Новости. Тільки одна ситуація

Газета "Харківський електротранспорт", 03.08.2002.

Відомо, що ДТВ легше попередити, ніж зжити його наслідки. Тож зупинюся сьогодні на такій ситуації.

14 липня поточного року о 17 год. 30 хв. трамвайний поїзд №№1833-1834 (6-й маршрут) під управлінням водія М.Є. Б*********о (2-й клас, стаж роботи 4 роки) слідував по Салтівському шосе до кінцевої станції "602-й мікрорайон". На перегоні між зупинками "8-й хлібозавод" — "Вулиця Калінінградська", приблизно за 150 метрів у міжпутті трамвайного полотна знаходився пішохід, який обнімав опору контактної мережі. Водій, бачачи, що людина знаходиться в небезпечній зоні і, напевне, у стані алкогольного сп'яніння, не вжив належних заходів, а продовжував рух.

Я підійшов до водія і задав йому питання: "Які ваші дії у даній ситуації?". Відповідь була такою: "Я пішоходу подзвонив"...

При цьому швидкість руху була 25-30 кілометрів на годину. В цей момент пішохід міг би попасти між вагонами. А в іншому випадку — наштовхнутися на вагон. Вважаю, шо нещастя вдалося уникнути просто випадково. Вірогідність ДТВ була дуже високою.

У цій дорожній ситуації водій повинен був діяти так. В залежності від швидкості руху, побачивши пішохода в небезпечній зоні, не менше, ніж за 100-150 метрів, подати попереджувальний (звуковий) сигнал, знизити швидкість руху трамвайною поїзда аж до повної зупинки і надати допомогу пішоходові — відійти на безпечну відстань. Тільки таким чином можна уникнути ДТВ, а не сподіватися, що може-таки вдасться проїхати.

Тому звертаюся до всіх водіїв трамвайних і тролейбусних депо: будьте уважні при проїзді тих місць, де є пішоходи, бо описану вище дорожню ситуацію я спостерігав із салона першого вагона, коли був у ролі пасажира, а вже потім розмовляв із водієм М.Є. Б********м.

Описана дорожня ситуація, не для вжиття заходів щодо покарання водія, а для того, щоб руховики не допускали на лінії подібних ситуацій.

І. РЯБОВОЛ,
інженер служби безпеки дорожнього руху підприємства

№61-62 (5115-5116), 03 серпня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #1833, Tatra-T3SU #1834
Городские маршруты:   Тм6
Улицы и площади:   Салтівське шосе

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.