Новости. Південна залізниця отримала тільки 3,4% від необхідного обсягу компенсації за перевезення пільговиків у приміському сполученні

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 17.11.2016.

У січні-жовтні 2016 року регіональною філією "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" у приміському сполученні перевезено 10 млн 269 тис. пасажирів пільгових категорій, компенсація за які повинна відшкодовуватися місцевими органами виконавчої влади, на суму 68 млн 841 тис. грн. Сума отриманої з початку 2016 року компенсації складає 2 млн 325 тис. грн (у тому числі 56 тис. грн - погашення заборгованості з компенсації минулих років) або всього 3,4% від суми наданих за 10 місяців послуг.

Найповніше із семи областей України, на території яких Південна магістраль забезпечує транспортне обслуговування, відшкодовуються збитки (з урахуванням погашення заборгованості за минулорічні перевезення пільговиків) у Донецькій (106,9%), Кіровоградській (44,4%), Чернігівській (16,9%) та Полтавській (16,4%) областях.

Традиційно складною залишається ситуація з компенсацією збитків залізниці Харківською областю, в межах якої здійснюється перевезення 74% від загальної кількості пасажирів пільгових категорій у цілому по магістралі. Упродовж 10 місяців 2016 року Південною залізницею в межах Харківщини здійснені перевезення пільгових категорій громадян, збитки від яких повинні відшкодовуватися місцевими органами влади, на суму 51 млн 103 тис. грн. Компенсовано лише 71,4 тис. грн або 0,1% від необхідного обсягу.

Жодної компенсації збитків за здійснені в 2016 році пільгові перевезення не отримала Південна залізниця від Луганської (Сватівський район) області.

Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" забезпечує пільгове перевезення 16 категорій громадян. Компенсація за здійснення пільгового перевезення повинно забезпечуватися за рахунок місцевих бюджетів. Свої соціальні зобов'язання залізничники виконують безвідмовно і в повному обсязі. Недоотримання компенсації збитків з боку органів місцевої влади створює суттєві перешкоди для придбання запасних частин у необхідному обсязі та робить неможливими модернізацію й ремонт рухомого складу.

Прес-центр Південної залізниці

URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?id=4437&mid=1
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Комментарии

Crazy-Angel
17.11.2016 21:56
А каким боком Сватово к ЮЖД, если там дизеля РПЧ-5?

msn198302
17.11.2016 22:20
Не Сватово, а Сватовский район. Станция Кузёмовка и прилегающие перегоны - это ЮЖД. ИМХО, если сватовские дизеля и жители Луганской области используют инфраструктуру ЮЖД, то ЮЖД должна получать за это какие-то деньги, в т.ч. компенсацию убытков.

Crazy-Angel
18.11.2016 00:26
Цитата(msn198302 @ 17.11.2016, 22:20) *
если сватовские дизеля и жители Луганской области используют инфраструктуру ЮЖД, то ЮЖД должна получать за это какие-то деньги, в т.ч. компенсацию убытков.


В чем тут убытки, если "чужие" поезда со своей солярой катают воздух? За использование инфраструктуры расчёты должны идти на уровне Региональных Филиалов ДОН ЖД и ЮЖН

Или Сватово катает, а ЮЖД получает деньги? Нелогично

Юрик
18.11.2016 08:36
А электропоезда РПЧ1 ездят до Гавриловки, палят электричество, а деньги за билеты получает окурок Донецкая ЖыДы.

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.