Новости. На Південній залізниці власноруч відновлюють вагонні сповільнювачі

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 11.12.2014.

Фахівці Південної залізниці почали власними силами відновлювати зношені в процесі тривалої експлуатації вагонні сповільнювачі. Раніше ремонт цих пристроїв, що застосовуються на механізованих сортувальних гірках магістралі для сповільнення вагонів під час формування складу поїзда, здійснювався винятково в заводських умовах. Відновлення механізмів силами магістралі дозволяє суттєво зменшити фінансові витрати залізниці.

До робіт з невідкладного ремонту вагонних сповільнювачів довелося залучати інженерів-конструкторів Дорожнього експериментального цеху, висококласних токарів механічного цеху локомотивного депо Основа, досвідчених спеціалістів Основ'янської дистанції сигналізації та зв'язку.

Для зміцнення відповідної ремонтно-технічної бази було придбано гідравлічний прес для запресування втулок, спеціальні подовжені мітчики та електроінструменти, шліфувальну машину, переносний свердлувальний верстат на магнітній подушці.

3 відновлені вагонні сповільнювачі фахівці локомотивного депо Основа вже повернули в експлуатацію. Наразі ведуться роботи з ремонту ще 3 пристроїв.

Довідково:

На 8 сортувальних гірках Південної залізниці наразі використовується загалом понад 370 вагонних сповільнювачів різних гальмівних позицій. Згідно з нормативами, термін служби пристроїв становить 8-10 років до капітального ремонту в заводських умовах. Вагонний сповільнювач складається з понад 400 деталей і близько 200 так званих посадкових місць (різьбові отвори, масляні канали тощо). Обробка всіх рухомих елементів пристрою вимагає виняткової - буквально до мікрона - точності.

Автор: Прес-центр Південної залізниці

URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?mid=100161&lid=1&id=3864
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.