Новости. Про тенденції... і не тільки
Газета "Харківський електротранспорт", 11.01.2003.
Безумовно, кожному із нас хочеться, щоб трамвай та тролейбус працював надійно, привозячи щодня до каси підприємства належну виручку. Особливі надії пов'язують люди із початком нового року, сподіваючись, що у ньому збудуться всі найкращі побажання. Завітавши на кінцеву станцію "602‑й мікрорайон", хотілося, так би мовити, із перших рук дізнатися про поточні проблеми і турботи наших трудівників, ті тенденції, котрі намічаються в їх роботі. Кілька конкретних думок із цього приводу висловили чимало електротранспортників.
Г. П******ОВА, диспетчер по трамваю:
— Найбільші хвилювання ми пережили в останні передноворічні дні. Біля ринків, супермаркетів власники автомобілів "кидали" іноді свій транспорт, де заманеться. Тож руховики досить часто втрачали дорогоцінні хвилини саме з цієї причини. Ще один важливий момент нашої роботи — пов'язаний із початком шкільних зимових канікул. Із водіями було проведено інструктаж, на кожній станції вивішено відповідні об’яви. І ми, диспетчери, кожного ранку починаємо роботу з того, що нагадуємо водіям про необхідність бути обережними під час роботи, і особливо там, де спостерігається скупчення городян. Адже місця проведення масових заходів є і по 6‑му, і по 5‑му трамвайних маршрутах. Поступово пасажироперевезення в новому році, як говориться, входять в робочий ритм. Завантаження вагонів вранці — до 4 балів. Я постійно проводжу з цього питання опитування водіїв. Ще одна і найголовніша наша турбота — робити все необхідне для того, щоб руховики їздили "у графіку". В цьому плані нам не завадили навіть закриття, котрі мали місце з різних причин.
В. С*****ІН, лінійний слюсар кінцевої станції "602‑й мікрорайон":
— Перш за все зазначу, що адміністрація тролейбусного депо №3 чимало зробила для того, щоб я та мої колеги могли ефективно ремонтувати машини прямо в лінії. Створено відповідний запас деталей. Зараз я не можу виконувати лише роботи, пов’язані із зварюванням та виходом із ладу цілих агрегатів. Забезпечили нас і зимовим одягом, взуттям. Це в свою чергу сприяє доброму настрою, спрямуванню всіх сил на роботу. Адже протягом дня не одну годину доводиться проводити на морозі і в прямому смислі слова під тролейбусом. Часто доводиться надавати допомогу і машинам депо №2. У зв’язку із цим звертаюся до ремонтників цього підрозділу ось із яким проханням: шановні, більше уваги, будь ласка, приділяйте кранам рівня підлоги. Бо саме із ними у мене останнім часом найбільше мороки.
Н. Р****КО, начальник І відділення служби руху:
— Один день протягом тижня разом із своїми колегами по відділенню беру участь у перевірках кондукторів в лінії. Мета — контроль за тим, як вони виконують планові завдання. В ході цих заходів виявляються ті кондуктори, котрі несумлінно ставляться до своїх обов’язків. За нашими рапортами начальник служби руху направляє приписи у відповідні депо для вжиття необхідних заходів до порушників виробничої та фінансової дисципліни. В свою чергу працівники диспетчерського апарату слідкують, щоб кондуктори використовували тільки справжні котушки. На жаль, зараз ми не контролюємо, як раніше, кількість проданих квитків за рейс. Та, гадаю, що ця форма роботи ше не вичерпала свої можливості.
Підготував М. АРТАМОНОВ
№3-4 (5161-5162), 11 січня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Городские маршруты: | Тм5, Тм6 |
Конечные городских маршрутов: | 602-й мікрорайон |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.