Новости. Внесок раціоналізаторів

Газета "Харківський електротранспорт", 08.12.2001.

Завершення року — це й підбиття підсумків, зокрема, з раціоналізаторської діяльності. У нашому депо новатори прагнули зосереджувати свої зусилля в цілому на п’яти головних напрямах. Це — ремонт тягового двигуна, прискорювача, мотор-генератора, гальмової системи, карданного валу. Самі назви вузлів говорять про те, наскільки важливими є результати, котрі отримуються. Я ж назву кілька найцікавіших.

Наші раціоналізатори М.П. Тригуб, Л.С. Горєлов, В.О. Кульбашний запропонували "Відновлення фарфорових ізоляторів щіткоутримувача тягового електродвигуна ТЕ-022". Розробка дала умовний економічний ефект 3862 грн. Крім того, М.П. Тригуб, так би мовити, у "сольному виконанні", виготовив прес-форму на гумовий амортизатор котушки рейкового гальма. Названа пропозиція дала умовний економічний ефект 1042 грн. А от модернізацію зйомника на 308-й підшипник електродвигуна ТЕ-022 зробили М.С. Моргун, В.В. Водяницький, М.І. Стрілець. Варто зазначити, що всі названі розробки досить трудомісткі й вимагають неабияких технічних знань.

В. ЗВЯГІНЦЕВ,
інженер-технолог Салтівського трамвайного депо

№97-98 (5147-5148), 08 грудня 2001 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T3
Перевозчики:   КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.