Новости. У Харківській облраді хочуть аби «Слобожанський експрес» обслуговували поїзди Skoda
Ukraine Rail Monitoring, 21.01.2022.
Голова постійної комісії Харківської обласної ради з питань розвитку транспорту та зв’язку Віктор Остапчук, заявив що їзди Skoda дозволять зменшити вартість квитка на «Слобожанському експресі».
Наразі ціна проїзду у приміському поїзді Харківщиною 130 гривень. Його обслуговує дизель-поїзд Крюківського вагонобудівного заводу (№888/887 «Попасна-Харків» та 886/885 «Харків-Ворожба»).
Проте заявлено, що новий приміський дизель-потяг не став популярним серед мешканців Куп’янського району Харківщини, територією якого він проходить. Причина у ціні квитка, яка на порядок вища, ніж за проїзд у звичайній електричці.
За словами Остапчука, згідно з Меморандумом, підписаним областю з Укрзалізницею, щороку з бюджету Харківщини на організацію нового маршруту виділятимуть кілька мільйонів гривень компенсації. Тому важливо, щоби максимально враховувалися інтереси регіону.
Здавалося б, сучасний дизель-потяг «Слобожанський експрес», який доїжджає до Харкова набагато швидше, мешканці Куп’янська та Куп’янського району мали зустріти на «ура». Однак цього не сталося. Більшість людей у поїзд «Попасна – Харків» сідають на станціях Луганської області. А пасажирів-куп’янчан дуже мало. Хоча вранці з Куп’янська до Харкова та під кінець дня у зворотний бік автобуси їдуть переповнені. На зустрічах куп’янчани відверто кажуть, що основною причиною такої ситуації є вартість квитків. Автобусом з Куп’янська до Харкова можна дістатися за 100 грн, а регіональним поїздом у вагоні другого класу – близько 130 грн., а першого – за 170 грн. Плюс ще 10 грн необхідно віддати за маршрутку, щоб доїхати з Куп’янська до залізничного вокзалу у селищі Куп’янськ-Вузловий
ВІКТОР ОСТАПЧУК
Депутат вважає невиправданою марнотратністю ганяти дизель-потяг електрифікованими ділянками, коли перевезення на електротязі — дешевші. Він також вважає, що на території Харківщини, де є ділянки як на постійному струмі, так і на змінному, потрібно використовувати чеські Skoda, що працюють в обох режимах електропоїзда.
Ми готові платити із бюджету Харківської області за роботу двосистемних Skoda. Тож треба звертатися до УЗ, щоб Харківщині виділили два електропоїзди Skoda City Elephant. Ці потяги разом із новими регіональними електропоїздами вітчизняного виробництва допоможуть вирішити проблеми із перевезеннями на Слобожанщині
ВІКТОР ОСТАПЧУК
Він додав, що двоповерхові двосистемні електропоїзди, окрім Куп’янського, також зможуть працювати на інших напрямках – у бік Полтави, Кременчука через Огульці, Ізюма, Краснограда, Лозової.
Наразі за його словами, в Україні ці поїзди використовуються неефективно. Адже у Чехії двоповерхові потяги є виключно приміськими та не призначені для значних відстаней. А в Україні вони курсують із Києва до Львова, до Вінниці.
Також в облраді заявили, що є потреба відновити на Сумщині курсування рейкових автобусів «PESA» 620М польського виробництва, які працювали там понад 10 років, а у 2018 році тодішнє керівництво УЗ забрало для обслуговування маршруту «Київ-Пасажирський» – Аеропорт «Бориспіль».
Нагадаємо, 19 грудня у перший рейс вирушив «Слобожанський експрес», який курсує за маршрутом Харків — Попасна — Харків, Харків — Суми — Ворожба — Харків. У складі дизель-поїзда 3 вагони — 170 місць.
URL оригинала: https://urm.media/u-harkivskij-oblradi-hochut-abi-slobozhanskij-ekspres-obslugovuvali-skoda/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.