Новости. Їх творче кредо — пошук
Газета "Харківський електротранспорт", 18.09.2004.
Для багатьох електротранспортників новаторство є непросто якимось абстрактним поняттям, а щоденною і напруженою реальною роботою. Проблеми перед ними ставить саме життя. Як правило, вони зіштовхуються повсякденно з необхідністю ремонтувати, відновлювати ті чи інші вузли, деталі, агрегати, щоб мати можливість і надалі випускати на лінію трамваї і тролейбуси, перевозити пасажирів-харків'ян.
Зрозуміло, зношення рухомого складу — процес неухильний. І головне — труднощі, які виникають у зв’язку з цим, треба вирішувати якраз ремонтникам. Бо саме їх і найбільше це турбує.
Можна стверджувати, що на сьогоднішній день на ХКП "Міськелектротранс" існує невеличкий, але досить енергійний, заповзятий, активний загін раціоналізаторів. Це люди, котрі набули значний досвід і відповідні навички у практичній роботі. У нинішньому році новаторами було подано близько 60 раціоналізаторських пропозицій. Найбільше їх у тролейбусних №2 і №3, Салтівському, Комінтернівському трамвайних депо, зокрема, в останньому необхідно відзначити великий творчий потенціал слюсарів Б.М. Щ*******ка, М.М. С***ака, начальника виробничо-технічного відділу А.І. О***ка.
Серед служб слід назвати енергослужбу та службу колій, де також приділяється увага технічним розробкам.
У Салтівському трамвайному депо добре зарекомендували себе такі робітники як слюсар-інструментальник М.П. Т****б, слюсарі-електрики С.М. З**я, О.М. К********кий, наладчик КВП В.І. П*******ко, слюсар М.В. Р***н, обмотувальник В.П. Г*******ко, начальник заготівельної дільниці Л.С. Г*****в та інші. Серед цікавих пропозицій, поданих в цьому році салтівчанами, можна назвати такі підрозділи, як "Виготовлення якірної обмотки двигуна генератора" та "Технологія виготовлення і ливарна форма втулки шкворня візка трамвая Т‑3".
У тролейбусному депо №2 19 авторів. Ними подано 17 пропозицій. Тут добре знають слюсарів О.Ф. С***да, Ю.М. М******ва, В.І. Б**ка. Запропонований ними метод відновлення хрестовин центрального редуктора тролейбуса дав помітний економічний ефект — 2572 грн. Варто зазначити, що спрямована ця пропозиція на подовження строку роботи цих важливих вузлів.
Помітних результатів у раціоналізаторській діяльності добилися і тролейбусники депо №3. Обмотувальник Ю.М. Ч******н та електрослюсар 3.П. В******ч запропонували технологію відновлення працездатності черв’ячного редуктора склоочисника. Група ж новаторів розробила технологію відновлення якоря двигуна ДК‑408 з використанням доопрацьованого колектора електродвигуна ДК‑661.
Необхідно зазначити, що День винахідника та раціоналізатора — це не тільки привід зробити певний підсумок зробленому, а й свідчення визнання раціоналізаторської діяльності в нашому суспільстві. Адже всі їхні пошуки, думки, справи — це запорука полегшення праці робітників, подовження строку роботи рухомого складу, економії матеріалів і важливих ресурсів.
З нагоди Дня винахідника і раціоналізатора від усього серця поздоровляю людей неспокійної душі і бажаю їм подальших творчих пошуків, успіхів у цій непростій, але такій важливій і необхідній для нашого підприємства діяльності.
В. ВІТЧЕНКО,
головний інженер ХКП "Міськелектротранс"
№73‑74 (5219‑5220), 18 вересня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Модели ПС: | Tatra-T3 |
Перевозчики: | Комінтернівське трамвайне депо, КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.