КВСЗ, информация и новости о Крюковском вагоностроительном заводе |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
КВСЗ, информация и новости о Крюковском вагоностроительном заводе |
31.1.2023, 11:38
Сообщение
#41
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Крюківський вагонзавод вимагає від "Укрзалізниці" 1,4 млрд гривень за нові пасажирські вагони https://gortransport.kharkov.ua/news/27715/
В "Укрзалізниці" прокоментували заборгованість перед КВБЗ за пасажирські вагони https://gortransport.kharkov.ua/news/27716/ |
|
|
31.1.2023, 14:14
Сообщение
#42
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 3234 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 |
Щось мені здається що це так званий - "жабогадюкінг".
Нє? |
|
|
14.3.2023, 23:26
Сообщение
#43
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
"Укрзалізниця" ще не розрахувалася з Крюківським вагонобудівним заводом за всі отримані в 2022 році пасажирські вагони, але це питання в процесі вирішення https://gortransport.kharkov.ua/news/27774/
|
|
|
10.5.2023, 13:22
Сообщение
#44
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" завершив 2022 рік із чистим прибутком у розмірі 37,25 млн грн, тоді як у 2021 році чистий збиток становив майже 230 млн грн. https://gortransport.kharkov.ua/news/27850/
|
|
|
25.8.2023, 12:27
Сообщение
#45
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Крюківський вагонобудівний завод виграв тендер на поставку поїздів для київського метро на 79 мільйонів євро. Зазначається, що КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами. Довжина поїзда становить 97 метрів, його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей. У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі. Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-"труба"). У тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37 % дешевшою https://biz.censor.net/n3439571
|
|
|
25.8.2023, 16:58
Сообщение
#46
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 3234 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 |
Головне щоб за потужністю був не менше.
|
|
|
9.11.2023, 21:23
Сообщение
#47
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Приватний чеський залізничний оператор RegioJet розглядає можливість закупівлі пасажирських вагонів у Крюківського вагонобудівного заводу. Для цього планується візит на українське підприємство. У ЄС зараз бум на залізничні перевезення, і замовити нові вагони практично неможливо, треба ставати у чергу. Українські компанії, які будують та обслуговують залізничний рухомий склад, зараз мають унікальний шанс для виходу на європейський ринок. Єдине, що їм треба - освоїти європейські стандарти https://gortransport.kharkov.ua/news/28234/
|
|
|
20.12.2023, 16:51
Сообщение
#48
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Крюківський вагонобудівний завод виграв тендер на поставку поїздів для київського метро на 79 мільйонів євро. КМ договор не подписал, теперь судятся https://biz.liga.net/ua/all/transport/novos...zavodu-bude-sud |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 22.11.2024, 14:21 |