IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

14 страниц V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Мосты и путепроводы
Andrey_Sheva
сообщение 31.10.2019, 9:54
Сообщение #101


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11163
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



Цитата(Yufit @ 30.10.2019, 16:34) *
Сегодня проезжал - никаких признаков проведения работ.

Работы там шли ровно один день и в процессе работ заменили часть досок


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 31.10.2019, 10:19
Сообщение #102


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Trollem@n @ 31.10.2019, 9:54) *
Работы там шли ровно один день и в процессе работ заменили часть досок

Ага.



Видимо, в этом и заключалась его реконструкция mosking.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.11.2019, 18:30
Сообщение #103


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



А кто в курсе, Григоровский путепровод был переименован в Льговский, или ошибка в новости?

UPD: уже поднимал такой вопрос...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Andrey_Sheva
сообщение 13.11.2019, 10:31
Сообщение #104


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11163
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



На Леси Украинки хотят заменить деревянный мост на нечто более современное. Зачем - загадка: https://www.sq.com.ua/rus/news/novosti/13.1...sya_novyy_most/


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 23.11.2019, 19:46
Сообщение #105


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



https://most.kharkivoda.gov.ua/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 28.11.2019, 11:03
Сообщение #106


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Процесс ремонта путепровода на Окружной идет, только что уложили первую новую балку

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 28.11.2019, 14:28
Сообщение #107


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Положили несколько балок, и на сегодня походу всё smile.gif

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Andrey_Sheva
сообщение 28.11.2019, 15:32
Сообщение #108


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11163
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



На Московско-Салтовско-Коммунальном путепроводе ажиотаж, работают круглосуточно уже с неделю, заканчивают асфальтирование восточной половины


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 28.11.2019, 15:44
Сообщение #109


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(Murcielago @ 28.11.2019, 14:28) *
Положили несколько балок, и на сегодня походу всё smile.gif

Не все.

Работают даже ночью:
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 28.11.2019, 15:45
Сообщение #110


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(mkv @ 28.11.2019, 15:44) *
Не все.

Ага, уже видел, что вернулись.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 28.11.2019, 15:49
Сообщение #111


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Кстати, если отмотать на 15:46-15:47, то даже при отсутствии трансляции звука, можно понять что хочет бригадир от рабочих smile.gif))
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 2.12.2019, 12:20
Сообщение #112


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Murcielago @ 28.11.2019, 11:03) *
Процесс ремонта путепровода на Окружной идет, только что уложили первую новую балку

Все балки уже уложены


Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 5.12.2019, 15:53
Сообщение #113


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Вчера, сегодня - начали армирование укладывать
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 6.12.2019, 11:05
Сообщение #114


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Начали заливать бетон!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 12.12.2019, 12:44
Сообщение #115


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Ставят опоры ЭО
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 19.12.2019, 15:31
Сообщение #116


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Уложено дорожное покрытие, нанесена разметка, установлены ограждения

И тазик приехал smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 19.12.2019, 20:15
Сообщение #117


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Сообщают о завершении ремонта путепровода на Окружной, открытие движения обещают в субботу 21 декабря
https://gortransport.kharkov.ua/news/25715/

Сейчас на путепроводе тусит подъемный кран smile.gif

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 26.12.2019, 11:09
Сообщение #118


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26510
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Акт
обстеження шляхопроводу через залізничні колії на автомобільній дорозі М-18-1 Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків» на ділянці км 0+518 в м. Харків після його відновлення
18.12.2019р.
Комісія у складі:
Голова комісії - заступник начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Харківській області Пляка С.М.;
Члени комісії: провідний науковий співробітник ДП «ДерждорНДІ», к.т.н., професор, експерт з обстеження будівель і споруд (Сертифікат АЕ № 000552) Коваль П.М., провідний інженер ТОВ «Експертний центр «Інженерні споруди» Лозицький А.С., головний інженер ТОВ «Експертний центр «Інженерні споруди» к.ф.-м.н., експерт з обстеження будівель і споруд (Сертифікат АЕ № 005334) Лукін О.М., провідний інженер ТОВ «Експертний центр «Інженерні споруди» Кузьмін С.С., начальник відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху Ковака С.В., провідний інженер відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху Танцур Д.О.
виконала обстеження шляхопроводу через залізничні колії на автомобільній дорозі М-18-1 Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків» на км 0+518 в м. Харків.

