Новости. Використовуймо ж наявні можливості
Газета "Харківський електротранспорт", 25.09.2004.
Понад місяць минуло з тих пір, як у нашому місті відкрито II чергу третьої лінії метро, що безпосередньо вплинуло на роботу міського електротранспорту. Зокрема, тролейбусних маршрутів так званого Нагірного району (Павлове Поле, Олексіївка).
Щоб з'ясувати реальну ситуацію, подивитися, як нині трудяться водії, кондуктори, диспетчери, кореспонденти багатотиражки побували на лінії.
У другій половині дня 15 вересня стояла тепла, сонячна погода, що надавала нашому місту особливої привабливості, а пасажирам, котрі чекали на зупинках тролейбусів, додавала хорошого настрою. Коло тролейбусів біля станції метро "23 Серпня" має дуже сучасний і динамічний вигляд: незвичайні архітектурні форми деяких будов, широкий простір, гарна асфальтова дорога — ось на якому фоні і працюють водії Депо №1.
Тут же диспетчерська служби руху "Станція метро "23 Серпня", що розташувалася обабіч дороги, наче казковий "теремок". Як справжня господиня, зустріла нас давня знайома диспетчер Валентина Василівна Ч*****ко. Вона й зробила своєрідну "екскурсію" по своєму компактному, сяючому усім новим "господарству". У новому приміщенні світло, охайно. Воно невеличке, що, до речі важливо в умовах дорожнечі енергоносіїв. Нові "стильні" меблі, лампи денного освітлення, радіозв'язок забезпечує станція "Інстал"; згодом буде підведено і звичайний телефон. Продумали добре й про побутові умови. В туалеті є холодна і гаряча вода, причому останню дає спеціально установлений електропідігрівач. У диспетчерській є ще одна невеличка кімнатка, призначення котрої поки що не визначено.
На цій станції з дня її відкриття трудяться три Валентини, крім В.В. Ч*****ко, ще В.В. К****к та В.М. І*****ва, котрі переведені сюди із проміжної станції "Інститут низьких температур".
В.В. Ч*****ко розповіла:
— Валентина К****к живе на Північній Салтівці. Їй пропонували перейти працювати на кінцеві поближче дому, але вона навідріз відмовилася. — Бо ми багато літ працюємо разом, здружилися і, наче три сестри.
До кінцевої під'їхала "тридцятьвісімка". Диспетчер занесла дані до спеціального "Журналу проходження 38‑го маршруту" і пояснила: "На сьогодні ми вже навели дисципліну серед водіїв. Тут на висадку пасажирів відведено тільки 2 хвилини, в той час як на "Науковій" було 5. Раніше пасажири намагалися сісти у машину саме тут, та ми їм роз'яснювали, що часу у водія на посадку немає, для неї визначено місце біля іншого виходу метро. До диспетчерської через кожні дві години заходять відмічатися контролери Депо №1, громадська ревізія. Ми їх фіксуємо у журналі. Ось і сьогодні на першій зміні трудилося четверо штатних і троє — представники громадськості. На другій — відповідно двоє і четверо".
Дисципліна в лінії, безумовно, позитивно впливає на багато факторів, у тому числі й на збір грошової виручки у Депо №1.
Для роботи водіїв і диспетчера передбачено на станції аварійне освітлення. Уже сьогодні по всьому помітно, що кінцева "Станція метро "23 Серпня" виконує значну роль в обслуговування пасажирів на дуже важливому напрямку.
Посадка на 38‑й маршрут тролейбуса проходить спокійно. Під'їжджають РОКАРи і ЗІУ, ПМЗ. У той же час машини таких маршрутів як 39‑й, 40‑й і 22‑й минають посадочний майданчик "тридцятьвісімки". Більшість харків'ян уже звикли до цього, проте дехто ще розпитує, виясняючи для себе, куди саме і який маршрут слідує.
На машині №685 (38‑й маршрут) у салоні зустрілися вже із знайомим нам кондуктором — 3.М. С*****вою. Почерк її роботи і цього разу не змінився: вимагала від пасажирів пред'являти усі види проїзних документів, швидко обілечувала людей.
До речі, нещодавно було відновлено проміжну станцію "Інститут низьких температур". На зміні була Г.Ф. Х****к. Зустрілися ми тут і з інженером служби руху М.П. Л*****ць. Обидва руховики зазначили, що дехто з пасажирів скаржиться на відсутність зупинок біля "Інституту низьких температур" в обох напрямках, мовляв, існують, крім давньої звички, і деякі незручності: треба дорогу переходити, щоб поїхати, скажімо, на Олексіївку тощо.
Як зазначила М.П. Л*****ць, віднині 40‑й маршрут став досить доходним. Бо вранці, у пікові години, на ньому гарний пасажиропотік, десь на тверду "четвірку". Марина Петрівна підкреслила:
— Нам, електротранспортникам, не можна ні в якому разі втрачати свого пасажира, адже на кожному кроці ми маємо перевізників-конкурентів. А тому слід ремонтникам, усім деповчанам дбати про забезпечення щоденного випуску на 100 процентів.
Напружено триває рух на станції "Проспект Перемоги" (тролейбус). Диспетчер М.Г. К*****ко контролює роботу трьох маршрутів: 38, 39, 40‑го. Є ще і спецподача по старому напрямку 40‑го. Їй непросто тут працювати. Адже майже впритул триває будівництво метро, тролейбусна лінія перенесена, що і додає їй труднощів... Непросто в цій ситуації доводиться ремонтувати машини і слюсареві О. В*****ку. Та попри всіх складностей рух триває, пасажири обслуговуються.
Чітко впевнено веде свій РОКАР Г.Д. Б*****ий. Спостерігаючи за роботою цього відмінного водія ще раз подумалося: сьогодні на Олексіївському напрямку є всі умови для ефективної роботи — хороша дорога, налагоджена диспетчерська служба, достатній пасажиропотік. Отже, треба тільки користуючись всім цим, за послугу, надану харків'янам, збирати відповідну грошову виручку.
М. АРТАМОНОВ, М. ЗЕЗЮЛІНА
№75‑76 (5221‑5222), 25 вересня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Единицы ПС: | ЗИУ-682Г-016(012) #685 |
Городские маршруты: | Тб22, Тб38, Тб39, Тб40 |
Конечные городских маршрутов: | Інститут низьких температур, Просп. Перемоги (Просп. Людвіга Свободи), Ст. м. "23 Серпня" |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.