Новости. Одержувати кошти, реалізовуючи послуги
Газета "Харківський електротранспорт", 01.06.2002.
Інтерес до роботи колективу Депо №1 як колег з інших підрозділів, так і редакції газети цілком закономірний. Адже результат реструктуризації — приєднання деяких ланок Ленінського депо — так чи інакше відбивається на показниках праці. До речі, менше року очолює Депо №1 і А.С. ГЕРАСИМЕНКО.
Якраз із Анатолієм Савелійовичем — розмова.
— Як би там не було, та головним питанням є збір грошової виручки. Сьогодні їй підпорядкована вся наша робота. Адже це — єдиний шлях до виживання колективу у таких складних економічних умовах, в котрих опинилися як ми, так і всі електротранспортники. Цій проблемі, тобто надходженню коштів від сплати за проїзд, у депо надаємо першочергового значення. І вже є певні зрушення. Наприклад, порівнюючи збір виручки за січень, лютий, березень, квітень нинішнього року з аналогічним періодом минулого, варто сказати, що тут спостерігається послідовний її ріст. Наприклад, у квітні вже на 20,7%. Коли ж взяти травень, то на 7 число було відставання на 15,5 тис. грн., а вже через 10 днів картина різко змінилася; до запланованого маємо збільшення на 2 тисячі.
Цьому, звичайно, сприяли посилена робота громадської ревізії із ІТР, службовців депо, а також контроль-перевірки кондукторів на лінії працівниками апарату управління підприємства.
Проте на збір виручки впливають багато факторів. Приміром 15 травня через зіткнення транспортних засобів на проспекті Леніна ми втратили 500 грн., зокрема на 18-му і 2-му маршрутах. Але ж фінансовий план на травень напружений. І ми розуміємо, що його необхідно будь-що виконати. Адже це — і заробітна плата, і технічний стан рухомого складу, саме його справність, працездатність на лінії. Бо, коли він стоятиме "на приколі", ні кондуктори, ні водії не будуть потрібні.
Тому й вживаємо усіх заходів, щоб каса депо поповнювалася. Ось щойно на ділянці від "Лісопарку" до Бєлгородського шосе тривав ремонт автомагістралі. Щоб рух тролейбусів 2-го і 12-го маршрутів ні в якому разі не припинявся до селища Жуковського та до кінцевої "Вулиця Рудика", з "вихідного" послали двох водіїв на маневрових роботах, лінійного працівника. Керував же на цьому об’єкті безпосередньо заступник начальника депо з експлуатації О.І. Козленко. Ставили мету: і харків’ян обслуговувати перевезеннями, і не втратити грошову виручку.
Нині у будні ми на лінію випускаємо 90 машин. А з 20 травня намітили «додаткових» 3 випуски — це ще 5 змін. Взагалі ж уже зараз готуємо рухомий склад, щоб з 1 червня випуск дещо збільшити, тобто піклуємося про ріст виручки. Але, слід наголосити, тут виникнуть деякі труднощі із занарядкою кондукторів, яких у нас зараз недокомплект понад 30 осіб. Хоч, зазначу, заробітна плата тих, хто успішно справляється із фінансовим завданням, від 411 грн. до 509 грн.
Щоправда, з приводу системи оплати праці водіїв і кондукторів, гадаю, необхідно попрацювати нашим спеціалістам підприємства з метою, аби і водій мав доплату за виконання фінансового плану. Таким чином, у нього з’явився б стимул до покращення роботи щодо збору виручки. Можливо, хтось закине мені докір, мовляв, пройдений етап. Так, але в нинішніх умовах систему оплати праці необхідно удосконалювати, постійно вносити в неї новизну. Потрібні економічні важелі. У мене є деякі пропозиції. Тож непогано було, якби всі керівники депо висловили їх на рівні підприємства, а вже узагальнивши все, прийняли до дії в цілому.
А то, що ж виходить: у розмові з екіпажами можна почути. Кондуктор, котрий справився із завданням, заробив 282 грн., а водій — 250 грн. Останній же несе відповідальність за безпеку, регулярність... Практично всі кондуктори за те, щоб руховики мали доплату за виручку.
Після проведеної реструктуризації у депо триває, так би мовити, "притирка". Є складнощі із трамваями КТМ-5МЗ, які експлуатуються вже 11 років. За цей період вони не проходили капітального ремонту, та й середній проводився не кращим чином. Нині теж вистачає труднощів, хоча б пов’язаних із недокомплектом ремонтників, причому кваліфікованих.
Є у нас задум організувати навчання теоретичне і практичне із прийняттям заліків у слюсарів та електриків. Це сприятиме підвищенню якості ремонтів рухомого складу.
Взагалі ж за І квартал поточного року у депо знижено втрати з технічної несправності у 4 рази. Однак маємо ще багато простоїв через негаразди з струмоприймачами, пневмопідвісками, дверима і приводами. Турбують також головні пари заднього мосту і комплектуючі до нього тощо.
І все ж колектив трудиться, щоб вижити — приносити користь городянам і матеріально забезпечувати свої сім’ї.
Підготувала М. ЗЕЗЮЛІНА
№43-44 (5197-5198), 01 червня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Модели ПС: | КТМ-5 |
Городские маршруты: | Тб2, Тб12, Тб18 |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.