Новости. Розглядаємо завдання комплексно

Газета "Харківський електротранспорт", 20.07.2002.

Цілий комплекс проблем впливає на збір виручки кондукторами в лінії. Щоденно вона суворо контролюється в кожному депо. Адже зрозуміло, це — живильний потік, наповнення якого дасть можливість колективу нашого підприємства вижити у нелегких економічних умовах. Сьогодні питання до начальника відділу збору виручки Комінтернівського трамвайного депо Н.І. ІВАНЧЕНКО: "Як ви бачите, на прикладі вашого експлуатаційного підрозділу, можливість кожного кондуктора справитись із поставленим плановим завданням і, що головне, без порушень фінансової дисципліни?"

Ось яку відповідь вона дала:

— Проблема, і кожен з нас це розуміє, дуже складна й багатопланова зі всіх точок зору. Тут має вплив наповненість пасажиропотоку, вміння спілкуватися з людьми, сумлінність й — безперечно — фактор взаємовідносин водія й кондуктора. Ми щоденно відслідковуємо виручку, яку привозить кожен кондуктор зокрема та всі загалом. Остання коливається від 10,5 тис. грн. до 11,25 тис. грн. Правда, на початку місяця, а саме 2 липня, виручка сягнула 13 тисяч. Та тут є пояснення об’єктивного характеру. Збільшення вартості "проїзних" дещо загальмувало їх своєчасне придбання. Тож перші дні пасажири їздили по разових квитках. Поповнили нашу касу і абітурієнти, котрі ще не звикли їздити "зайцями". Але через кілька днів ситуація змінилась: виручка впала. Сказане мною, добре відсліджувалося на "шістці".

Звичайно, я добре розумію, що кожен, задаючи питання, приховано думає, як викорінити деякі негативні явища, котрі ще спостерігаються у роботі кондукторів. Звичайно, треба платити гідну зарплату, тоді кожен буде дорожити роботою і боятиметься її втратити. Спостерігаючи, я дійшла висновку, що у нас краще працюють люди пенсійного віку, бо вони знають, лишившись цієї роботи, вони іншої можуть зовсім не знайти. А молодь, на жаль, ставиться до цього питання часто несерйозно.

Ми дуже суворо підходимо до підбору кондукторів. По виконанню завдання за перші дні робимо висновки і, якщо працівник дає 80%, а то й менше процентів, розстаємося з ним. Зараз у нас статистика така: до 90 відсотків план виконують 34 кондуктори, 90-100 проц. — 66, понад 100 проц. — 45.

Хотілося б назвати найсумлінніших. Це М. О*****к, В. Х*******в, Г. І*****а, І. Ф*******о, Т. А******к, Я. С******а, О. В***ш, Т. М********о та інші. Наприклад, М. О*****к за останній місяць здав до каси 3600 грн. 8-й і 22-й маршрути у нас, як говориться, непланові. Специфіка їх затрудняє виконання завдань, але, наприклад, В. Х*******в здав за місяць 2400 грн., виконавши план. Отож, все залежить від бажання людини працювати. Сумлінні кондуктори використовують будь-яку можливість аби покласти кожну копійку до каси. Отож, і заробітна плата їх тоді відповідна, хоч за нинішніми мірками недостатня.

Особливу увагу приділяємо ми і дотриманню фінансової дисципліни, здійснюємо постійний контроль за роботою кондукторів у лінії. Допомогу нам надають і працівники апарату управління підприємства. Жоден факт порушення не залишається поза суворими методами впливу, а то й звільнення з роботи. Відповідні заходи вживаються і щодо водіїв, коли їх відносини з кондукторами шкодять виконанню планових завдань.

Треба сказати відверто, збір виручки дуже нелегка справа. Адже іноді пасажири самі провокують кондуктора на порушення, оплачуючи неповну вартість проїзду, і дехто піддається на цю спокусу. Отож, беручи на роботу, ми завжди наголошуємо на тому, що кондуктор повинен бути чесним перед людьми і перед підприємством. Практичні перевірки показали, що можна збільшити виручку на ряді маршрутів. Цього можна досягти спільним бажанням як кондукторів, так і водіїв. Я не скидаю з терезів й роботу контролерів, котрі повинні працювати ретельніше, і прискіпливіше. В той же час — культурно, з повагою до пасажирів.

Ось такий комплексний підхід, з моєї точки зору, дасть змогу працювати продуктивніше, а значить — забезпечити функціонування підприємства і своєчасну оплату праці кожному.

Записав І. ПЕТРЕНКО

№57-58 (5211-5212), 20 липня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Городские маршруты:   Тм6
Перевозчики:   Коминтерновское трамвайное депо

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.