Новости. Пожежа на підстанції Харківського метрополітену, яка могла призвести до трагічних наслідків.

Харківські Вісті, 30.07.2009.

Повідомлення про пожежу харківські рятувальники отримали о сьомій годині вечора від перехожих, що побачили вогонь та дим. До тягової підстанції одразу виїхали два пожежних відділення. На місці пожежі рятувальники звернули увагу на те, що двоє співробітників метрополітену намагались самотужки загасити вогонь. Проте припустились помилки - не відключили від енергопостачання всю електропідстанцію.

Ігор Лупандін помічник начальника ГУ МНС України в Харківській області: То есть, они работали под очень большим напряжением, они рисковали жизнью. Однако они не сумели ликвидировать этот пожар. И после того, как они поняли, что пожар может принять большие размеры, они вызвали специалистов, чтобы они его ликвидировали.

В головному управлінні МНС України в Харківській області розповідають - лише після приїзду пожежних керівник підземки Сергій Мусєєв дав розпорядження відключити підстанцію від постачання електрики. Тоді рятувальники змогли загасити вогонь та почали розчищувати територію. Їм повідомили, що рух на цій лінії зупинили, проте не повідомили, що поїзди зупинились не тільки на станціях, а й у самих тунелях. А співробітники метрополітену виводили звідти людей, нехтуючи правилами безпеки.

Ігор Лупандін помічник начальника ГУ МНС України в Харківській області: Не было обеспечено необходимыми средствами безопасности. То есть не было достаточное освещение. И согласно нашим взаимодествиям, инструкциям к взаимодействию и то, как мы отрабатывали на учених, поезда должны быть доставлены на любуюстанцию и оттуда проводится эвакуация людей. У них есть, должны они иметь эти возможности. Должны быть аварийные аккумуляторы, должный быть стяжки жесткие, которые могут это выполнять.

Пасажири підземки були в небезпеці, наголошує помічник начальника обласного управління МНС Ігор Лупандін. Ці кадри зробили співробітники МНС. На них видно, що люди перебувають в тунелі, що категорично заборонено правилами безпеки, наголошують рятувальники. Керівник харківської підземки Сергій Мусєєв категорично заперечує те, що його підлеглі не дотримались правил безпеки.

Сергій Мусєєв начальник Харківського метрополітену: Если вы мне покажите, или это прозвучало где-то, я бы сидел здесь не перед вами, а на Холодной Горе, понятно это?! Потому что там 825 киловольт, и человек, который находится в тонеле - это ЧП на все государство. Как это вам еще объяснить! Это не возможно! Абсурд!

Визначити причину пожежі МНСники не змогли, їм завадили співробітники метрополітену. Оперативно-слідча група не змогла вилучити технічні деталі, а саме електропроводку для пожежо-технічної експертизи, розповідає Ігор Лупандін.

Ігор Лупандін помічник начальника ГУ МНС України в Харківській області: Они вызвали дополнительно охрану, коммерческую охрану. Не дали доступа нашим сотрудникам. Вначале их поросили, потом сделали все, чтобы они покинули это помещение. А потом выставили охрану и не было доступа наших сотрудников именно в данное помещение, в данную електроподстанцию.

Сергій Мусєєв це спростовує і зазначає- до півночі на підстанції перебували офіцери МНС, міліціонери та співробітники СБУ.

Сергій Мусєєв начальник Харківського метрополітену: Достаточно было времени, чтобы написать протокол и составить акты. После чего под моим личным приказом, я приказал освободить помещение. И аварийным нашим группам, которые к этому времени были вызваны и подняты из дома, приступить к работам для того, чтобы метрополитен в шесть часов начал свою работу.

З"ясовувати причини пожежі тепер буде спеціальна комісія, склад якої зараз вирішують у Міністерстві транспорту України.

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро, Происшествия
Линии метро:   Холодногорско-Заводская линия

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.