Новости. Споруджується центральна диспетчерська

Газета "Харьковский электротранспорт", 17.09.1974.

У відповідності з п'ятирічним планом розвитку трамвайно-тролейбусного транспорту, з метою забезпечення оперативного диспетчерського зв’язку і здійснення контролю за регулярністю руху в нашому місті ведеться будівництво диспетчерсько-розпорядчого центру міського електротранспорту за проектом, розробленим інститутом «Укрдіпрокомуінбуд».

Місце для будівництва вибране в центрі, по вул. Університетській, біля кінотеатру «Зірка». Це зручно, бо поруч проходять і трамвайні, і тролейбусні лінії.

Будова диспетчерського павільйон являє собою комплекс, який складається з двох частин прямокутної форми, зміщених в плані, висотою в два поверхи. В лівому крилі виступає вперед і підіймається вище надбудова, яка призначена для розміщення центрального диспетчерського пункту. В правому крилі розташований відкритий павільйон для пасажирів для чекання тролейбусів, з касою по продажу разових талонів і постійних білетів.

Всередині будови передбачені диспетчерські тролейбуса, енергослужби, служби рухомого складу, служби шляху, приміщення аварійних бригад і ремонтні майстерні, вузол зв'язку та інші службові приміщення. Для персонала, що обслуговує диспетчерський пункт, і для лінійних бригад передбачені побутові приміщення, червоний куток, кімнати відпочинку, приймання їжі та ін.

Проектом передбачено оснащення диспетчерського пункту сучасними засобами зв'язку. Як станційна апаратура телефонного зв’язку буде застосована станція АДС-2, експлуатаційно-технічні можливості якої знаходяться на рівні сучасних вимог.

Станція забезпечить прямий телефонний зв'язок центрального диспетчера з усіма кінцевими пунктами трамвая і тролейбуса, диспетчерами по випуску трамвайних і тролейбусних депо, проміжними технічними постами, пунктами технічної допомоги, з апаратом управління, а також із спецслужбами міста.

З центрального пункту буде також організований зв'язок з водіями в лінії, для чого на найбільш відповідальних дільницях маршрутів будуть обладнані пункти зв’язку.

Одним з основних факторів, що підвищує регулярність руху міського електротранспорту, є контроль за регулярністю руху в лінії. Ось чому проектом передбачено обладнання автоматичного контролю руху по контрольним проміжним пунктам з встановленням на них сигнально-імпульсних датчиків, з’єднаних за допомогою проводів прямого зв'язку із світовим табло-приймачем (мнемосхемою маршрутів) у центрального диспетчера.

Центральний диспетчерський пункт буде обладнаний радіозв'язком з пересувними аварійно-відновлювальними засобами через радіостанцію ЦРС-2. Буде здійснено ряд інших заходів, що входять в систему оперативного керівництва рухом рухомого складу на лінії. Надалі будуть вирішуватись більш складні питання оперативного зв'язку і керування рухом з центрального диспетчерського пункту, такі як: радіозв'язок центрального диспетчера з водіями в путі, гучномовне оповіщення пасажирів у вузлових пунктах маршрутів, телемеханічний контроль обстановки в найбільш складних вузлах, єдине телеуправління тяговими підстанціями і секційними пунктами та інше.

Зараз нашим будівельно-монтажним управлінням споруджується другий поверх павільйона, ведеться прокладання інженерних мереж. В наступному році споруда стане до ладу. Введення в експлуатацію центральної диспетчерської станції поліпшить оперативне керування міським електротранспортом, що в свою чергу підвищить якість транспортного обслуговування трудящих м. Харкова.

В. ЩЕРБАК, заступник начальника техвідділу управління.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Конечные городских маршрутов:   Ул. Университетская (к-тр "Зирка")

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.