Новости. Працювати стабільніше, без перепадів

Газета "Харківський електротранспорт", 18.10.2003.

Кожний електротранспортник знає, що збір грошової виручки на сьогодні є найважливішою запорукою існування нашого підприємства. Причому існує прямий зв’язок між її рівнем і тим, як підрозділи живуть і працюють, вирішуючи свої виробничі проблеми.

Аналізуючи хід збору коштів у лінії за вересень поточного року, бачимо, що середня виручка у будні дні по підприємству знаходиться на рівні 93 тис. грн., по суботах — 68 тис. гри., а в неділю та святкові дні — 61 тис. грн. Зважуючи на це, і наша мета — досягти 100-тисячного рубежу у будні.

А для цього передумови у нас є. Треба тільки організувати роботу кондукторів таким чином, щоб якнайбільше коштів йшло до каси підприємства. Бо це — основа нашого добробуту.

Знову ж таки на основі цифр, котрі маємо, можна зробити висновок, що найефективніше працюють ті підрозділи, які протягом вересня трудилися найбільш стабільно. А саме — тролейбусні депо №№ 2 і 3. До таких хотілося б віднести і Салтівське трамвайне депо. Однак підводять їх дорожньо-транспортні пригоди, простої з технічної несправності, через що і втрачається деяка частка виручки. Отже, завдання перед колективом Салтівського депо зараз стоїть таке: працювати стабільніше.

Для того, щоб налагодити роботу з більш повного збору виручки, адміністрація підприємства вживає конкретні заходи. Так, останнім часом після суцільної перевірки Депо №1 ситуація тут покращилась. Колектив підрозділу став стабільніше виконувати фінансовий план.

На хід збору виручки впливають, зрозуміло, різні фактори. Якщо взяти, наприклад, Комінтернівське трамвайне депо, то деякі складності у цього підрозділу виникали через колійні роботи по Московському проспекту, адже найприбутковіші маршрути — "п’ятірка" та "шістка" — рухалися за зміненими маршрутами.

І ще одне важливе зауваження: справа в тому, що технічний стан рухомого складу напряму пов’язаний із збором виручки. Це дуже добре видно на прикладі Жовтневого трамвайного депо. Статистика приблизно така. Якщо кількість відмов з технічної несправності на день незначна, то виручка тут ще є. Коли ж вони наростають, тоді доходи дуже падають. А це в свою чергу негативно впливає на вирішення питань, пов’язаних із ремонтом рухомого складу тощо. Отже, чим краще слюсар відремонтує трамвай чи тролейбус, тим надійніше вони працюватимуть в лінії. Значить — вищою буде регулярність, а кондукторам легше збирати виручку. Надходження ж грошей до каси впливає на своєчасну виплату заробітної плати, а також її рівень.

На нашому підприємстві є дуже, так би мовити, напружені маршрути, де години "пік" тривають майже цілий день. З точки зору збору виручки їх можна назвати основними. І якщо на них тримати високу регулярність, то пасажир звикає до цього і віддає перевагу саме екологічно чистому і зручному електротранспорту. Це — наш козир у конкуренції з приватними перевізниками. А серед значимих з точки зору збору виручки маршрутів варто назвати тролейбусні №№ 1, 24, 38, 63, а також ті, що курсують по проспекту Гагаріна. Серед трамвайних же — №№ 3, 5, 6, 20, 23, 26, 27‑й.

Тож для того, аби вони якомога більше приносили до каси підприємства коштів, необхідно, щоб вагони та машини працювали без простоїв, мали високу регулярність.

Коротко підсумовуючи все вищесказане, слід зазначити, що всі елементи збору виручки зв’язані між собою у суцільний ланцюг, кожна ланка котрого необхідна і відіграє свою роль у цій важливій справі.

С. СТЕПАНЕНКО,
заступник генерального директора ХКП "Міськелектротранс"

№83-84 (5145-5146), 18 жовтня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Городские маршруты:   Тм3, Тм5, Тм6, Тм20, Тм23, Тм26, Тм27, Тб1, Тб3, Тб5, Тб6, Тб24, Тб38, Тб63
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.