IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

8 страниц V  « < 6 7 8  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Стоимость проезда - ПДС
Murcielago
сообщение 29.9.2023, 10:06
Сообщение #141


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Murcielago @ 5.7.2023, 19:18) *
Воєнізована охорона повертається до пасажирських поїздів. Наразі вона працює у поїздах №81 Київ — Ужгород, №41 Дніпро — Трускавець та №712 Київ – Краматорськ

Добавили еще 6 поездов с вохрами, но, что интересно, все - западного направления https://gortransport.kharkov.ua/news/28117/
У нас условно так и остается один 712/711, который ездит через Лозовую и Красноград. Боятся? mosking.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 25.10.2023, 10:39
Сообщение #142


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(Murcielago @ 12.6.2023, 22:28) *
Укрзалізниця в пілотному режимі відкрила продаж квитків до жіночих купе

“Укрзалізниця” повідомила, що пілотний проєкт жіночих купе у поїздах вирішили розширити. З 15 листопада такі купе з’являться ще в чотирьох поїздах, у тому числі – поїзді №17/18 Харків – Ужгород https://gortransport.kharkov.ua/news/28200/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 5.12.2023, 20:10
Сообщение #143


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Укрзалізниця зменшує знижки та гармонізує ціни на міжнародні рейси. Це дозволить продовжити оновлювати парк вагонів та зменшити загальні збитки від пасажирських перевезень. У попередні роки для залучення пасажиропотоку Укрзалізниця застосовувала знижки фактично на всі пасажирські міжнародні рейси. Але наразі компанія переглядає це рішення, оскільки щороку збитки від пасажирських перевезень становлять більше 12 млрд грн. Зміна тарифів дозволить Укрзалізниці втримати на поточному рівні вартість квитків для проїзду у сполученнях всередині країни, а також продовжити модернізацію рухомого складу, яка активно триває навіть під час широкомасштабного вторгнення. Так, за спільним рішенням із залізницями сусідніх країн на 72% зросте вартість квитків на поїзд Київ — Варшава — Київ, попит на який лишається ажіотажним. Але при цьому будуть доступні й дешевші альтернативні варіанти на цьому напрямку. Залежно від класу місця вартість проїзду до Хелма та зворотно, звідки можна зручно пересісти на Варшаву, зросте наступним чином: на поїзди з Дніпра — у межах 4-11%, з Харкова — 17-48%, з Києва — 15-47% https://gortransport.kharkov.ua/news/28324/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
cityguide
сообщение 18.12.2023, 11:33
Сообщение #144


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Регистрация: 18.12.2023
Пользователь №: 5072



Подкажите плз, а можно ли сейчас как-то "порешать" насчет передачи "передачи"? И сколько это может стоить? В частности в Интерсити? Хотят родственники прислать коробку с ништяками из села, но последний раз такое со мной происходило -надцать лет назад. Официально вроде ж никак - “Експрес-передачами” сейчас только почту возят?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 18.12.2023, 11:50
Сообщение #145


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(cityguide @ 18.12.2023, 11:33) *
Подкажите плз, а можно ли сейчас как-то "порешать" насчет передачи "передачи"? И сколько это может стоить? В частности в Интерсити? Хотят родственники прислать коробку с ништяками из села, но последний раз такое со мной происходило -надцать лет назад. Официально вроде ж никак - “Експрес-передачами” сейчас только почту возят?

Цитата
Шановні пасажири!

У пасажирських поїздах формування України пасажирам надаються наступні основні послуги:

надання у користування комплекту постільних речей;
реалізація чаю, кави, соків та інших напоїв;
реалізація штучних товарів у тарі і упаковці;
реалізація друкованої продукції;
користування холодильником, СВЧ — піччю;
трансляція аудіо-, відео програм; v — оформлення начальником поїзда (у окремих випадках) проїзду пасажирів та перевезення їх надлишкової поклажі;
оформлення начальником поїзда послуги перевезення по території України експрес-передач.

Інформацію про повний перелік послуг і їх вартість пасажири можуть довідатись безпосередньо у провідника вагону або начальника поїзду.

https://uz.gov.ua/passengers/station_servic...ices_in_trains/

У ШВИДКІСНИХ ПОЇЗДАХ ІНТЕРСІТІ ТА ІНТЕРСІТІ+ такої послуги в переліку немає dntknw.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
cityguide
сообщение 18.12.2023, 12:55
Сообщение #146


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Регистрация: 18.12.2023
Пользователь №: 5072



Цитата(mkv @ 18.12.2023, 11:50) *
https://uz.gov.ua/passengers/station_servic...ices_in_trains/

У ШВИДКІСНИХ ПОЇЗДАХ ІНТЕРСІТІ ТА ІНТЕРСІТІ+ такої послуги в переліку немає dntknw.gif


Сенкс, так а как народ выкручивается? В обычных проводники берут посылки?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 18.12.2023, 13:05
Сообщение #147


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Цитата(cityguide @ 18.12.2023, 12:55) *
Сенкс, так а как народ выкручивается?

Подозреваю, что народ уже перешел на НП, и актуальность передач поездами сильно снизилась.

Цитата(cityguide @ 18.12.2023, 12:55) *
В обычных проводники берут посылки?

ЯТП надо попробовать обратиться к проводнику, если он откажет, тогда к начальнику поезда.

Также этот вопрос наверняка можно уточнить по телефону 0-800-50-3111 или написать вопрос на service@uz.gov.ua
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 18.12.2023, 13:32
Сообщение #148


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3



Цитата(cityguide @ 18.12.2023, 12:55) *
Сенкс, так а как народ выкручивается? В обычных проводники берут посылки?

