Новости. У зборі коштів будьмо однодумцями
Газета "Харківський електротранспорт", 14.09.2002.
Економічний стан, в якому знаходиться зараз наше підприємство, не можна назвати легким. І навіть далеко не легким. Нестача коштів відбивається і на строках виплати заробітної плати, і на придбанні найнеобхідніших матеріалів, запасних частин... Погодьтесь, у всіх депо і службах можна почути ремствування на негаразди, викликані саме нестачею того чи іншого. А, між іншим, кошти на все ми можемо взяти тільки в лінії, обілечуючи пасажирів.
Зрозуміло, ідо робити це нині нелегко. Але доля, час і обставини не залишають нам іншого виходу, якщо хочемо зберегти підприємство, роботу кожному і хоч мінімум засобів для існування.
Кореспондентський рейд-перевірка у черговий раз і переслідував мету об’єктивного висвітлення того, як працюють кондуктори, розуміння ними поставленого завдання та віддачу кожного. Враховуючи те, що центр міста знаходиться під більш-менш пильнішим контролем з боку штатних контролерів та громадських від депо і служб, ми вибрали напрям Салтівки та плиткового заводу. Але перш, ніж туди доїхати, був тролейбус №2016 (6-й маршрут). Вранці ця ємна машина наповнена десь на 4,5 бала. Водій М.Ф. Г***в вміло вів її, а кондуктор Н.В. Т********б спокійно обілечувала пасажирів. Претензій якихось не було, крім одного: Надії Василівні слід було б жвавіше вести себе. Бо від зупинки "Вул. Одеська" до "Станція метро "Гагаріна" вона тільки раз пройшла по салону. Думається, що жвавість дала б вагоме доповнення до її 95% виконання плану.
Таке ж побажання можна висловити і на адресу В.П. Ч****х (6-й маршрут, трамвай №1849). Де реальною підмогою стала б робота водія з радіоінформатором та прискіплива перевірка проїзних документів кондуктором. Адже до виконання планового завдання Віктор Павлович недотягнув всього 3%.
А ось О.А. Щ****к (6-й маршрут, №№1834-1833) працював моторно, на два вагони — один. Слід оцінити і його досить вмілий, своєрідний підхід до пасажирів. Лише одне помітили рейдівці — не погребував він "старичком", тобто квитком, який віддала йому при виході симпатична дівчина... І побіг до першого вагона. Отож дивно, що при такій моторності виконання плану у Олександра Анатолійовича всього лише 85%.
Дуже неприємним був контакт з кондуктором трамвая №215 "двійки" О.Т. Р*******ю. Взявши у пасажира гроші і, звичайно ж, не видавши квитка, можливо їх було менше тарифу, й впіймана на цьому, вона, як говориться, почала волати "держи крадія", звинувачуючи рейдівців у всіх тяжких. При цьому робила це "гласно" на весь вагон, принижуючи гідність.
І хоч Олена Тимофіївна вигукувала про якесь стопроцентне виконання плану, він у неї насправді ледь перетяг у серпні 91%. Мовчала по мікрофону і водій цього вагона, хоча проявила неабияку солідарність з кондуктором, не пред’явивши навіть свого наряду.
Рухаючись у напрямку кінцевої "Плитковий завод", перевірили трамваї №№670-654, №№663-664 (23-й маршрут), №№625-626 (26-й). Про ідеальність роботи кондукторів у них говорити не будемо. До цього їм треба ще прагнути. Дещо слід підправити і деповчан. Наприклад, водій В.С. Г****й з останнього мучилась із радіоінформатором, котрий без кінця виходив з ладу від вібрації. А в другому вагоні взагалі не було динаміків.
Кінцева "Плитковий завод" своїм внутрішнім виглядом справила непогане враження. Тут працювала досвідчений диспетчер Л.Б. П*****к. А от зовні споруду слід було б хоч трохи підновити. Та й не помітно, що територію станції прибирають.
І знову дорога на Салтівку. Трамвай №№699-700 (23-го маршруту). Мов би все нормально. Та кондуктор О.В. Г*****о, взявши гроші у двох пасажирів, не дала жодного квитка. І навіть після зауваження цього не зробила. Потім було також чимало вагонів, у котрих чогось надзвичайного не помічалося.
Не вперше газета друкує матеріали кореспондентських рейдів-перевірок. Їх мета не тільки в тому, щоб порушники були покарані. Основне бажання — аби всі кондуктори і водії зрозуміли: не варто підрубувати сук, на якому сидиш. Бо якраз він і є в переносному смислі фінансовим стержнем, на якому тримається благополуччя кожного електротранспортника. Всі ми повинні прагнути єдиної мети: залучити якомога більше коштів від перевезення пасажирів. Ось тоді надійніше працюватимуть вагони в лінії, спокійнішими будуть руховики і буде можливість думати про пристойнішу заробітну плату.
І. ПЕТРЕНКО, М. АРТАМОНОВ
Р.S. У зв’язку з тим, що не всі кондуктори називали табельні номери і прізвища, їх редакції надали працівники статвідділу служби руху, відділів збору виручки, експлуатації, кадрів депо.
№73-74 (5126-5127), 14 вересня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Единицы ПС: | Tatra-T3SU #215, Tatra-T3SU #625, Tatra-T3SU #654, Tatra-T3SU #663, Tatra-T3SU #664, Tatra-T3SU #670, Tatra-T3SU #699, Tatra-T3SU #700, Tatra-T3SU #1833, Tatra-T3SU #1834, Tatra-T3SU #1849, ЮМЗ-Т1 #2016 |
Городские маршруты: | Тм2, Тм6, Тм23, Тм26, Тб6 |
Конечные городских маршрутов: | Південно-Східна |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.