Новости. Разовий квиток повинен показати свої переваги

Газета "Харківський електротранспорт", 16.05.1998.

Одна із особливостей сьогоднішнього життя полягає в тому, що воно «не стоїть на місці». Зміни у всіх сферах суспільного життя, в промисловості й культурі відбуваються неймовірно швидко. Тож і електротранспортникам доводиться вживати конкретних заходів для того, щоб не відставати від реальностей.

8 травня вранці ті городяни, які користуються міським електротранспортом, безумовно, помітили, що кондуктори замість котушкових обілечують людей новими разовими квитками. Такі продаються лише на одну поїздку. Вони дійсні тільки в трамваї чи тролейбусі, у котрому придбані пасажирами.

Із чим пов'язане введення разових квитків? На жаль, слід констатувати, що останнім часом котушкові квитки досить часто ставали об'єктами підробки. Наше підприємство почало нести фінансові збитки. Аналіз ситуації довів, що тут необхідно вживати термінових заходів. Такою відповіддю й стали разові квитки. По- перше, вони мають підвищений ступінь захисту, по-друге, індивідуальний номер. Отже, навіть, якщо хтось з'явиться в салоні трамвая або тролейбуса із підробкою, виявити це можна буде за лічені секунди. По-третє, і це витікає з останнього, поліпшується контроль за самим процесом збирання виручки.

У зв'язку із цим, і деповчанам, і відповідному відділу служби руху необхідно підвищити контроль за обілечуванням пасажирів. Сьогодні кондуктори повинні працювати активніше, наполегливіше. І я, гадаю, переваги разового квитка ми відчуємо досить швидко.

Ю. КОСТЬ, заступник директора ХДКП «Міськелектротранс»

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.