НЯЗ проводники не берут давно, только через начальника поезда (штабной вагон, купейный, чаще всего в середине состава)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрик
сообщение 18.12.2023, 14:09
Сообщение #149


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 3235
Регистрация: 21.12.2009
Пользователь №: 2866



Цитата(Murcielago @ 18.12.2023, 13:05) *
Подозреваю, что народ уже перешел на НП, и актуальность передач поездами сильно снизилась.

Я в чатіку читав, як у дівчини пакунок їхав з, прости Боже, пєрвомайского в Харків.
Три дні, через Лозову та Дніпро.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
cityguide
сообщение 18.12.2023, 14:21
Сообщение #150


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Регистрация: 18.12.2023
Пользователь №: 5072



Цитата(Murcielago @ 18.12.2023, 13:05) *
Подозреваю, что народ уже перешел на НП, и актуальность передач поездами сильно снизилась.

ЯТП надо попробовать обратиться к проводнику, если он откажет, тогда к начальнику поезда.

Также этот вопрос наверняка можно уточнить по телефону 0-800-50-3111 или написать вопрос на service@uz.gov.ua


Если бы почтовые службы возили продукты питания(что логично из села), то я бы тут не спрашивал.
Уточнить можно, но думаю что больше чем здесь написано мне не скажут:
https://swrailway.gov.ua/poslugi/expres/

Цитата(mkv @ 18.12.2023, 13:32) *
НЯЗ проводники не берут давно, только через начальника поезда (штабной вагон, купейный, чаще всего в середине состава)


Вот не хотелось бы на милость насяльников рассчитывать, вдруг откажет так бегай потом с грузом по вокзалу. Можно еще автобусом попытаться, но тоже негарантированно.

Цитата(Юрик @ 18.12.2023, 14:09) *
Я в чатіку читав, як у дівчини пакунок їхав з, прости Боже, пєрвомайского в Харків.
Три дні, через Лозову та Дніпро.

Да мне в Киев только, но три для конечно не устроит
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 7.2.2024, 14:00
Сообщение #151


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви. Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок https://gortransport.kharkov.ua/news/28463/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 4.3.2024, 21:26
Сообщение #152


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Деякі категорії пасажирів мають право на оформлення безкоштовних квитків, а деякі – на пільги від «Укрзалізниці». Головне – мати документи, які підтверджують право на пільгу https://gortransport.kharkov.ua/news/28534/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Murcielago
сообщение 8.3.2024, 1:46
Сообщение #153


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 39043
Регистрация: 9.3.2008
Из: Харьков
Пользователь №: 8



Укрзалізниця запускає бета-тестування моніторингу квитків з можливістю автовикупу на поїзди внутрішнього сполучення. У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично. Лагідно попереджаємо: при використанні тестового застосунку будуть зніматись реальні кошти, а квитки, придбані в режимі тестування, будуть дійсними для поїздок — тож радимо не створювати безлічі моніторингів з автовикупом, якщо ви не плануєте бути пасажиром одночасно десятків рейсів https://gortransport.kharkov.ua/news/28561/
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mkv
сообщение 31.7.2024, 19:42
Сообщение #154


Активный участник
***

Группа: Опытные пользователи
Сообщений: 26509
Регистрация: 8.3.2008
Пользователь №: 3




📣 Укрзалізниця поширює верифікацію через Дія.Підпис на низку міжнародних рейсів

Укрзалізниця масштабує успішний досвід із доступом до міжнародних квитків тільки для верифікованих користувачів: з 1 серпня 2024 року продаж квитків на рейси №19/20 Київ – Хелм – Київ, №23/24 Київ – Хелм – Київ, №51/52 Київ – Перемишль – Київ, №89/90 Київ – Перемишль – Київ, №73/74 Харків – Перемишль – Харків здійснюватиметься виключно з верифікацією через Дія.Підпис у застосунку та на новому сайті Укрзалізниці з продажу квитків. Нагадаємо, аналогічна верифікація вже застосовується до ажіотажних рейсів з/до Варшави та Відня.

☝️ Рішення є тимчасовим заходом на піковий період перевезень, щоб побороти аномальну активність перекупників, адже наразі спеціалісти Укрзалізниці блокують до 50 спроб масової купівлі квитків на добу. Втім, без верифікації через Дія.Підпис квитковим спекулянтам достатньо змінити номер телефону та продовжити свою справу. Це, у свою чергу, сповільнює роботу системи та не дає можливості добросовісним пасажирам гарантовано спланувати свою подорож.

При цьому, щоб задовольнити попит іноземних користувачів, які не мають можливості встановити Дію, залізниця лишає поточну систему доступу до міжнародних квитків для щонайменше одного рейсу в кожному напрямку: Одеса – Перемишль, Харків – Хелм, Дніпро – Хелм, Київ – Перемишль, Чоп – Відень, Мукачево – Кошице, Львів – Варшава, Київ – Кишинеу та ін.

Нагадуємо про глибину продажу міжнародних квитків Укрзалізниці:
✔️польський напрямок (Перемишль, Дорогуськ, Хелм, Варшава) – 20 діб до дати відправлення, старт продажів о 09:00;
✔️словацький та австрійський напрямки – 20 діб, старт о 08:00;
✔️молдовський напрямок – 30 діб, старт о 08:00.

https://t.me/UkrzalInfo/5923
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

8 страниц V  « < 6 7 8
Ответить в данную темуНачать новую тему

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 28.11.2024, 14:17

ХАРЬКОВ Турист