Новости. Завжди вистачає роботи
Газета "Харківський електротранспорт", 01.03.2003.
Зрозуміло, що першочергове завдання колективу дільниці лінійних споруд служби руху — утримувати у належному стані диспетчерські станції. Про те, чим займається колектив названого підрозділу сьогодні, розповідає його начальник В.М. ТІЩЕНКО.
— Дійсно, щоб забезпечувати харків’ян регулярним рухом трамваїв і тролейбусів, необхідно диспетчерам працювати у хороших умовах. Наш колектив якраз і займається цим важливим питанням. Приміром, у минулому році велику роботу було проведено щодо перенесення "кіосків"-диспетчерських: з "Харківського мосту" на "Вулицю Уборевича". Це продиктовано самим життям. Оскільки діючий до цього тут був тіснуватий під час перезмін водіїв і кондукторів. Особливо взимку. Тепер же цей переставили на проміжну станцію "Вулиця Кірова". Тобто ми замінили ним вкрай непридатний. Через ту ж причину також "перенесли" "кіоск"-диспетчерську із "Вул. Одеська" на вулицю Червоноармійську. Це була досить копітка робота.
Зима нинішнього року видалася примхливою, що додає певних труднощів. Так, на станції "Льва Толстого" через несправність засувки на врізці у міську систему водопостачання тривалий час не могли провести ремонт, зокрема замінити водомірний вузол. Оскільки відключати необхідно було повністю весь житловий район. І все ж спільними зусиллями колективу нашої дільниці та ремонтників "Харківводомережі" вдалося виконати необхідні роботи і таким чином, припинити витікання води.
Усім електротранспортникам і харків’янам було добре знайоме місце знаходження центральної каси з продажу проїзних квитків на провулку Костюринському. Та відтепер названа каса змінила свою адресу і міститься вона на першому поверсі приміщення центрального диспетчерського пункту. Але ж, щоб переселитися у нове приміщення, необхідно було там провести ремонт, облаштувати його. Цим займався колектив БМУ, а ми йому допомагали. І тепер все по-сучасному: гарно та затишно. До того ж, і трудівники служби руху отримують тут заробітну плату.
Зараз ми дещо зраділи, адже після півторамісячної відсутності, нарешті, з’явилася автовишка. Тож приступили до відновлення зупиночних знаків. Таких необхідно відремонтувати близько 100 у різних точках міста. Ця робота не проводилася ще й через холодні дні зими.
У ході підготовки до теплого і погожого сезону вже зараз начальники відділень служби складають списки тих станцій, на котрих потрібно буде відремонтувати, скажімо, фасади чи усунути якісь інші негаразди. Згідно з поданою ними інформацією складатиметься план щодо виконання невідкладних завдань.
Ще плануємо десь у березні, як потепліє, привести в порядок санвузли на станціях, зробити профілактику запірної арматури (вентилів, кранів), зливних бачків, а також замінити, де потрібно, труби тощо. І, як завжди, будемо білити, фарбувати. Бо підготовка до весняно-літнього періоду не обходиться без цього.
Словом, колективу нашої дільниці хоч взимку, хоч влітку роботи вистачає.
Підготувала М. ЗЕЗЮЛІНА
№17-18 (5175-5176), 1 березня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Конечные городских маршрутов: | Вул. Бучми (Магазин "Океан"), Вул. Одеська, Вул. Університетська, Салтівська |
Улицы и площади: | вулиця Євгена Котляра, вулиця Молочна, Харківська набережна |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.