Новости. Результати року – привід до висновків

Газета "Харківський електротранспорт", 01.02.2003.

Водій — головна фігура на міському електротранспорті, від дисциплінованості котрої залежить стан безпеки руху на нашому підприємстві. Минув 2002 рік. І вже підбито підсумки роботи руховиків, зроблено аналіз допущених ДТП, накреслено шляхи щодо подолання недоліків, проведення профілактичних заходів, спрямованих на запобігання небажаних наслідків.

Однак поговоримо про те, як працювали торік. Так от, за участі водіїв-електотранспортників було допущено 41 ДТП, при яких 39 чоловік травмовано і 5 осіб смертельно травмовано. Найбільша кількість задіяних у ДТП руховиків у Жовтневому, Салтівському трамвайних та тролейбусному депо №3, відповідно 11, 8 і 7. У Депо №1 (тролейбус) і тролейбусному №2 їх було по 6, у Комінтернівському трамвайному — 2, Депо №1 (трамвай) — 1.

Із "летальними" наслідками сталися випадки у Жовтневому (2), Салтівському, Комінтернівському і тролейбусному депо №3 — по одному.

Загалом на ХКП "Міськелектротранс" у порівнянні з 2001 роком кількість ДТП знижено на 6,8%, травмованих — на 15,2%. Проте хвилює, що кількість смертельно травмованих зросла.

Відрадно, що з вини водіїв нашого підприємства ДТП у минулому році не було.

Як показує аналіз, основними причинами дорожніх пригод є перевищення швидкості руху, порушення правил маневрування. Найаварійніші маршрути: у Комінтернівському депо — 6‑й і 5‑й; у Жовтневому — 27‑й; у Салтівському — 27‑й, 2‑й і 23‑й; у Депо №1 — 18‑й; у тролейбусному № 2 — 5‑й і 6‑й; у тролейбусному №З — 24‑й і 42‑й.

Викликає тривогу те, шо превалююча кількість ДТВ (40%) сталась за участі водіїв І класу. Серед трамвайних депо найбільше таких у Жовтневому, а серед тролейбусних — у Депо №1.

Це говорить про низький рівень якості проведення профілактичних заходів щодо безпеки руху і як наслідок — низький рівень професійної віддачі водіїв.

Варто сказати, що по трамваю значно збільшилась кількість ДТП, скоєних водіями, стаж роботи котрих понад 10 років, по тролейбусу — від 5 до 10.

«Найаварійнішими» місяцями по трамваю виявилися вересень та жовтень, а по тролейбусу — квітень, вересень і грудень.

Відповідно до аналізу найбільша кількість ДТП виникла торік по вівторках. Як по трамваю, так і по тролейбусу на 50% зросла аварійність на 4‑6 годину роботи водіїв. "Найаварійніші" години: для трамвайників — з 13 до 14; для тролейбусників — з 8 до 9.

Що стосується затримок руху, то кількість сходів вагонів з рейок у порівнянні з 2001 роком знижена на 31,5%. Вони сталися через технічну несправність колійного господарства, несправність рухомого складу, з вини водіїв та з інших причин.

Були затримки і через обриви контактного дроту, зокрема, через його пошкодження, несправний рухомий склад та з вини водіїв.

Отож, з метою зміцнення транспортної дисципліни водіїв і попередження ДТП необхідно на семінарських заняттях з безпеки руху детально "проробити" з руховиками правила під’їзду до зупинок, посадки і висадки пасажирів і від’їзду від зупиночних пунктів, правил проїзду перехресть, а також правильності вибору швидкості і дистанції безпеки руху.

Лінійним працівникам необхідно підвищити якість проведення профілактичних заходів з безпеки руху відповідно до річного комплексного плану, а ще — посилити контроль за роботою водіїв на маршрутах і надавати їм практичну допомогу.

М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху підприємства

№9-10 (5167-5168), 1 лютого 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Городские маршруты:   Тм2, Тм5, Тм6, Тм23, Тм27, Тб5, Тб6, Тб18, Тб24, Тб42
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.