Новости. Ремонт колісних пар стає серійним

Газета "Харківський електротранспорт", 21.09.2002.

Сьогодні реальні справи робляться не так швидко, як нам би не інколи бажалося. Ось і дільниця з капітального ремонту колісних пар, котра знаходиться у Комінтернівському трамвайному депо, поступово, як говориться, набирає обертів. В роботі до спеціалістів приходить досвід, і тиждень від тижня зростає кількість колісних пар, поставлених у депо.

Так у Жовтневому трамвайному на вагонах типу Т-3 на сьогодні працює 12 таких колісних пар. Експлуатуються вони вже тривалий строк і з ладу, як зазначив начальник служби рухомого складу підприємства О.М. П*****в, не виходять. У Салтівське трамвайне комінтернівці постачили 4 відновлені повністю колісні пари, і ще 4 з відновленими картерами редукторів, але без шестерень. Крім того, ще 8 капітально відремонтованих вузлів комінтернівці поставили на власні вагони. За їх роботою спеціалісти підрозділу ведуть постійне спостереження.

Зрозуміло, що перед трудівниками вищеназваної дільниці стоять непрості завдання. Адже згодом їм належить освоїти капітальний ремонт всього візка трамвая Т-3. А для цього необхідно навчитися капітально відновлювати тяговий двигун, продольну балку візка тощо. Повністю відновлений візок в свою чергу значно полегшить в депо проведення середніх ремонтів вагонів, а отже і надійність їх роботисв в лінії.

М. ОЛЕКСАНДРОВ

№75-76 (5128-5129), 21 вересня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T3
Перевозчики:   Коминтерновское трамвайное депо, КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.