Новости. Акцент — на сумлінності

Газета "Харківський електротранспорт", 14.08.2004.

День 4 серпня розпочався з дощу. Він то припускав, то ніби вщухав, наводячи на харків’ян не особливу активність. Але все-таки трамвайні вагони були заповнені. Рейдівці спрямували свій рух у напрямку Новожаново. Треба сказати, що перевірені тут були вагони №227 (2‑й маршрут), №№475, 656, 607 (27‑й). Варто зазначити, що кондуктори усіх названих трамваїв були активними у намаганні обілечувати пасажирів. Але не всі домагалися бажаного, доступаючись настирності деяких "бідних" пасажирів. Кожен при бесіді називав процент виконання плану — від 90 до 98 процентів. Отож, позиція так званої поступливості і "співчутливості" не давала їм можливості виходити на стопроцентний рівень.

Взагалі ж рейдівці зробили висновок, що тих кондукторів, які виконують план на сто процентів і вище, відразу можна впізнати по робочому почерку. Так, кондуктори К.І. Ж******да, О.М. У****ва, Н.І. Б*****ва (20‑й маршрут) відзначались неабиякою прискіпливістю до тих, хто заходив до салону, перевіряючи проїзні документи, та вимогливістю щодо повної оплати за проїзд. Не проминули вони і рейдівців, чого не можна сказати про інших. Особливо слід підкреслити тактовність і ввічливість перших двох, вони вміли підібрати необхідний "ключик" до кожного пасажира, незалежно від віку. Відчувалось, що це — справжні господарі салону.

Зрозуміло, що виручка зараз легко не дається. І учасникам рейду довелося спостерігати: запропонувавши неповну вартість оплати, і коли її не взяв кондуктор, пасажир взагалі відмовлявся сплачувати за проїзд. Ось тут і хочеться аби "співчутливі" наші працівники брали приклад саме з принципових, сумлінних трудівників, для котрих виконання завдання — головна мета.

У подальшому було перевірено трамваї' №412 (15‑й маршрут), №1525 (6‑й), №240 420 (14‑й), №1517 (12‑й), №573 (27‑й), №1507 (8‑й).

Кондукторам деяких з них, як і з названих раніше вагонів, а саме: Н.А. К****ній, А.В. Д****ку, О.І. Л******вій, Г.А. М******вій, Л.П. І****вій члени рейдової бригади вказали на недоліки у роботі, висловивши зауваження.

Не можна не згадати і про роботу водіїв. Чомусь дехто з них, мабуть, вважає, що самосвідомість пасажирів настільки висока, що нагадувати про оплату за проїзд необов’язково. Декотрі пояснюють мовчанку замисленістю, сконцентрованістю під час руху, малою кількістю пасажирів тощо.

І знову, як і раніше, хочеться підкреслити твердження, що виконання фінансового завдання, належний рівень збору виручки, процент обілечування пасажирів в першу чергу залежить від сумлінності роботи кондуктора, а також злагодженості дій тандему водій — кондуктор. У поле зору цього дня попав єдиний тролейбус №775 (3‑й маршрут), який рухався у напрямку кінцевої "Кінотеатр "Зірка". Так, наповнюваність його була "п’ятибальна", але кондуктор при цьому проявляла пасивність в русі по салону.

Всі кондуктори, з ким спілкувалися рейдівці, висловлювали турботу про виконання плану, але не всім їм він дається. Звичайно, що тут є доля об’єктивних причин, бо не завжди вагони наповнені, а на деяких маршрутах мала змінюваність пасажирів. Та знову ж таки зауважимо, результати роботи кондукторів на одному й тому маршруті чомусь різняться досить помітно. Дуже хотілося б, щоб всі кондуктори 95‑процентники піднялися на сходинку вище — 100 процентів. Це буде вагомим результатом для підприємства, а їм — відчутною матеріальною зацікавленістю.

У рейді брали участь:
І. ПЕТРЕНКО, М. АРТАМОНОВ, М. ЗЕЗЮЛІНА

№63‑64 (5211‑5212), 14 серпня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #227, Tatra-T3M #412, Tatra-T3SUCS #420, Tatra-T3A #475, Tatra-T3SU #607, Tatra-T3SU #656, ЗИУ-682 #775, Tatra-T3SU #1507, Tatra-T3SU #1517, Tatra-T6B5 #1525
Городские маршруты:   Тм2, Тм6, Тм8, Тм12, Тм14, Тм15, Тм20, Тм27

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.