Новости. Контактна мережа потребує уваги

Газета "Харківський електротранспорт", 30.11.2002.

Контактна мережа — це дуже важлива складова міського електротранспорту. Від її надійності залежить і якість перевезення пасажирів, і збір виручки в лінії. Ось чому служба безпеки дорожнього руху підприємства разом з енергослужбою періодично проводить перевірки, мета котрих — виявлення реального стану контактної мережі в нашому місті. Остання відбулася 13‑14 листопада поточного року "по трамваю".

У цій "операції" було задіяно вагон контактної мережі ВКМ-0403, що й дозволило вести обстеження у різних районах міста. Наприклад, оглядались ділянки між кінцевими "Вул. Льва Толстого" — "Плитковий завод" по проспекту Тракторобудівників, та від кінцевої "602-й мікрорайон" по Салтівському шосе, Журавлівських схилах, спуску Пасіонарії до Держпрому. Ще один маршрут був такий: вул. Клочківська — Центральний ринок — Південний вокзал — Полтавський шлях — Новожаново. Були і деякі інші маршрути. Зокрема, у перевірці контактної мережі брали участь і закріплені за своїми ділянками майстри енергослужби А.В. Ф*******о та В.А. Ш**д.

У ході самого ж заходу увага зверталася на висоту контактної мережі, існування зигзагоподібності, стан з’єднань і кріплень, секційних вимикачів. А результати перевірки показали наявність деяких недоліків. Зокрема, від зупинки "Тролейбусне депо №2" до кінцевої "Проспект Гагаріна" висоту контактної мережі занижено і замість 5,6 м вона знаходиться на рівні 4,7 м. Цілком зрозуміло, що гілки дерев не повинні заважати руху трамваїв. Проте по проспекту Тракторобудівників від станції метро "Пролетарська" до вул. Плиткова є ділянка, же гілки дуже небезпечно розташовані біля контактної мережі і під вагою снігу можуть лягти на контактні дроти і стати причиною як їх поривів так і виходу з ладу пантографів.

По однопутній ділянці на вул. Шевченка контактна мережа має зигзагоподобність. На Харківському мосту до цього недоліку додається ще й незадовільне шляхове господарство. Тут же є і завищена ділянка, де дріт знаходиться на рівні 6,5 м над землею. Це також небезпечно, адже між пантографом, котрий не достає до дротів, може виникнути електрична дуга і перепали останні. Такі відхилення є й на деяких інших ділянках, котрі нами перевірялися.

Попереду на нас чекає зима, а важкі погодні умови, зрозуміло, ускладнюватимуть і без того непросту ситуацію в лінії. Саме тому енергослужбі слід вжиті необхідні заходи для усунення помічених недоліків. У приписі, котрий надіслано службою безпеки дорожнього руху в цей підрозділ, визначено конкретний строк.

Повертаючись до ходу перевірки, зазначу, що оглядова кабіна на вагоні контактної мережі дуже зручна. У ній тепло, існує панорамний огляд, але, на мою думку, тут треба дещо покращити.

Нарешті, вважаю за необхідне звернутися до водіїв трамваїв. Шановні, пам’ятайте, що збереження контактної мережі багаті в чому залежить від вас. Отож для того, щоб вона надійно слугувала перевезенням пасажирів, запам’ятайте кілька правил, як треба неухильно виконувати:

  • не перевищуйте швидкість лінії, особливо там, де є її обмеження;
  • не робіть підключення вагона під "лірами" та секційними ізоляторами, що може призвести до поломки пантографів;
  • акуратно проїжджайте перехрестя, особливо там, де є пересічення з тролейбусною лінією;
  • помітивши пошкодження контактної мережі, попередьте про це водія, котрий за вам слідує, якщо є можливість таку ділянку треба проїжджати з опущеним пантографом;
  • про всі пошкодження слід терміново повідомити диспетчерам кінцевої станції, енергослужби, старшому зміни ЦДП.

Пам'ятайте, що надійна робота контактної мережі — запорука якісних перевезень!

В. ПОКУТНЄВА, ревізор служби безпеки дорожнього руху підприємства

№95-96 (5149-5150), 30 листопада 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Единицы ПС:   Tatra-T3SU ВКМ-0403
Улицы и площади:   проспект Байрона, вулиця Велика Панасівська, вулиця Весніна, проспект Героїв Харкова, Гончарівський бульвар, вулиця Євгена Котляра, узвіз Журавлівський, вулиця Клочківська, узвіз Клочківський, провулок Лосівський, вулиця Матюшенка, вулиця Москалівська, проспект Незалежності, вулиця Полтавський Шлях, проїзд Рогатинський, Салтівське шосе, проспект Тракторобудівників, вулиця Шевченка

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.