтня в електродепо "Московське" та "Салтівське" на зборах машиністів і слюсарів по ремонту рухомого складу обговорювались підсумки роботи за дев'ять місяців по безпеці руху. На ньому були прийняті звернення до голови Харківської облдержадміністрації А.Б. Авакова і Харківського міського голови В. А. Шумілкіна. Також прийняте рішення звернутися до трудових колективів структурних підрозділів з проханням підтримати ці звернення.


Голові Харківської обласної державної адміністрації А.Б.Авакову

Шановний Арсене Борисовичу!

Колектив машиністів і слюсарів з ремонту рухомого складу електродепо "Московське" вкрай стурбований станом щодо безпеки перевезення пасажирів. Майже 65% вагонів експлуатується більше ЗО років, в зв'язку з чим їх зношеність перевищує 78%. Капітальний ремонт їх виконується в обсязі 150-160 тисяч гривень, у той час як потрібно 400-500 тисяч гривень. При цьому виді ремонту не здійснюється заміна найважливіших елементів кузова вагона, ходових частин, приладів і апаратів, які безпосередньо впливають на безпеку експлуатації. Після руйнування рам візків на (Московському, Санкт-Петербурзькому та інших метрополітенах СНД там виконується їх заміна при капітальному ремонті або за терміном служби. На наших вагонах необхідна заміна 36 рам візків, яка в поточному році не виконувалась.

Потребує оновлення вагонний парк. На 2006-2007 роки необхідно вже ЗО вагонів, а на наступні по 10 вагонів щорічно.

Завершується ресурс працездатності основної системи забезпечення безпеки руху поїздів (АРШ - АЛС), розробленої на елементній базі ще 70-х років минулого століття.

Через відсутність коштів роботи зі створення тренажера для навчання машиністів, здійснювані протягом трьох років, виконані всього на 20%.

З 1992 року в електродепо експлуатуються нові вагони серії 81-718, 81-719 з тиристорно-імпульсною системою управління для настроювання й перевірки якої дотепер немає діагностичних стендів.

Накопичилось багато проблем щодо поточного утримання вагонів, приміщень електродепо й створення нормальних умов праці робітників.

Звертаємося до Вас із проханням у рамках діючого законодавства України вжити заходів щодо поліпшення фінансового стану метрополітену для забезпечення безпеки перевезень пасажирів. Компенсувати в повному обсязі втрати доходів від перевезення пільгових категорій пасажирів та студентів, які тільки в 2005 році складають більше 32 млн. грн, а також збільшення тарифу за проїзд в метрополітені до 1 (однієї) гривні. (Для порівняння: проїзд в Московському метрополітені -2 гривні 37 копійок, в С.Петербурзькому - 1 гривня 72 копійки, в Новосибірському- 1 гривня 46 копійок, в Самарському- 1 гривня 28 копійок).

Звернення одностайно прийнято на загальних зборах колективу електродепо "Московське" 5 жовтня 2005 року. У зборах взяли участь 138 працівників.

Начальник електродепо "Московське" А.С.Однорогов,

Голова профспілкового комітету Г.В.Адамчук


Харківському міському голові В.А.Шумілкіну

Шановний Володимире Андрійовичу!

Колектив машиністів і слюсарів з ремонту рухомого складу електродепо "Салтівське" стурбований станом щодо безпеки перевезень пасажирів.

Електродепо перебуває в складному економічному становищі. Вагонний парк, що експлуатується, має ступінь зношення 55-60%. При його поточному утриманні не забезпечується заміна зношених елементів вагону і тих що відпрацювали повний строк. Електродепо має гостру потребу в плановій поставці запасних частин і матеріалів для утримання рухомого складу в належному стані.

Завершується ресурс працездатності основної системи забезпечення безпеки руху поїздів (АРШ-АЛС), розробленої на елементній базі ще 70-х років минулого століття.

Технічний клас електродепо, що був кращим серед технічних класів метрополітенів у 80-х роках, на даний час вимагає переоснащення, його устаткування вичерпало свій ресурс.

Накопичилося багато проблем щодо утримання рухомого складу, приміщень електродепо, створення нормальних умов праці робітників.

Колійне господарство, особливо паркові колії, тунелі, що мають багато течей, потребують оновлення та ремонту.

Звертаємося до Вас із проханням у рамках діючого законодавства України вжити заходів щодо поліпшення фінансового стану метрополітену для забезпечення безпеки перевезень пасажирів. Компенсувати в повному обсязі втрати доходів від перевезення пільгових категорій пасажирів та студентів, які тільки в 2005 році складають більше 32 млн. грн, а також збільшення тарифу за проїзд в метрополітені до 1 (однієї) гривні. (Для порівняння: проїзд в Московському метрополітені - 2 гривні 37 копійок, в С.Петербурзькому метрополітені - 1 гривня 72 копійки, в Новосибірському метрополітені - 1 гривня 46 копійок, в Самарському метрополітені - 1 гривня 28 копійок).

Звернення одностайно прийнято на загальних зборах колективу електродепо "Салтівське" 5 жовтня 2005 року. У зборах взяли участь 122 працівника.

Начальник електродепо "Салтівське" О.В. Черних,

Голова профспілкового комітету З.М.Тарутіна

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро
Станции и объекты метро:   Електродепо "Немишлянське" ТЧ-1, Електродепо "Салтівське" ТЧ-2

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.