Новости. Новатори — у пошуку
Газета "Харківський електротранспорт", 07.12.2002.
Добре пам’ятаю, як у Салтівському трамвайному депо кілька років тому розпочинали ремонтувати тягові електродвигуни. Відремонтоване приміщення обладнувалося намотувальним верстатом, сучасними контрольно-вимірювальними приладами, зручними робочими місцями... Досить швидко було налагоджено відповідно завдання технологію. Однак технічна думка деповчан і сьогодні спрямовується на удосконалення процесу відновлення такого важливого і складного агрегата.
Із 20 раціоналізаторських пропозицій, поданих салтівськими новаторами з початку поточного року, була й така: "Пристрій для зачищування кінців секцій якоря тягового двигуна трамвая Т‑3". Як пояснив інженер-технолог техвідділу підрозділу В.І. З*******в, раніше подібна "операція" виконувалася вручну. А тепер новинка, запропонована Л.С. Г*****вим, С.М. З**ею, В.І. П********ом та М.П. Т****бом, дозволяє обмотувальницям зняти нагорілу ізоляцію в лічені секунди і досить чисто. А це в свою чергу позитивно впливає на якість ремонту тягових двигунів.
М. ОЛЕКСАНДРОВ
№97-98 (5151-5152), 07 грудня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Модели ПС: | Tatra-T3 |
Перевозчики: | КП "Салтівське трамвайне депо" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.