Новости. Думки, породжені перевірками
Газета "Харківський електротранспорт", 06.07.2002.
Ось уже протягом тривалого часу представники різних підрозділів нашого підприємства та апарату управління здійснюють контроль за роботою кондукторів й обілечуванням пасажирів. Ви, шановні читачі, мали змогу познайомитися на шпальтах газети із матеріалами рейдів-перевірок, котрі здійснювала редакція. З’явились уже перші відповіді-реагування на критику. Та все-таки редакція поставила за мету з’ясувати, які ж думки щодо поліпшення якості виконання функціональних обов'язків кондукторами винесли ті, хто здійснює контроль.
М.П. ЛУБЕНЕЦЬ, начальник III відділення служби руху:
— Беручи участь в перевірках, спілкуюся з багатьма сумлінними кадровими водіями, і від них можна почути таке: водія і кондуктора, як єдиний екіпаж, треба шляхом преміювання "задіяти на план", як це було раніше. Виконання ж його не повинно бути нижче 95 проц. А водій не повинен одержувати зарплату нижчу, ніж кондуктор, тоді менше між ними буде протиріч.
В.К. КАЛІНІЧЕНКО, інженер техвідділу ХКП "Міськелектротранс":
— На мій погляд, в результаті ретельного і конкретного вивчення суми виручки на кожному маршруті, необхідно встановити 100-процентний план і його повинен виконувати кожен кондуктор беззаперечно. В іншому випадку — звільняти з роботи. Адже, для прикладу, візьмемо "газелі", яких зараз дуже багато курсує маршрутами міста. Їх водіям встановлено якнайжорстокіший план. Визначену суму виручки хоч із дому принеси, а віддай в касу. Інакше працювати не будеш. То чому ми терпимо "80-процентників"?
В.В. МЕЗЄНЦЕВА, начальник планово-економічного відділу тролейбусного депо №3:
— Ви знаєте, я думаю, порушень було б набагато менше, аби заробітна плата у нашій галузі задовольняла рівень життя працюючих. На всіх рівнях, аж до найвищого, треба турбуватись аби водій і кондуктор одержували пристойну платню. Ось тоді можна було б, як говорять, краще підбирати кондукторів. Зараз же, наприклад, у нас їх не вистачає. Звідси — багато хиб.
Т.І. ФІСЕНЮК, економіст з планування Жовтневого трамвайного депо:
— Нинішня економічна ситуація потребує якнайсуворішого контролю за одержанням виручки Наприклад, ми в своєму депо зараз плануємо і проводимо інкасації-перевірки не тільки вдень, але й у ранні та вечірні години Причому робимо це щоденно, а не так, як раніше, по певних днях. Інкасуємо ж кондукторську виручку раптово на різних ділянках. Іноді навіть двічі на день. Тільки контроль і ще раз контроль може дати певні результати й вплинути на недбалих.
Це тільки кілька думок. Вони не беззаперечні. Але в кожній є раціональне зерно. Отож, економічним службам, можливо, слід прислухатися до них і корисне взяти для вироблення подальшої стратегії економічної зацікавленості кондукторів у виконанні планових завдань та викоріненні фінансових порушень. Без сумніву, знайти правильний підхід до вирішення проблеми конче необхідно.
Підготував І. ПЕТРЕНКО
№53-54 (5207-5208), 06 липня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Перевозчики: | КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.