Новости. У 2005 році в Харкові, можливо, буде діяти державна програма розвитку міського електротранспорту

Официальный сайт Харьковского городского совета, 12.01.2005.

Зараз ведуться переговори з урядом і депутатами Верховної Ради щодо ухвалення цієї програми. У разі її прийняття з держбюджету до Харкова буде спрямовано 15 млн. грн., таку ж суму передбачає виділити й міська рада за рахунок своїх коштів. Про це повідомив міський голова Володимир Шумілкін, відповідаючи на питання харків'ян у "гарячій" лінії газети "Слобода".

Володимир Шумілкін відзначив, що такий екологічно чистий транспорт, як трамвай і тролейбус, необхідно не просто зберігати, але й розвивати. Проте сьогодні у міському бюджеті коштів на придбання нового сучасного транспорту немає. «Поки ми виходимо з наших реальних можливостей. Проблема у тому, що „Міськелектротранс” – це нерентабельне підприємство, - відзначив міський голова. – Тарифи за проїзд у 2 рази нижче за собівартість. Щоб підприємство могло функціонувати, ми щорічно з міського бюджету виділяємо близько 40 млн. грн. і гасимо різницю між тарифом і собівартістю. Якщо підвищити вартість проїзду до 80 коп., підприємство не буде збитковим і навіть зможе обновляти транспорт. Але доходи харків'ян не дозволяють нам так зробити».

Харків'яни, які дзвонили у "гарячу" лінію також торкнулися проблеми великої кількості маршруток у місті. Володимир Шумілкін сказав, що з часом на вулицях зменшуватиметься кількість «Газелей». Планується збільшувати кількість великих автобусів, з тим, щоб вони могли перевозити більше пасажирів, особливо у часи пік. «Ми послідовно формуємо умови, які будуть прийнятні як для всього міста, так і для тих, хто займається бізнесом», - відзначив Володимир Шумілкін.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.