Рік побудови - 1977р. Довжина споруди - 56,5 м, габарит - 11,5 + 2x1,55м, схема мосту - 11,36+33,0+11,36 м. Статична схема - балочна розрізна. Тип конструкції - ребриста таврового перерізу. Матеріал залізобетон. Прогонова будова 1-2 - залізобетонна діафрагмова, Вип. 122-62. Прогін 2-3 - залізобетонний бездіафрагмовий за типовим проектом інв. №384/46. Прогін 3-4 - сталезалізобетонний за індивідуальним проектом.
Пред’явлено: паспорт споруди, звіт з обстеження 2018 р., проектні креслення «Експлуатаційне утримання доріг державного значення. Шляхопровід на автодорозі «Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків»» км 0+518 (Аварійні роботи)», протоколи попереднього випробування бетону.
Комісією оглянуті такі частини споруди: підходи до шляхопроводу, проїзна частина, прогонові будови, опори, тротуари. Нумерація опор та прогонових будов з боку сел Пісочин (по ходу кілометражу).
В результаті обстеження встановлено:
1. Роботи з відновлення шляхопроводу на автодорозі «Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків»» км 0+518 в цілому виконані згідно з проектними кресленнями «Експлуатаційне утримання доріг державного значення. Шляхопровід на автодорозі «Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків»» км 0+518 (Аварійні роботи)».
2. Міцність бетону на стиск плити проїзної частини прогону 3-4 - В25.
3. При статичному випробуванні прогону 3-4 тимчасовим навантаженням загальною вагою 54 т максимальний прогин в балках прогонової будови по середині прогону становить 1,51 мм, що значно менше нормованого прогину 1/400 розрахункового прогону (27,65 мм).
4. В ригелі опори 2 зліва по ходу кілометражу в торці зафіксована тріщина з шириною розкриття до 5мм. Для розвантаження опори 2 з обох боків від неї в приопорній зоні балок встановлені тимчасові металеві опори під кожну балку, яка обпирається на цю опору. При статичному (54т) та динамічному (27т) навантаженні опори 2 у гіпсових маяках, встановлених на існуючій тріщині, нові тріщини не з’явилися. Це свідчить про ефективність включення в роботу тимчасових опор, які розвантажують опору 2.

Висновки з обстеження:
1. Опора 3 та прогін 3-4 відновленні згідно проектних креслень «Експлуатаційне утримання доріг державного значення. Шляхопровід на автодорозі «Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків»» км 0+518 (Аварійні роботи)».
2. Опора 2 розвантажена встановленням з обох боків від неї тимчасових металевих опор.
3. До відкриття руху по шляхопроводу необхідно завершити роботи:
встановлення бар’єрного та перильного огородження, встановлення дорожніх знаків, влаштування горизонтальної розмітки.
4. Рух транспортних засобів по шляхопроводу можливий при встановленні обмеження ваги автомобілів в колоні 20 т.
5. Встановити постійний нагляд за опорою 2 та тимчасовими металевими опорами (контроль стану гіпсових маяків та вузлів обпирання балок на тимчасові металеві опори.

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Yufit
сообщение 26.12.2019, 13:48
Сообщение #119


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 2335
Регистрация: 9.5.2008
Пользователь №: 83



Открыли движение по Коммунальному путепроводу. На проезжей части в сторону Коммунальной нет финишного слоя асфальта, стыки плит выпирают очень сильно, приходится снижать скорость на каждом стыке, хотя в любом случае лучше чем было, тянучка исчезла.

Также теперь с Немышли можно напрямую выезжать на Маршала Жукова через парковку свежеоткрытого Роста.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Andrey_Sheva
сообщение 27.12.2019, 15:55
Сообщение #120


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 11163
Регистрация: 25.2.2009
Из: Харьков, Одесская
Пользователь №: 1729



Цитата(Yufit @ 26.12.2019, 13:48) *
Открыли движение по Коммунальному путепроводу. На проезжей части в сторону Коммунальной нет финишного слоя асфальта, стыки плит выпирают очень сильно, приходится снижать скорость на каждом стыке, хотя в любом случае лучше чем было, тянучка исчезла.

Почти три недели назад
Цитата(Yufit @ 26.12.2019, 13:48) *
Также теперь с Немышли можно напрямую выезжать на Маршала Жукова через парковку свежеоткрытого Роста.

С 8 декабря


--------------------
Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

14 страниц V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 30.11.2024, 17:24

ХАРЬКОВ Турист