Новости. На будівельних майданчиках: Закладається фундамент нового депо

Газета "Харьковский электротранспорт", 17.04.1991.

У жовтні минулого року почалося будівництво нового тролейбусного депо в Салтівському житловому районі. І на сьогодні цей куток нашого міста невпізнанно змінився. Тільки в ході земляних робіт довелося вивезти з території майбутнього підприємства понад 64 тисячі кубометрів чорнозему, вирити котловани під фундаменти виробничих цехів, приступити до прокладання комунікацій.

Той, кому довелося бачити генплан Салтівського тролейбусного депо, погодиться, що воно будується із урахуванням головних вимог, до транспортних підприємств: є значні площі для відстою рухомого складу, будуть побудовані мийно-прибиральне відділення, цехи технічного обслуговування, планових ремонтів, заготівельний, діагностична дільниця, різні допоміжні підрозділи....

Ще один, до речі, досить сучасний корпус, зводитиметься біля виїзду із депо. Тут розміститься медпункт, приміщення для диспетчерів та нарядчиків, кімнати для відпочинку та навчання водіїв й іншого персоналу великого підприємства. А розраховане воно на 250 машин типу ЗІУ-9, але можна тут буде експлуатувати й інші модифікації цього тролейбуса.

Звичайно, досить непросто нашому генпідряднику будівельному тресту № 86, освоїти за три роки 18,6 мільйона карбованців (у нових цінах), провести будівельні, монтажні роботи на площі в 10,6 гектара. Бо сьогодні відчувається дефіцит на всі води матеріалів та ресурсів. ЖБК-9 подає залізобетон досить неритмічно, іноді навіть в кінці робочого дня. Не вистачає дошок на опалубку. А от зараз виникають проблеми через, так звані, «подушки» для оглядових капав.

Останнім часом, як всім гадаю відомо, відбулося підвищення цін на дизельне пальне, мастила. Бетон подорожчав у 4 (!) рази, металеві конструкції — в 3. Але з боку ХТТУ робиться все, щоб будівництво не зупинилося, намічене виконувалося. Зроблено, наприклад, фундаменти цехів планового ремонту та технічного обслуговування.

Що ж, усіх нас чекає попереду напружена й копітка робота. І її закінчення з нетерпінням чекають харків'яни, що мешкають в багатьох мікрорайонах Салтівки. Хочеться, щоб 'і наші генпідрядники теж прониклися почуттям відповідальності перед городянами, яким так необхідне наше підприємство.

М. РАДЧЕНКО, директор тролейбусного депо № 4.

НА ЗНІМКУ: такий вигляд сьогодні має будівельний майданчик нового депо. Фото В. ШАМАРІНА.

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.