Новости. Турбота — умови праці
Газета "Харківський електротранспорт", 11.05.2002.
Кінцева станція — це, без сумніву, робоче місце диспетчера. У той же час тут завжди зустрічаємо водіїв, кондукторів, котрі час від часу відмічаються або приходять на зміну. Нерідко бувають лінійні працівники й інколи — навіть пасажири. Тож диспетчерська є своєрідною візитною карткою ХКП "Міськелектротранс".
Зараз у службі руху діють 25 диспетчерських і 13 проміжних постів. Про їх утримання у належному стані турбується колектив дільниці лінійних споруд служби руху, який очолює В.М. ТІЩЕНКО.
Про те, як проходить нині підготовка цих об’єктів до весняно-літнього періоду, він і розповідає сьогодні.
— Наші зусилля постійно спрямовані на поліпшення умов праці і побуту диспетчерів, підвищення культури обслуговування пасажирів. Саме з цією метою перемістили "кіоск"-пости з "Горизонту" на вулицю Одеську, а з цієї — на вулицю Червоноармійську. Звичайно, опісля їх відремонтували, надали привабливого зовнішнього вигляду. Ще відновили пости на вулицях Кандаурова, Сумській, так званий, ЦУС і приміщення центральної каси. Уважні харків’яни, думаю, помітили свіжопофарбовані "кіоски"-пости на вулицях Кірова та Сумській.
У диспетчерській "Парк Горького" відремонтували підлогу, замінили ДСП і лінолеум. Таку ж роботу виконали на станціях "Лісопарк", "Плитковий завод" і в центральній касі. Згодом плануємо це ж саме зробити на кінцевих "Академіка Проскури" та "Новожаново", бо вже вкрай необхідно. Хто бував там, бачив, у якому плачевному стані знаходиться підлога: латка на латці із жерстяних відходів.
До речі, руховики пам’ятають, що певний час на кінцевій "Новожаново" через несправність водопроводу не було води. Віднині це питання вирішено остаточно: замість чавунної труби проклали пластикову, котра витримує тиск до 10 атмосфер. Тож вона довговічна. Слід сказати, що до цього капітального ремонту ми віднеслись серйозно, відповідально: хоч тривав рух трамваїв і сам процес роботи проходив теж у несприятливих умовах — плавуна.
Повністю відремонтували станцію "Вулиця Клочківська".
Окремо зупинюся на стані дахів. Не секрет, що на багатьох станціях вони протікають. Так от, плануємо у цьому сезоні відремонтувати м'яку покрівлю диспетчерських: "Інститут низьких температур", "Героїв праці", "Новожаново", "Залютино", "Міськпарк", "Лісопарк", "Плитковий завод", "Проспект Перемоги" (по тролейбусу). Причому перекриватимемо вибірково, тобто у тих місцях де це вкрай необхідно. На більше просто сьогодні немає коштів.
Хоч колектив наш невеликий — це 26 чоловік, та прагнення у нас одне — створити всі необхідні умови праці і для диспетчерів, і для руховиків, щоб вони могли ритмічно перевозити та якісно обслуговувати харків'ян й гостей міста
М. ЗЕЗЮЛІНА
№37-38 (5191-5192), 11 травня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Конечные городских маршрутов: | Вул. Клочківська (вул. 23-го Серпня), Вул. Нескорених, Вул. Одеська, Вул. Університетська, Залютине, Інститут низьких температур, Лісопарк, Мікрорайон "Горизонт", Новожанове, Південно-Східна, Просп. Жуковського (Вул. Академіка Проскури), Просп. Перемоги (Просп. Людвіга Свободи), Центральний парк |
Улицы и площади: | вулиця Євгена Котляра, вулиця Молочна, вулиця Полтавський Шлях, вулиця Сумська |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.