Новости. Є НОВА ТРАСА

Газета "Харьковский электротранспорт", 27.08.1974.

Стало славною традицією у харківських електротранспортників щороку, в переддень Дня визволення міста від німецько-фашистських загарбників відкривати нові трамвайні і тролейбусні маршрути. Не виняток і цьогорічний серпень. Транспортна система міста поповнилась черговим, 24-м тролейбусним маршрутом.

... По-полудні 22 серпня з воріт першого тролейбусного депо вийшла кавалькада жовтих і блакитних тролейбусів. Напрямок руху — Павлове поле, диспетчерський пункт «Інститут низьких температур».

За кермом машин — переважно молодь.

— Це й не дивно, — говорить директор депо О. Кузнєцов. — Адже більшість пасажирів, що користуватимуться послугами «двадцять четвірки» — студенти. Тож і водіїв підбирали за відповідним віком: швидше порозуміються, — посміхається Олексій Порфирович.

Право відкрити нову трасу надано кращим з кращих. Першу машину веде комсомолець Юрій Науменко. Його стаж роботи на харківському тролейбусі всього чотири роки. А вже має І клас. Це говорить про неабияку водійську майстерність руховика. Працюючи до цього на 11-му маршруті, Науменко регулярно виконував і перевиконував планові показники, не мав дорожно-транспортних пригод. На його адресу надходили подяки від пасажирів за високу культуру обслуговування. На поворотному кільці, в кінці проспекту Леніна, сотні людей: студентів, наукових працівників, будівників нової траси. Поки не розпочався мітинг знаходжу начальника служби руху ХТТУ М. Розенцвайга. Він коротенько знайомить з трасою: — 24-й маршрут став до ладу на чотири місяці раніше строків, визначених перспективними планами ХТТУ. Вартість будівництва — 1,5 мільйона карбованців. Все це говорить про велику турботу партії та уряду про добробут радянських людей, зокрема, студентства. Тролейбусна лінія проходить по широкій сучасній автостраді довжиною 2,5 кілометра. Тут працюватиме 10 тролейбусів. Інтервал руху 4 хвилини. В години «пік» робитимуться додаткові випуски рухомого складу.

... Починається мітинг. Від імені трудящих міста заступник голови виконкому Дзержинської районної Ради депутатів трудящих М.К. Дащук виносить глибоку подяку будівникам траси — працівникам ХТТУ, РСУ-4 «Дортресту» та інших організацій — які зробили чудовий святковий подарунок харків'янам. Велика група учасників будівництва нагороджується цінними подарунками та грамотами Дзержинського райкому партії та райвиконкому. З словами привітання до харків'ян звернулися представники будівельних організацій, громадськості міста.

Мітинг закінчено. Оркестр грає святковий марш. Перший тролейбус під'їжджає до зупинки. — Добрий день, товариші пасажири! З святом вас! Приємної подорожі по новому маршруту! — запрошує Юра Науменко. У голосі — хвилювання: що не кажіть, а не так часто випадає бути першовідкривачем нової лінії.

Комфортабельний ЗІУ-9 м'яко рушає з місця. Попереду 20 хвилин шляху по прямій, мов стріла, автостраді, туди, де височать дев'ятиповерхові котеджі Студмістечка.

В. РОГОЖНИКОВ. На знімках: перший тролейбус вирушає в путь; праворуч — Ю. Науменко, якому доручено відкрити новий маршрут. Фото Ю. ПІНСЬКОГО №№ 69—70 (2493—2494) Вівторок, 27 серпня 1974 р.

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Городские маршруты:   Тб24
Конечные городских маршрутов:   Студгородок

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.